1.bölüm

2.3K 58 7
                                    

"Hadi ama aç kapıyı!" annem saatlerdir kapının önündeydi ve kapıyı açmamı bekliyordu. O evleneceğim adamla buluşmam söz konusu bile olamazdı.

"Kızım nolur aç! Hadi yavrum geç kalacaksın bak!"

"Uuufff yeter !" diye bağırarak kapıyı açtım. "Ne var ya ne var?!" diye çıkışmamın ardından anneme baktım. "Şu olanlardan sonra bana mantıklı bişey desene hadi! Şu saçmalığa bak. İnsanlar para pul meselelerinden zoraki evlilik yapar! Bize bak bide. Aman annecim sosyeteye rezil olmasın!" kapıyı tekrar kapattım ve dolabıma yöneldim.

"Bu olmaz bu olmaz şunu attığımı sanıyordum vaaay sen hala burda mısın?" Giycek hiçbir şeyim yoktu.

En sonunda altıma kot şort üstüme ise bol bir tişört geçirdim. Altıma da newbalancelerimi giydim.

"Nerede buluşucaz şu çocukla?" diyerek annemin yanına mutfağa gittim.

"Adresi mesaj atacağım kızım. Ha bu arada çocuğun ismi Rüzgar ve ü.."

Açıkçası hakkında hiçbişeyi umursamıyodum. Eminim en uzun ilişkişi 1 gece sürmüştür ve.. Tamam iğrenç konular girmeyelim.

"O çocuk hakkında hiçbişi umrumda değil."

Hemen evden çıktım. Bentleyime bindim.

Garip hissediyordum. Çok garip. Garip. Acaba bana nasıl davranırdı? Beni yanlış tanımasını istemezdim. Ben tek gecelik bir kız değildim.

Annemin attığı mesajla kendime geldim. Adresi ve numarasını atmıştı.

Oraya vardığımda Rüzgar'ı aradım.

"Alo Rüzgar."

"Kimsin ?" selam Rüzgar ben hayatınu mahfettiğin karın Azra diyemezdim.

"Iı ben Azra."

"Azra sana kaç kere diyeceğim. O gece yaşadıklarımız tek gecelik bişeydi!"

Ne diyo lan bu psikopat herif! Sakin ol iç ses saqiin.

"Bana bak ne diyosun sen sapık! Ben senin müstakbel karınım!"

Ben iptal ben şok ben wefad. Olamaz. Ben az önce ne dedim? Ben demek müstakbel karı telefon konuşmak.

"Azra Sarıca." diyerek kahkaha attı.

"Ne gülüyorsun gerizekalı. Buluşacakmışız nerdesin? Kafeye girdim ama sen hangisisin."

"Bebeğim kafenin arka sokağımdaki baardaayıım!" sesinden sarhoş olduğu belliydi. Arkadan da bangır bangır müzik sesi geliyodu zaten.

Hızla kafeden çıktım ve barın önüne geldim. İçeride Rüzgar'ı göremiyordum.

"Nerdesin? Seni göremiyorum." diye mesaj attım whatsappdan.

Oha oha bi dk bi dk !! Profil fotosuna bak çocuğuuun. Yanına kızlar falan maşallah!

Tam fotoğrafı yakınlaştırıp çocuğun yüzünü incelerken omzumda hissettiğim elle irkildim.

"Demek fotoğrafımı inceliyorsun?" farklı bi sesi vardı. Farklı bi duygu yaşatıyordu. Anlamıyordum ama.

"Ha-hayır incelemiyorum." biz konuşurken yanına 2 esmer 1 sarışın kız geldi.

"Bebeğim bu akşam bize gell." dedi sarışın olan.

Rüzgar bana baktı ve "Üzgünüm kızlar müstakbel karımla tanışmam gerekiyor." dedi.

"Peki bi tane öpücük isterim o zamaan." dedi sarışın yelloz. Tabi ki Rüzgar öpmez o kadar da salak değildir.

Diye düşünürken Rüzgar'ın sarışını öpmesi herşeyi mahfetti. Dona kaldım. Rüzgar'a karşı bişey hissetmiyorum ama böyle davranışlar sergileyemez artık.

"Hadi kafeye gidelim." dediğinde gözlerimi dikmiş sarışına bakıyordum. "Hadisene!" diye bağırdığında kendime geldim.

Bardan çıkıp kafeye doğru yürüyorduk. "Birbirimize karşı bişey hissetmek zorunda değiliz ama karın yokmuş gibi davranamazsın." diyerek sessizliği bozdum.

"Ama seni seviyormuş gibi de davranamam."

Dediğinde içimde bi burukluk oluştu. Sanki ben onunla evlenmeye çok meraklıydım piç kafalı egoist.

Kafeye vardığımızda masaya oturduk.

"Düğün ne zaman olacak?"

"Bakıyorum çok meraklısın benimle evlenmeye." diyerek sırıttı. Kendini ne sanıyordu bu?

"Ya sen kendini ne sanıyorsun !?"

"Yakışıklı, güçlü, sempatik, karizm.."

Peki şöyle düşünürsek siyah saçları, yemyeşil gözleri ve kaslarıyla dediği herşeyi taşıyordu. Ama bu benim için bişey ifade etmiyordu.

"Bunlar benim için bişey ifade etmiyor." diyerek sözünü kestim.

"Rüzgar." diyerek elini uzattı.

"Azra." dedim be el sıkıştık biraz hayatımızdan bahsettik.

"Asıl konuya gelelim." dediğinde merakla kafamı kaldırdım ve ona baktım.

"Evli olmamız benim için bişey ifade etmiyor Azra. Yani ben yine eski Rüzgar olacağım. Eve kız da getiririm gece geç de gelirim belki hiç gelmem. Yada sana aşık olmamı bekleme." dediğinde gözlerim açıldı.

"Ya sen beni ne sanıyorsun ?! Ordan bakınca seninle evlenmek istiyor gibi mi gözüküyorum! Senin yüzünden evleniyoum!" dediğimde aniden bana baktı.

"Ne diyorsun be sen!?"

"Sırf senin her gece başka bir kızla olman annenin sosyete hayatını etkilediği için evlendiriliyoruz! Bilmiyormuş gibi konuşma." diyerek kafamı başka tarafa çevirdim.

"Bana bak Azra bilip bilmeden saçma sapan yorumlar yapmayı kes!" diyerek hızla kalktı ve arabasına doğru gitti.

Neydi bu işin aslı ?

İlk bölüme gelen okumadan çok memnun kaldım canlarım :)) ama okuyanlar vote verirse seviniriim. Normalde bu kadar erken gelmeyevekti yeni bölüm ama. Votelerinizi bekliyorum.

Beni Sever misin ? (Zoraki Evlilik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin