Baya uzun bir süre sonra yeniden helloo.
Neyse geçelim
Satır içi yorumlar yaptıkça yeni bölüm o kadar hızlı gelir<3
***Karma dedikleri bu olsa gerek, hayat yaptığım hataların karşılığını teker teker karşıma çıkarıyordu.
Ben sadece canı sıkılan ve abisinin arkadaşıyla dalga geçen küçük bir çocuktum.
Yersen.
Arka koltukta başım cama dönük bir şekilde oturuyordum. Sağ tarafımda olga vardı, normalde yeni tanıştığım kişilerle pek yakın olmam. Alışmam zaman alır fakat olga çok tatlı bir kızdı. Yada bu saçma hikayenin içine bir masum eklemek istiyordum.
"Ne demek istedi?" Dedi. Abim sinirliydi, E bi zahmet.
"Bilmiyorum" dedim ve içime derin bir nefes çekerek devam ettim "sude işte. Saçmalıyor, canı yandığında yakanında canını almak istiyor"
"Sude kendinden 3 yaş büyük biriyle mi sevgili şimdi?"
"Öyleymiş" dedim ve kayıp giden yolu izlemeye başladım.
Ardından tekrar konuştu abim "sude denizi nereden tanıyor?" Dedi. Siniri geçmişti fakat hâlâ aynı meraklı gözlerle bakıyordu.
Kahretsin. Bu soru çalışmadığım yerden gelmişti.
Yutkunarak konuştum "Ateşle sevgili ya hani... Yani sevgiliymiş, o falan söylemiştir, bahsetmiştir. Nereden bilecek yoksa?"
"Amınakoyayım! seni getirende kabahat. Ulan bar arkadaşının. Sen neden dam'ı sorun ediyorsun." Kendi kendine konuşurken sinirleniyordu. Abim çok zor sinirlenen birisidir.
Fakat aklıma takılan bir şey vardı "arkadaşının mı?"
Abimin cevap vermesini beklerken olga lafa atladı "bar deniz'ın" sonra abimin lafını böldüğünü farkedip devam etti "pærdon etlas"
Abim kafasını sallamakla yetindi. "Bırak şimdi bu saatte sudeyi. Kızın annesi babası uyuyodur."
"E ben nedın geliyorm o zeman?" Dedi olga
"Sen bizde kal istersen bu gece?" Dedi abim.
Abim haklıydı bu saatte sudeye gidemezdik. Abisi, annesi herkes evde uyuyordu.
Telefonuma bir mesaj gelmesiyle olganın bakışları bana döndü
Bal<3
Bizim apartmanin cardaginda oturdum bekliyorum sizi
İngilizce klavye kullanması bazen sinirlerimi bozuyordu.
Bakışlarım abime döndü "sude yazdı, çardak'ta oturmuş bizi bekliyormuş."
Ardından olga tekrar lafa atladı "eıyyy bu nedır! Korkmuyor mu bu gız? Seat gecenin geliyor ucune!?"
Gecenin getirdiği yorgunlukla kıkırdadım "sude korkmaz"
"Eıy ben cog korkarim ema" dedi olga. Şivesi çok komiğime gidiyordu
Abiminde güldüğünü işittim "korkma korkma, çardağın hemen yanında sokak lambası var"
"Sen arabada beklersin?" Dedim sorarcasına abime.
Abim derin bir nefes verdi ve konuştu "yarın bütün her şeyi tek tek anlatıcaksın." Siniri geçmişti.
"Eaa ema ben en keyiflı kismı kaçiriyorm, dedikodu yapacak siz?"olganın telaşlı yüz hali çok tatlıydı.
"Ben sanada özet geçerim yarın olga, merak etme sen" dedi abim gülerek.