V táboře Luniny smečky je povyk. Vrátil se totiž někdo na koho dlouho čekali. Luna to ovšem nevnímá jelikož spí a něco se jí zdá.Luna:
Opět jsem ve snu akorát jako by navazoval na ten první co se mi před pár dny zdál. Jsem v keři a mým směrem hledí vlk..... počkat něco je jinak. Líp se podívám a zjišťuji že opravdu je něco jinak. Nemá rudé oči. Má je žluté až zlatavé ,skoro jako ten měsíční duch jen je celý černý. ,, Kdo je tam? Vylez nebo si pro tebe dojdu. " řekl a vypadal dost odhodlaně. Nebudu se přece schovávat nejsem žádný strašpytel navíc nezdá se nebezpečný. Ano furt se mi zdá děsivý ale nebezpečně nevypadá. Pomalu lezu ven z křoví. A jdu směrem k němu. Je vidět že je dobře živený má krásně vypracované tělo ..... co zase blbnu pořád je to narušitel i když je jen na hranici. Vidím ho prvně a už z něj blázním jak Nix z Worize. Došla jsem k němu a začala vrčet i když nevypadal nepřátelsky musí dostat varování že tohle je území naší smečky. ,,Kdo jsi a co tu chceš? Tohle je území Alfy Shabe." Řekla jsem a lehce vrčela. K mému udivení byl úplně klidný. ,, Omlouvám se nechci problémy chtěl jsem se jen napít a navíc jsem jen na hranici takže to ještě není vaše teritorium." řekl a prohlížel si mě a já zase jeho. ,,Omlouvám se ale mohl bych vědět s kým mluvím?" Ptal se. ,, Jsem Luna. Hlídkař a dcera Alfy Shabe. Kdo jsi ty?" ,, Těší mě Luno mé jméno je..." V té chvíli kdy se mi kdy chtěl říct své jméno se mi zdálo jako kdyby mu probleskli rudě oči.Náhle se vše opět rozpustilo a přede mnou stál měsíční duch. ,, Proč si mě nenechal? Mohla jsem znát jeho jméno. A proč se mi zdálo jako by mu rudě probleskli oči?" ptala jsem se. On se jen usmál. ,, Všeho do času měsíční vlčice. Vše se v čas dozvíš. Krvavý vlk již učinil první krok a nyní se tě snaží vyhledat. Další krok bude na tobě." Řekl a zmizel. ,,Poč..."
Nedořekla jsem to protože mě někdo vzbudil. Byla to Nix. ,, Luno Luno vstávej Fango se vrátil." Skákala okolo mě jak malé vlče. Já měla radost že se Fango v pořádku vrátil. Ale byla tu spousta dalších otázek. Má ten lék ? Bude moje noha v pořádku?
Otázky se mi v hlavě jen množily a tak jsem se vydala na ně najít odpověď. Pomalu jsem se snažila dokulhat ke shromážděni ale skoro po každém druhém kroku sem upadla. Pak se ke mně z toho shromáždění přihnal vlk. Byl to Fango. ,, Luno neměla by si tu nohu zatěžovat máš ležet a odpočívat." Řekl a mě překvapilo jak si dovoluje přeci jen je omega a já hlídkař tohle si nemá co dovolat. Reakce na to nenechala dlouho čekat a po Fangovy štěkla Alfa. ,,Fango měj úctu k vyšším postavením." řekla a zavrčela na něj. ,,Ano Alfo jako Omega bych jí měl ovšem jako Léčitel kterému záleží na zdravý člena smečky nikoliv." Byla jsem v šoku. Fango a léčitel? Že by ho Muren něco naučila. Celá smečka byla v šoku až alfa tohle ticho prolomila. ,, Nix doveď Lunu zpátky do jejího doupěte. Fango ty pojď za mnou. Zbytek vraťte se ke svým povinnostem." Šla do svého doupěte a Fango jí následoval. Mě mezitím Nix vedla zpátky do doupěte.
,, Chápeš to Fango a léčitel? Doufám že to myslí vážně a není to nějaký jeho hloupí vtip." řekla Nix hned co jsme zalezli do doupěte. ,, Taky to moc nechápu ale nevěřím že by o něčem takovém vtipkoval. Alfa by ho roztrhla na dva kusy. Navíc vzhledem k tomu jak byl dlouho pryč by to odpovídalo"
Nix si pak lehla vedle mně. ,, Dobrá změňme téma. Co se ti zase zdálo?" řekl. ,,Zase se mi zdálo o tom vlkovy."řekla jsem a Nix hlasitě polkla. ,,Ty myslíš zase toho krvavého vlka? A co? Zjistila si něco." Byla zvědavější než malé vlče. ,, No ano i ne."Nix jen pootočila hlavu na stranu. ,,Jak to myslíš?" Vydechla jsem. ,,Ten vlk vypadal úplně stejně jako ten v prvním snu ale neměl rudé oči." řekla jsem a vydechla. Nix do mě šťouchla. ,,Tak že by přece jen sen o budoucím druhovy?" Zasmála se a já jí šťouchnutí vrátila. ,, Dej pokoj a moc se neraduj. Na konci toho snu se mi zdálo jako by mu probleskli rudě oči jen nechápu jak."
Po tomhle bylo chvíli ticho které přerušilo až příchod někoho dalšího. Byl to Fango. ,,Nix mohla by si mě nechat s Lunou chvíli samotnou." Řekl vážně což je u něj neobvyklé. Nix kývla a rozešla se ven z nory. Při odchodu se pak na mě podívala.,, Dopovíš mi to příště." Řekla a rozešla se k noře svého druha. Já mezím zaměřila pozornost směrem k Fangovy který už si mezitím prohlížel mojí poraněnou nohu. ,, Zdá se že rána se už zahojila ale pro jistotu ti na ní dám tyhle bylinky od Muren. Za pár dní budeš moct zas normálně chodit do té doby tu nohu šetři." Řekl a já už věřila že mluvil pravdu.
Za chvíli přišla i Alfa. ,, Jak to vypadá Fango?" Ptala se starostlivě Alfa. ,,Pár dní a bude zase v pořádku ale musí se šetřit. Nesmí tu nohu moc zatěžovat. A ze začátku bude moct chodit jen jednu hlídku." Řekl a Alfa pokývala hlavou. Mě to štvalo už mě nebavilo pořád ležet chtěla bych se projít a né furt jen ležet.
Na večer těsně před jídlem pak alfa všechny svolala. Já ležela u vchodu do doupěte hlídkařů a poslouchala.
,,Smečko vím že dnešek byl náročný a jistě máte otázky. Za všeho nejdřív bych chtěla říct že Lunin zdravotní stav se lepší a podle Fanga by mohla již za pár dní normálně chodit. Za druhé bych vám ráda oznámila že Fango se oficiálně stává léčitelem smečky. A jako poslední patří pochovala lovcům kteří dnes ulovily dvě srny a bažanta. Nyní se pusťme do jídla."Já čekala až mi Nix zase něco přinese a k mému překvapení pro mě a ní ukořistila celého bažanta. Každá snědla půlku a Nix se pak odebrala s Worizem do jejich nory. Já se pak doplazila do svého pelíšku a lehla si.
Ráno jsem se probudila a cítila se o něco líp. Má matka jako každé ráno všechny svolala. Po té se všichni rozešli ke svým povinnostem. Já ležela zase na okraji nory a pozorovala jsem Fanga. Ten měnil podestýlky v norách. Když po chvíli přišel ke mně. Pozdravil mě ,zkontroloval mi nohu a vyměnil mi podestýlku. Pak šel za Alfou nevěděla jsem proč. Asi šel oznámit Alfě že má hotovo. Po chvílí jsem ho pak viděla jak jde lesa. Chtěla bych také někam jít ale podle něj musím ještě pár dní počkat.
Fango se vrátil až večer v tlamě přinesl nějaké bylinky. Ale něco mi tu nesedělo. To ty bylinky sbíral tak dlouho? Zpočátku bych se tomu nedivila ale druhý den udělal to samé. Začíná mi to být podezřelé ale zatím nemohu nic zjistit. Budu muset pár dní počkat.
Tak a máme kapitolu 10. . Nebojte brzo tu bude další. Přeji všem hezké Velikonoce. A hlavně hodně výdrže v téhle debilní době.
ČTEŠ
Krvavý vlk [POZASTAVENO]
FantasyJmenuje se Black je to černý vlk s rudýma očima , který byl svou smečkou i rodiči jako mládě zavrhnut jelikož se narodil v den krvavého měsíce a tudíž je známí jako krvavý vlk jenž není schopen lásky pouze temna a chladu. Nikdy nezažil nic jako lásk...