1 skyrius

153 15 0
                                    

Tą akimirką, kai Arabelė galvojo, kad jos gyvenimas yra nuostabus, kad jame nieko netrūksta, kad geriau jau būt nebegali, ji atrakino duris ir įžengė į savo namus, kuriame gyveno su savo mylimu sužadėtiniu Taileriu.

Arabelė buvo į aukštumas kopianti, jauna ir graži baleto šokėja. Jai, būnant vos šešiolikos, skirdavo geriausius vaidmenis, o dabar būnant dvidešimt penkerių metų ji vaidindavo pačiuose geriausiuose ir daugiausiai apmokamuose baletuose, kurie būdavo pastatyti. Jai kartais tekdavo keliauti per visą Ameriką, ar net į Europą, tačiau ji visada grįždavo namo, į jaukų ir širdžiai mielą Hiustoną. Hiustonas jai buvo visa ko pradžia, ji čia užaugo, čia suvaidino pirmame balete, čia pirmą kartą įsimylėjo ir susižadėjo su savo pirmąją ir vienintele meile.

Taileris Reinfordas jai buvo pirmoji ir vienintelė meilė. Jie susipažino kai ji atliko pagrindinį vaidmenį Žizel balete, jis buvo toks atkaklus, toks neužmirštamas, toks tikras ir paprastas, kad Arabelė juo iškart susidomėjo, tačiau tai nebuvo meilė iš pirmo žvilgsnio, Taileris dar kelis mėnesius turėjo pasivaikyti gražiąją baleriną, kol ji sutiko nueiti į pirmąjį pasimatymą.

Per tą pasimatymą jie išsiaiškino daug dalykų: jie gimė ir augo tame pačiame mieste, jie mokėsi toje pačioje mokykloje, kol Arabelė neišvyko mokytis į Karališkąją baleto mokyklą Anglijoje. Pasirodo, kad pirmą kartą Taileris ją pamatė mokykloje, jis buvo vos trimis metais vyresnis už ją.

Ta vakarą jie iš pasimatymo išėjo žinodama dar viena dalyką, jie abu vienas kitą įsimylėjo, tačiau nei vienas neprisipažino, jiems prireikė pusmečio, kad vienas kitam tai prisipažintų ir dar metų, kol Taileris jai pasipiršo.

Ir dabar praėjus dviems metams po jų pažinties jie turėjo savaitei išsiskirti, Arabelė su mama buvo išskridusios į Milano madų savaitę, kurioje įsigijo pribloškiamą vestuvinę suknelę.

Mergina atrakino namo duris ir įžengė į tylų namą. Palikusi lagaminus prie durų ji įėjo į svetainę ir ten išvydo miegantį Tailerio geriausią draugą Arą. Pusnuogis vyras buvo išsidrėbęs veidu į sofą. Arabelė nusišypsojo, pagalvojusi kokį linksmą vakarą turėjo jos sužadėtinis ir jos draugas, Aras buvo ir jos draugas, ant stalelio stovėjo keli tušti brendžio buteliai, kurie tik patvirtino kad vakaras buvo linksmas.

Užlipus laiptais į antrą aukštą mergina pažiūrėjo pro praviras svečių kambario duris, ten miegojo dar vienas vyras, tačiau jo veido neįžiūrėjo, tikriausiai tai buvo Lukas. Taileris, Lukas ir Aras buvo tarsi broliai, jie augo kartu, buvo geriausių draugų vaikai, mirus visiems tėvams jiems atiteko jų palikimas ir jie visi kilo į aukštumas, Lukas buvo gydytojas, tai tarsi iš kartos į kartą perduodama profesija, Aras buvo miesto mero sūnus, todėl ir pats kilo politiko karjeros laipteliais, tikėjosi ateityje tapti meru. Taileris, jis buvo vis didėjančios naftos įmonės savininkas ir direktorius. Tėvai jam beveik nieko nepaliko išskyrus didelės skolas, kurias tėvui mirus turėjo apmokėti sūnus. Jis buvo vienturtis, jo draugai jam buvo jo šeima.

Uždariusi svečių kambario duris ji nužingsniavo į miegamąjį, kur saldžiai miegojo, apsikabinęs pagalvę, jos juodaplaukis, mėlynų akių mylimasis. Arabelė pasilenkė ir bučiniu pažadino vyrą, jis iš lėto atsimerkė, nusišypsojo ir ranka prisitraukęs pasiguldė šalia savęs, iš pradžių pabučiavo lūpas, paskui kaktą, žandus, dailę nosyte.

- Labai tavęs pasiilgau. - tyliai, apmiegotų balsu ištarė vyras.

- O aš tavęs. - nusišypsojusi ištarė mergina.

- Aš labiau.

Taileris apkabino sužadėtinę ir jie dar kelioms valandoms užmigo.

Praėjus dviems savaitėms Molė ir Nikė - vienos iš geriausių nuotakos draugių, pasiėmė Arabelę iš namų ir išsivežė į specialiai uždarytą naktinį klubą, kuriame bus švenčiamas mergvakaris. Vos įėjus į klubą nuotakai buvo uždėtas ant galvos nuometas, lyg koks skiriamasis ženklas. Grojo garsi muzika, švietė žibintai, pilna visur buvo blizgučių ir kitų puošmenų. Arabelė jautėsi be galo laiminga, kad šalia jos yra dvi jos geriausios draugės, mama ir dar dešimt gerai pažįstamų merginų su kuriomis sutarė. Tą naktį merginos linksminosi ir gėrė, daug gėrė, vakaro pabaigoje buvo atvažiavę ir gražuoliai berniukai, kurie joms sušoko pirmąjį Arabelei gyvai matyta striptizą. Ji apstulbo sužinojusi, kad tai buvo Nikės mintis.

Kai tave palikauWhere stories live. Discover now