2. Fejezet (Meglepetés)

313 7 0
                                    

Zoé szemszöge:

- Szia bátyó. Annyira hiányoztál. – mondtam neki miközben szorítottam magamhoz és sírtam.

- Te is nekem húgi nagyon, de most már itt vagyok veled. – mondta szorosan ölelve.

- Anyáék tudják, hogy hazajöttél? – kérdeztem tőle és a sírásom elkezdett csillapodni.

- Igen tudják én mondtam nekik, hogy ne szóljanak neked hagy legyen meglepetés. – mondta mosolyogva.

- Köszönöm, annyira szeretlek bátyó. – bújtam hozzá még szorosabban.

- Én is szeretlek húgi, de mindjárt megfojtasz. – nevetett.

- Bocsi. – nevettem én is.

Ezután leültünk a kanapéra és megkértem, hogy meséljen, hogy milyen volt a katonaságnál, stb.

- Nah és veled mizu húgi? Be pasiztál- e már? – kérdezte nevetve.

- Nem még mindig nincs senki. – mondtam, de utána természetesen elmeséltem neki azt a srácot akivel találkoztam hazafelé.

- Szóval akkor még nem kell megvernem? – gondolkozott hangosan.

- Nem bátyó nem kell. – nevettem.

- Nem rendelünk pizzát? – kérdezte.

- De rendelj addig felmegyek és át öltözőm. – válaszoltam.

- Rendben, Milyen pizzát rendeljen? – kérdezte.

- Gyros-os. – válaszoltam mosolyogva. Erre ő csak elnevette magát és bólintott. Felmentem majd gyorsan Felvettem egy rövid nadrágot és egy trikót.

Mikor átvettem utána gyorsan elmentem mosdóba majd leindultam a bátyámhoz.

- Nah itt is vagyok. – mondtam.

- Oké lassan a pizza is itt lesz. – amint ezt kimondta csengettek.

- Nézzünk valami filmet? – kérdeztem amikor visszajött a pizzával.

- Nézhetünk, de mit nézzünk? – kérdezte.

- Nem tudom talán a Nagyfiúk? – néztem rá gondolkozóan.

- Rendben nézzük azt. – válaszolta.

Bekapcsoltuk a filmet és elkezdtük nézni. Mikor vége lett már 9 óra volt.

- Bátyó én megyek aludni. – mondtam és megöleltem.

- Rendben, holnap beszeretném mutatni az egyik haveromat akivel leszereltem. – mondta.

- Rendben, megyünk majd valahova? – kérdeztem.

- Gondoltam rá, hogy elmegyünk sétálni, beszélgetünk, nézhetnénk valami filmet, kajálhatnánk vagy valami ilyesmi. – vázolta fel a tervet.

- Rendben benne vagyok, de megyek jó éjt bátyó. – adtam egy puszit az arcára.

- Jó éjt húgi. – ölelt meg.

Felmentem a szobába gyorsan letusoltam átvettem a pizsamám utána pedig lefeküdtem aludni.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sziasztok, remélem tetszik ez a rész is. Szerintetek, hogy fogadja majd Zoé, hogy a bátyja barátja nem más mint Dávid? 😊

Szerelem első látásra - KatonaságDonde viven las historias. Descúbrelo ahora