29✨

5.4K 171 124
                                    

MikasaAckerman357

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

MikasaAckerman357

Tepki için teşekkürlerrr 💖💖

↫•⨁•↬

Eren

Eren Dev olabilirdi ama bu zihnen vs yorgun düşmesine engel değildi. Reiner ile olan dövüşünde büyük hasar almıştı ve geceyi hastanede geçirmesinin daha sağlıklı olacağına karar vermiştiniz. 

Eren sabah uyandığında elindeki baskıyla yana dönerdi ve seni gördüğü zaman hafifçe gülümserdi. Yüzünün biraz şiştiğini sen uyandığın zaman fark ederdi ve ağladığın için seni hafifçe azarlardı. Ama sonra sana sarılır ve bir şey olmadığını söylerdi.

*Bu azarlamak kötü anlamda değil umarım anlamışsınızdır. Anlatamıyorum çünkü. Ağlamanı gerektirecek bir şey yok, üzülme anlamında gibi.

Armin

Dişi Titan'ın ani saldırısı sırasında Armin biraz sarsıntı geçirmişti bu yüzen gece hastane kanadında kalacaktı.

Uyandığında ilk gördüğü sen ve şişkin yüzün olmuştu. Yüzünün böyle olmasının sebebi ağladığın olduğunu anlaması kısa sürmemişti ve senin uyanmanı bekledikten sonra nasıl olduğunu sormuştu. Yandaki duran suyunu sana uzattı ve onun için bir daha ağlamamanı; bir şey olmadığını söyleyip elini tutmuştu.

Mikasa

Uyandığı anda seni fark edince kalbinin yumuşadığını hissetti ve onun elini tutan elini biraz daha sıktı ama yüzündeki kızarıklıkları ve şişkinliği fark edince seni uyandırmış ve yanına, yatağa çıkmana yardım etmişti. Seni göğsüne çekmiş ve sorun olmadığını, kendisinin ve senin hep iyi olacağını söylemişti.

Jean

Jean sabah içeri giren güneş ışığı ile kalktığında yanında ilk seni görmeyi beklemiyordu. Seni görünce ilk gülümsedi ve yanağını okşayıp seni dürtmeye başladı.

Uyandıktan sonra sana burada ne yaptığını sordu. Sen konuşurken ağladığını fark ettiğinde lafını kesti ve seni azarlamaya başladı.

Connie

Homurdanarak kalkarken elini yukarı kaldırıp gerinmeye çalışmıştı ve sen eline sarılı bir şekilde uyuduğun için elini havaya hızlıca kaldırırken sana tokat atmış gibi geriye savruldun. Connie seni gördüğünde bağırdı ve hemen seni tutmak için hareket etti. Neyse ki seni tuttu.

Attack on Titan TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin