3.bölüm

1.6K 62 0
                                    

Sıcacık ve huzur verici bi uykudaydım. Uyanmak istemiyordum. Hep böyle kalalım istiyordum. Harika bir kokusu veriyordu. Kolları beni çok güzel sarıyordu.

Bi dakikaya yaa. Kime sarılıyorum peki ben ?

Alnıma aldığım öpücükle gözlerimi açmam bir oldu.

"Günaydın karıcım."

Hemen kollarından ayrıldım. Gözlerimden ateşler fışkırıyordu.

"Ya sen kimsin de benim odama giriyorsun?! Yetmezmiş gibi yanıma yatıyorsun."

"Uyurken öyle demiyordun ama. Hem karım değil misin gelicem tabi."

"Dün kızların yanında öyle demiyordun ama." diyerek gözlerimi devirdim.

"Yeter." dedi ve yataktan kalkıp odadan çıktı.

Uyurken öyle demiyomuşmuşum. Sanki uyurken ne dediğimi biliyor grzklı .s.s

Hemen yataktan kalktım ve mutfağa indim. Dolaptan iki tane yumurta aldım. Kahvaltılıkları yerleştirdim.

"Rüzgaaar!"

"Rüzgar kahvaltıya!"

Uff niye duymuyor bu salak beni. Yumurta yaparken yağlanan ellerimi yıkamak için lavaboya giderken koridorda karşıma Rüzgar çıkınca birden geri sıçradım.

"Ya kaç saatti..." Rüzgar'ın üstünde hiçbişi yoktu. Altında ise onu çok seksi gösteren bi eşofman vardı. Şuan kelimeler ağzımdan çıkmıyordu. Susup kalmıştım.

"Resmen gözlerinle taciz ettin Azra." diyerek sırıttı.

Salak şey kendini yine bi bok sanıyor.

"Yo ben sadece şey dicektim kahvaltı şey hazır sende git üstüne bişeyler giy." diyerek arkamı dönüp yürümeye başladım.

Mutfağa girdim bikaç dakika sonra üstü giyinik bi şekilde Rüzgar geldi.

"İstediğim zaman sana sarılırım, öperim, yanında yatarım. Sen benim karımsın!" diyerek sessizliği bozdu.

"Beni umursamıyorsun bile! Başkalarıyla yatıyorsun geziyorsun ama işine gelince karın mı oluyorum!"

Gözlerini kaçırdı. Yemek boyunca daha konuşmadık.

Kahvaltımı bitirdim hemen sofradan kalktım.

"Napacaksın bugün?" dedi Rüzgar.

"Gezeceğim, alışveriş yapacağım."

"Peki." dedi bende üstümü giyinmek için odama çıktım.

Altıma mini etek, üstünede straplez bluz aldım. Ceketimi alıp evden çıktım.

Kulaklığımı taktım ve taksi durağına doğru yürümeye başladım. Arabayla gitmek istemiyordum. Ara sokağa girdiğimde iki tane erkek üstüme üstüme geliyordu.

Adımlarımı hızlandırdıkça onlarda hızlanıyordu.

"Dursana güzelim!"

"Gidin başımdan!" diyerek koşmaya başladım. Onlarda peşimden.

Koşarken yere düştüm ve ikisi de bana yetişti. Biri yanıma eğildi ve tam elini bacaklarıma götürüyoru ki.. O geldi. Kahramanım geldi...

"Rahat bırakın lan onu !" diyerek adama yumrukları geçirdi. Sonra bi tekme. Diğer adam korkarak kaçtı.

Ben mi ? Ben ise koşarak Rüzgar'- sarıldım. Beni sevmesede ona sarılmak kendimi güvende hissetmeme sebep oluyordu.

"İyi misin güzelim?" dediğinde ona baktım kaşlarımı çatarak ama sonra yumuşadım ve "iyiyim." dedim.

"Gel hadi sabah düzgün yemek yemedim bişeyler atıştıralım diyerek kolunun altına aldı beni. Onun kokusu güven vericiydi..

Küçük bi kafede sandviç aldık. Bahçesinde oturduk.

"Ben üzgünüm.." dediğinde kafamı kaldırarak Rüzgar'a baktım.

"Niye?"

"Haklıydın.. Sen benim karımsın. Değerlimsin, canımsın, herşeyimsin. Bundan sonra sadece ikimiz olacağız. Sen ve ben."

Dediğinde istemeden gözlerimin içi gülmeye başladı. Ama neden? Ben ona aşık değildim ama mutlu olmuştum. Belkide.. Belikide bende onu seviyorumdur.

"Hadi gel." diyerek elini uzattı. Biraz tereddüt etsemde elini tuttum.

Arabaya bindik ve "Gidiyoruz." dedi.

"Ne ? Nereye? Ya kaçırıyor musun beni! Ya ben sana güvendim!" diye bağırmaya başladım. Harbi salağım lan.

"Hayır Azra balayına gidiyoruz." dediğinde gözlerimin içi parladı resmen.


••••••_••••••

Çantalarımızı hazırlamıştık. Arabaya yerleştiriyorduk.

"Hadi Azra!"

"Geldiiim!" diyerek arabaya bindik. Armutluya gidiyorduk.

150 hızla gidiyorduk ve ben hızlı gitmekten çok korkarım.

"Rüzgar yavaşla."

"Korkma sorun yok." dedikten sonra elimi tuttu. Dondum kaldım. Bikaç dakika sonra hızla elimi çektim ve cama döndüm. Rüzgar'ın bana baktığını hissediyordum. Sonra bakışlarını yola çevirdi.

Gözlerimi tutamıyordum yavaş yavaş kapanıyordu...

"Azra Azra bırakma beni burda! Azraaaa!" Rüzgar'ın sesini duyuyordum. Ama onu göremiyordum. Heryer bembeyazdı.

"Rüzgaaar nerdesin !?" heryer bembeyazdı tek bi leke dahi yoktu.

"Burdayıım! Karanlıkta.. Heryer çok karanlık!"

Siyah.. Siyah üstüme geliyordu. Sıkışacaktım. Ölücektim. Nefes alamıyordum heryer çok siyahtı birden.

"Azra uyan Azra!" kulağımda yankılanan sesle gözümğ açtım.

"Rüzgar!" diyerek sarıldım. "Burdasın yaşıyorsun."

"Evet ama sen bayaa terlemişsin." diyerek peçeteyle terimi sildi.

Yavaşça arabadan indim. Çok şirin iki katlı müstakil bi evdi.

"Hadi gel !" dedi ve eve girdi. Saat 23:46'ydı.

"Geliyoruum!" diyerek peşinden eve girdim.

Girmez olaydım..

Çok mutluyum ! Voteler falan harika. İlk bölüm 100 okumaya ulaşmış :)yeni bölüm perşembe gelecek bilginize. Tabi 60'ı geçerse okuma. Saoluun.

Beni Sever misin ? (Zoraki Evlilik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin