Bölüm 2

1.4K 253 55
                                    

Hızlı bir başlangıç yaptık. İlham gelmişliği bir bölüm daha yazdım hemen paylaşıyorum . Umarım fazla yazım hatası yoktur. Malum bölümleri telefondan yazmaya devam ediyorum :)

Bu arada beni tanıyanlar biliyor . Bir oğlum var. İsmi Toprak Turan . Şimdi bir de kızım oldu . Eski okuyucularımdan tahminler istiyorum . Hikayelerimdeki isimler çevremdeki kişilerden alıntı. Kızımın ismi de bu hikayelerden birinde geçiyor . Bakalım tahmin edebilecekler mi merak ediyorum :)

Keyifli okumalar :)

&&

Burak sinirle bir ileri bir geri dolanırken yanından geçen bir polise çarptı. Adam Burağa kaşlarını çatarak bakınca Burak kısa bir özür ile memura yol açtı . Derin karşısındaki sahneyi izlerken dirseklerini dizlerine dayayıp başını tuttu . Normalde böyle durumlarda ne yapacağını bilirdi . İşleri idare etmede iyiydi . Ama bu gece olanlar  onun elinde olmaktan çıkmıştı .

Bir kaç saat önce

Doruk yaralar içinde yere yığılınca Derin içi acıyarak kardeşine baktı . Çok acı çektiğini biliyordu . Planladıkları gibi telefonunu çıkarıp Burağı aradı . Beklediği tepkiyi de alınca telefonu kapatıp onların gelmesini beklemeye başladı . Ayaklanıp kardeşinin başına gideceği sırada önünde yatan küçük kızın kıpırdanmaya başladığını gördü . Derin gözlerini açan kıza dikkatle baktı . Vücudundaki yaralar kaybolmuştu ama yüzündeki  ifadeden bu küçük çocuğun daha ne yaralar  taşıdığını tahmin edemedi .

" Merhaba "

Küçük kız ani bir refleksle doğrulup Derinden uzaklaştı . Aklı başına yavaş yavaş geliyordu . Hemen elleri ile vücudunu kontrol etti. Normalde dayak yedikten sonra bedeni saatlerce sızlardı . Ama şu an da hiç bir acı hissetmiyordu . Oysa ki O adamın  onu çok kötü dövdüğünü ve acıdan bayıldığını çok net hatırlıyordu . Etrafına baktığında önce ona dikkatle bakan güzel bir kadın gördü . Sonra da biraz ötede kanlar içinde yatan bir adamı gördü.

" Korkma . O iyileşecek . Sende artık iyisin . Birazdan buraya birileri gelecek . Onlar gelmeden evine dönmelisin "

Kız konuşan kadına döndü. Ona sevecen şekilde bakıyordu . Burda neler olduğunu anlamamıştı. Başını iki yana salladı .

" Benim evim yok . "

" Derin . Doruk "

Derin bağıran Burağın sesi ile önce koşarak yanlarına gelen arkadaşlarına baktı. Sonra da hızlıca çantasından bir kart çıkarıp kızın eline tutuşturdu . Arkadaşları çoktan Doruğun başına çökmüşlerdi .

" Bu numarayı ara ve Derin Çalışkan ismini ver . Sana yardım edecek kişiler . Yatacak yer ve yemek verirler . Yarın olduğunda da ben geleceğim yanına "

Küçük kız şaşkınlıkla başını sallayıp inşaattan koşarak çıkarken Derin arkadaşlarının yanına geldi . Leyla yere çökmüş Doruğun başını dizlerine dayamıştı. Sevda elleri ile ağzını kapatmış ağlıyordu . Hülya bile sarhoş halinden sıyrılmış korku ile yere çökmüştü . Burak ise Doruğun elini tutmuş bir eli ile ambulansı arıyordu . Derin adamın ne yaptığını anlayınca hızla atıldı .

" Ambulansı arama sakın "

Burak kaşlarını çatarak " Ne saçmalıyorsun Derin " dedikten sonra telefonun diğer ucundaki çalışana adresi verdi . Derin dudaklarını ısırarak Doruğa baktı . Bu olanları duyduğunda ona çok kızacaktı . Üstelik hastanede birden iyileştiğinde de ne yalan uyduracaklarını düşündü . Daha önce de böyle acemileştikleri olmuştu . O zaman da yaraların boya olduğu ve iki gencin hastane ile dalga geçtiği düşünülmüştü . Polis ile de başları derde girmişti . Şimdi de öyle olacaktı büyük ihtimalle . Derin en kötü ihtimal ile annesini aramayı düşündü . O Doruğu hastaneden çıkarırdı .

Seni İyileştirebilirim ( 4 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin