14. Fejezet (Filmezés)

117 5 0
                                    

Zoé szemszöge:

Éppen megakart csókolni Dávid amikor kivágódott a bejárati ajtó és az én drágalátos bátyám vágódott ki rajta. Szerintem mondanom sem kell, hogy azonnal elhúzódtunk egymástól és elpirultunk.

- Hát megjöttetek? - kérdezte meglepettséget színlelve Dani.

- Igen, mint láthatod. - néztem rá egy gyilkos pillantás kíséretében, mire csak behúzta a nyakát.

- Én szerintem megyek, holnap találkozunk. - mondta Dávid és megölelt majd rám mosolygott és beült a kocsiba és egy intés után elhajtott.

- Egyszer megöllek. - mosolyogtam rá a bátyámra aki csak bájosan mosolygott rám.

Persze nem gondoltam komolyan, mert utána megöleltem és felmentem a szobába. Elmentem lefürdeni majd átöltöztem a pizsimbe és befeküdtem az ágyba. A kezembe vettem a telefonom ami abban a pillanatban csippant egyet.

Dávid❤️🥰: Jó éjszakát szépségem, szép álmokat❤️❤️❤️

Zoé❤️🥰: Jó éjt hercegem, szép álmokat❤️❤️❤️😁

Ezután lettem a telefonom és szerintem ahogy letettem a fejem a párnára abban a pillanatban elaludtam.

..........

Másnap amikor felkelte nagy nehezen ki keltem az ágyból és elmentem készülődni. Elvégeztem a reggeli teendőim majd gyorsan felöltöztem a szobámban. Ma egy szép virágmintás egybe ruhát viseltem ami térdig ért, meg hozzá egy nyári kis szandált vettem fel, majd mentem a konyhába reggelizni. Mikor leértem nagyon meglepődtem, mert a szüleim itthon voltak.

- Jó reggelt kicsim. - mondták egyszerre majd külön-külön adtak egy puszit az arcomra.

- Jó reggelt, hát ti hogy- hogy itthon? - kérdeztem mosolyogva.

- Hamarabb hazajöhettünk. - kaptam választ.

- Értem, Danival találkoztatok már? - érdeklődtem.

- Igen már beszéltünk vele és el is ment itthonról, mert ment dolgozni. - válaszolt, és igen idők közben talált munkát magának egy testőri cégnél.

- Rendben. - álltam fel az asztaltól, mivel közben megreggeliztem.

Átmentem a nappaliba és bekapcsoltam a tv-t. Miközben a csatornák között váltogattam csippant egyet a telefonom. Viktor volt az.

Viktor❤🤴: Heloka királylány. Milyen volt a randi?😁

Zoé❤👸: Szia királyfi. Ha tudnád😅 Nincs kedved átjönni?

Viktor❤🤴: De igen, 30 perc és ott vagyok😊

Zoé❤👸: Várlak😘

- Anya, apa. - kiabáltam nekik be a konyhába.
- Igen kicsim? - jött a kérdés.
- Viktor átjön beszélgetni. - feleltem.
- Rendben. - ennyivel letudták a dolgot.

Közben találtam egy zene csatornát amin elég jó zenék mentek így azt hallgattam és közben énekelgettem és játszottam a telefonomon. Nem is figyeltem mennyi az idő csak amikor csengőszót hallottam ebből sejtve, hogy megjött Viktor. Kiszökdeltem az ajtóig.

- Heloka. - öleltem meg vigyorogva.
- Hali királylány. - ölelt vissza.
- Gyere menjünk fel a szobába. - javasoltam.
- Rendben. - mondta.
- Jaj, de hülye vagyok kérsz valamit inni? - kérdeztem.
- Nem köszi. - nevetett fel.

Elindultunk fel a szobába majd leültünk egymással szembe az ágyra.

- Nah mesélj mi történt a randin. - mondta.
- Huh hol is kezdjem. Tudod tegnap találkoztunk a parkba.. - bólintott egyet. - akkor megláthatott minket együtt, mert amikor eljött értem tök bunkón viselkedett és még csak rám sem nézett. Oda értünk az étterembe leültünk, rendeltünk majd egyszer csak megszólalt, hogy nem is mondtam, hogy van pasim. Itt teljesen ledöbbentem majd azt is mondta, hogy vagy csak az ő előtte lévő randi partnerem volt az. Annyira rosszul esett, hogy elkezdtem bekönnyezni, felálltam az asztaltól és annyit mondtam neki, hogy a legjobb barátom vagy utána pedig kifutottam az étteremből egyenesen Dórihoz és ott töltöttem az estét. Tegnap délelőtt pedig találkoztunk a parkba Dáviddal amikor Dórira vártam és szerelmet vallott este pedig elvitt egy új randira. - hadartam el Viktornak az eseményeket aki csak meglepetten pislogott.
- Huh ez jó tömör. - mondta. - Tényleg azt hitte, hogy együtt vagyunk? - kezdett el nevetni én pedig csak bólintottam neki.

Tovább beszélgettünk majd valaki kopogott az ajtón. Kiszóltam, hogy szabad és bejött nem más mint Dávid.

- Sziasztok. - köszönt meglepetten.
- Szia. - mentem oda hozzá és adtam neki egy puszit. -Viktor ő itt Dávid. Dávid ő itt Viktor a legjobb barátom. - mutattam be őket egymásnak.
- Hello. - köszöntek egymásnak és kezet fogtak.
- Azt hiszem én most elmegyek kettesben hagylak titeket. Majd beszélünk királylány. - ölelt meg Viktor majd még egyszer kezet fogtak Dáviddal. - Örültem. - mondta neki majd távozott a szobából.
- Hogy vagy hercegnőm? - kérdezte aranyosan mosolyogva.
- Én jól köszönöm és te? - pirultam el.
- Most, hogy veled lehetek most már jól. - adott egy puszit.
- És mi a terv mára? - érdeklődtem.
- Nem tudom. - mondta.

- Nem megyünk el Dani elé a munkába? - kérdeztem.

- Benne vagyok. - mondta.

Megnéztünk egy filmet összebújva majd elindultunk Dani elé. Nem olyan sokára oda is értünk.

- Felhívom, hogy mikor végez. - mondtam Dávidnak.
- Rendben. - kaptam a választ.
- Hali bátyó, mikor végzel? - kérdeztem tőle.
- Szia húgi, úgy körül-belül most. - mondta nevetve.
- Oksi, itt várunk kint. - mondtam neki majd letettem a telefont.

10 perccel később egy ismerős arc bukkant fel a kocsitól nem messze.

- Sziasztok hát ti? - kérdezte Dani miközben kezet fogott Dáviddal engem pedig megölelt.
- Kitalálta a húgod, hogy jöjjünk el érted. - áruld el Dávid.
- Áhh vagy úgy. Cuki vagy húgi tudtam én, hogy szeretsz. - mosolygott és fél kézzel átkarolt Dani.
- Azért túlzásokba nem kell esni. - mondtam és letoltam a kezét a vállamról majd beültem a kocsiba mosolyogva.

Utánam beültek ők is majd hazamentünk. Csináltam mind hármunknak rántottát, megkajáltunk és néztünk egy filmet.

....

Amikor vége lett a filmnek Dani elment aludni így kettesben maradtunk.

- Szerintem én is elmegyek haza. - mondta Dávid és odajött megölelni.
- Rendben. - kikísértem az ajtóig, odahúzott magához és megcsókolt. Természetesen visszacsókoltam, de nagyon hirtelen ért.
- Jó éjszakát Zoé. - adott egy puszit az arcomra és mire megszólaltam volna már ott sem volt.


--------------------------

Idáig kinek, hogy tetszik a story? :) Bocsánatot kérek mindenkitől, hogy ez a rész ilyen rövid lett.

Szerelem első látásra - KatonaságWhere stories live. Discover now