Uzun bir aradan sonra herkese merhaba. Bazılarınız biliyor . Bir bebeğim oldu ve yazmaya ara vermek zorunda kaldım . Hatta şu anda bile bir yandan beşik sallıyorum :)" Seni " serimizin dördüncü kitabı ile karşınızdayım . İkizlerimiz Doruk be Derinin hikayesi olacak. Bölümlerin arası bazen uzayabilir bazen kısalabilir. Tamamen boş zamanımın olmasına bağlı . Ama biz yavaştan başlayalım istedim . Zira sizi çok beklettim .
Bu kitabıma da bir kapak yapabilecek arkadaşlar var ise fikirlerine açığım.
Hepinizi seviyorum .
Keyifli okumalar .
&&&
Küçük çocuk saklandığı yerden çok hafif bir şekilde başını çıkardı . Etrafta kimse yok gibiydi. Kirden kararmış elleri ile tutunarak ortaya çıktı. Hava çoktan kararmıştı. Koşarak sokağı geçti ve kalabalık olan caddeye geldi. Kaçtığı kişi onu yakalarsa bu sefer affetmezdi . Cezası çok büyük olurdu. Zaten yediği dayak yüzünden her yeri acıyordu. Uzun zamandır onu ve diğer çocukları dillendiriyorlardı. Üstelik eline geçen bütün paraları da kuruşuna kadar ellerinden alıyorlardı. Henüz 12 yaşındaydı ve bu hayatı yaşamaktan bıkmıştı .
" Demek buradasın ."
Küçük kız kolunun aniden tutulması ile irkildi. Korku ile kolunu tutan adama baktı. Sesinden kim olduğunu anlamıştı zaten. Onları dilendiren adamdı.
"Nereye gittiğini sanıyordun ? "
Kızı geldiği ıssız sokağa geri çeken adam kalbinin çirkinliğinin yansıdığı yüzünü ona çevirdi. Kız korkudan titriyordu ve adam bundan büyük keyif almıştı . Çocukların ondan korkması hoşuna gidiyordu .
" Kaçabileceğini mi sanıyordun gerçekten "
" Şerif abi valla kaçmadım. Geri gelecektim ."
Adam kızı sürükleyip önüne katarken ayağının tökezlemesi ile kız yere düştü. Zaten kirli olan üstü başı tekrar toza bulandı.
" Bak bak bak kaçmamışmış . Yediğin dayaklar az mı geldi lan . "
" Abi .. "
Kız hıçkırıklara boğulup konuşamazken adam of'layarak ellerini beline koydu.
" Kalk kalk . Uğraştırma beni . Depoya dönüyoruz . Orda yersin dayağını . "
Kız duyduğu sözlerle korkudan titreyerek göz yaşlarını sildi . Daha fazla dayanabileceğini sanmıyordu. Yavaşça ayağa kalktı . Adamın sözünü dinleyerek yanında durdu ve bütün cesaretini toplayarak adamın bacağına olan kuvvetiyle tekme attı. Çirkin adam böğürme tarzı çıkardığı ses ile bacağını tutup küfrederken kız arkasını döndüğü gibi koşmaya başladı . Küçük bacakları ile olabildiğince hızlı koştu. Karşısına çıkan inşaata girdi ve üst üste dizilen tahta parçalarının arkasına saklandı . Hızlı hızlı aldığı nefes sesleri duyulmasın diye iki eli ile ağZını kapattı . Çok yorulmuştu . Çok korkmuştu . Bu sefer kurtulduğuna inanmak istiyordu. Eğer yakalanırsa artık cezası çok ağır olurdu . Hiç kıpırdamadan on dakika kadar durduğu yerde yavaş yavaş rahatlayarak kıpırdandı . Adam artık gitmiş olmalıydı. Ellerini ağzından çekerek saklandığı yerden doğruldu . Açığa çıktığı anda burun buruna geldiği adam ile titredi .
" Ce-ee "
Gözleri kararmadan gördüğü son şey adamın tekrar tekrar bedenine inen tekmeleri idi .
&&&&&
Derin kahkaha atarak karşısındaki kızı onayladı . Bu günün böyle devam edeceğini hiç tahmin etmezdi. Karşısında oturan Leyla ve Sevda da Derin gibi gülüyordu. Yanında oturan Hülya ise ona güldükleri için bozulsa da Derinin moralini düzeltmiş olmak daha önemli idi.
Derinin Sabahtan beri yaşadığı aksilikler onu çileden çıkarmıştı. Oysa ki sabaha neşe ile başlamış , kardeşi Doruk ile dalaşmış , anne babası ile gülüşmüş üyesi olduğu vakıfa gelmişti . Aksilikler o zaman başlamıştı işte . Yardım ettiği genç kızlardan birinin üvey babası vakıfı basmış ve büyük gürültü koparmıştı . İtiş kakış bir kavga çıkmış ve kavga sırasında telefonu kırılmıştı . En kötüsü de o an İçin telefonundan acil alması gereken bilgiler vardı ve o bilgilere ulaşması üç saat sürmüştü . Akşama doğru ortalık duruldu derken bu sefer de vakıfın bahçesine giren bir köpek gelip bacağına işemişti. Derin bütün gününü lanetli olduğunu düşünerek geçirmiş sinirleri bozularak yedek kıyafetlerinden birini üzerine geçirmişti . Mesai bitip de vakıftan çıktığında arkadaşları aramış ve kendini bu kulüpte bulmuştu . Şimdi ise arkadaşlarının sohbeti ile kaçan keyfi yerine gelmiş kahkahalarla gülüyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni İyileştirebilirim ( 4 )
Fantasyİyileştirme gücü olan iki kardeş . Derin ve Doruk . Şimdi sıra onların hikayesinde .