~2~

21 6 20
                                    

Moon'dan;

Sabah alarmımın sesiyle uyandım. Saat 9.30'du.

Hemen kalkıp yüzümü yıkadım. Dişlerimi fırçalayıp malyaj çantamı açtım. Eyeliner ve maskara sürdüm. Dudağımın ortasına kırmızı bir ruj sürdüm. Kenarlarına kapatıcı ve parlatıcı sürüp gölgelendirdim.

Dolap'dan siyah bir sweet ve siyah kareli bir etek aldım. Alt çekmeceden bir siyah uzun bot alıp giydim ve aşağıya indim.

Kahvaltı yapıp belime gelen deri ceketimi ve siyah bel çantamı aldım. Çantanın içine para, telefon, evin anahtarını ve bir kaç makyaj malzemesi koyup dışarı çıktım. Bu gün Hwang'ın arkadaşlarıyla tanışacaktım. Bu kasabanın nedense kapalı bir havası vardı. Ama kıyafetlerime uydu. İlerideki parkta beni bekliyorlardı. Hemen yanlarına gittim.

"Merhaba, ben Park yoo na." dedi Park yoo.

"Merhaba, bende Moon ga young." dedim bende.

"Bende Kang min ah." dedi Kang min.

"Ben Cha eun wo. Park yoo'nun sevgilisiyim." dedi Eun wo.

"Ben de Kang chan hee. Kang min'in sevgilisiyim." dedi Kang chan.

"Beni de zaten biliyorsun. Hwang ın yeop." dedi Hwang.

"Evet, memnun oldum." dedim herkese karşı. Ve bir çardağa oturduk.

"Moon bir şey sorabilir miyim?" dedi Kang min.

"Sor." dedim.

"Neden buraya taşındınız." dedi Kang min.

"Annemi o şehirde tinercilerin saldırısında kaybettik. Babamda bizi korumak için böyle bir yere taşınmaya ikna etti." dedim.

"Geldiğin yeri mi daha çok seviyordun, yoksa burayı mı?" dedi Yoo na.

"Geldiğim yerden annemi kaybettikten sonra nefret ettim. O yüzden burası." dedim. Konu konuyu açıyordu. Saat'e baktığımda 11.40 olduğunu gördüm. Bu gün okula kayıt olacaktım. 12.00'da okulda olmam lazımdı. Yani artık eve gitmem gerekiyordu.

"Benim gitmem lazım. Görüşürüz." dedim.

"Nereye?" dedi Eun wo.

"Bu gün okula kayıt olacaktım. Saat 12.00'da okulda olmam lazım." dedim.

"Biz de seninle gelelim. Hem okul boşken sana okulu gezdiririz." dedi Kang min.

"Olur." dedim. Bunun üstüne yola çıktık.

Normalde bu gün babam ve kardeşimle okula gidecektim ama arkadaşlarım birlikte gidelim deyince fikrimi değiştirdim. Yolda giderken babama, 'Okula arkadaşlarımla gidiyorum. Orada görüşürüz.' yazdım.

Yaklaşık 20 dakikalık yürüyüşün ardından okulun bahçesinde okula girdik. Müdürün odasına girdiğimizde babam ve kardeşim Kim so çoktan oradaydı.

"Hoşgeldiniz." dedi müdür.

"Hoşbulduk." dedim bende.

"Eveet.. Adın Moon ga young, dimi." dedi müdür bana bakarak.

"Evet." dedim.

"Baban kayıt işlemlerinizi halleti. Pazartesi okula başlayabilirsiniz. Al, bu dolabın numarası ve bu da anahtarı." dedi müdür dolabın numarasını ve anahtarı uzatarak.

"Teşekkürler. Görüşmek üzere." dedim. Anahtarı ve dolap numarasını alarak.

Oda'dan çıktığımızda babam ve kardeşim arkadaşlarımla tanıştı. Babam gitti ama arkadaşlarım kardeşimin kalmasını söyledi. Çünkü okulu gezecektik.

"Gel bakalım küçük hanım." dedi Yoo na kolunu uzatarak. Kardeşim'de gidip Yoo na'nın koluna girdi. İkisi gerçekten iyi anlaşıyordu.

                               ---

Okuldan çıktıktan sonra kardeşimi eve bırakıp bir cafe'ye gidip oturduk. Herkes birer kahve ve pasta sipariş verdi.

"Eee anlat bakalım Moon. Daha önce hiç sevgilin oldu mu?" dedi Kang min.

"Hayır, yani teklif edenlar oldu ama ben istemedim." dedim.

"Neden?" dedi Yoo na.

"Tipim değillerdi." dedim.

"Ablan veya abin varmı?" dedi Kang chan.

"Evli bir ablam var." dedim. Yarım saat daha kaldık ve hesabı ödeyip cafe'den çıktık.

Eve doğru yürümeye başladık. Eve vardığımızda;

"Pazartesi görüşürüz." dedim herkese hitaben. Onlarda cevap verdi;

"Görüşürüz."

                               ---
Önemli;

Uzun zamandır bölüm atamıyorum. Kusura bakmayın.

Bu hafta'da çok sık yazamayabilirim. Haftaya ilk sınavlarım başlıyor ve çalışmam gerek 📝. Ama sonra daha da aktif olamay çalışacağım. SÖZ!

Lütfen kitabı beğendiyseniz yakınlarınıza veya arkadaşlarıbıza önerebilirmisiniz?

Kitabıma oy vermeyi, yorum yapmayı ve beni takip etmeyi unutmatın.

Sizi çok seviyorum...🤗🤗🤗

신비한 마글 (GİZEMLİ KASABA) ARA VERİLDİ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin