0.5

40K 429 253
                                    


Arkadaşlar, yorum yapmayı ve vote atmayı unutmayın lütfen.
Siz yorum yazdıkça vote attıkça yazma isteği geliyo.

Deniz: kusura bakma, işim vardı. Uyuyosundur zaten, yani sanırım. İyi geceler.

uyumuyordum. Müzik dinliyordum. Yazmasına çok şaşırdım. Saat gecenin 4'üydü

Yok uyumuyorum

Deniz: neden?

Müzik dinliyodum

Deniz: uyku düzenin gerçekten berbat.

Dedi gecenin 4ünde uyanık olan herif

Deniz: herif?

Ona mı takıldın🤦🏻‍♀️

Deniz: benim halletmem gereken işlerim var.

O yüzden her gece lo-

Ne "lol oynuyorsun" yazıyodum az kalsın. Hayır ağzından kaçıranı gördümde mesaj atanı hiç görmedim bu nası bi salaklık bendeki. Her gece oynayıp oynamadığını bile bilmiyorum. Ama uyku sersemiyim ondan hep bunlar!

Teşekkürler

Deniz: ne için?

İyi geceler dediğin için, sanırım artık iyi. Teşekkürler

Telefonu kapatıp kenara attım. Kendimi uykuya bırakırken kulağıma rahatsız edici bildirim sesleri geliyordu.
***

Uyandığımda saat 14:22'ydi, annem çarşıya çıkmış babam işe gitmişti abim ise hâlâ uyuyordu. Dün gecede geç gelmişti zaten. Annem 6 aylık hamile olduğu için izinliydi.

Kardeşim olacağını öğrendiğimde çok mutlu olmuştum. Kız olduğunu öğrendiğimde dahada mutlu olmuştum.

Kendime köri soslu, yoğurtlu noodle hazırlayıp telefonumu elime aldım. Denizden 4 mesaj vardı. Oha bu adam bana toplam 4 mesaj bile atmıyo.

Deniz: mesaj silindi
mesaj silindi
mesaj silindi
mesaj silindi

Ohaa! ya salak gibi bakmadım, Abi ağlayacağım ne yazdı acaba.

Ne yazdınnn!!!?

Çevrim içi oldu ama cevap yazmadı,

Çevrimiçi olup yazmamak adamlığa sığmaz. Bilmiyor musun?!

Gördüüüü, yazıyor, çevrim içi, yazıyor, çevrim içi. HAHAHAH ADAMDADA KAFA BIRAKMADIMMM

Deniz: önemli değildi.

4 mesajda önemli değildi. Öyle mi?

Deniz: evet

Buna inanmamı mı bekliyosun?

Deniz: ben yaşını bile bilmediğim bir kızla konuşma sürdürüyorum ama. Yaşı bırak gerçekten kızmısın onu bile bilmiyorum.

lolitaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin