Deniz Yazmayınca bende uyumuştum
***Sabah kalktığımda saat 13.24'dü.
Günaydınnn
Deniz: iyi öğlenler
Yani tabi öylede denebilir
Deniz: hep böyle geç mi kalkarsın?
Yani evet genelde
Deniz: uyku düzenin çok kötü.
Ay sen beni mi düşünüyosunnn
Deniz: hayır sadece durumu söyledim.
Neyse tamam öyle olsun
Deniz: işe dönmem lazım.
Dön tabi çalışkan kedim benim
***
Odadan çıkıp lavaboya girdim. Bu gün yüzümü yıkamıştım üşenmeyipMutfağa girdiğim sırada annem mutfaktaki televizyonda hint dizisi izliyordu.
Bakışları beni buldu "günaydın uyuyan güzel. Amma saldın bu yaz tatilinde. Fazla alışma 2 ay sonra okullar açılacak. Üniversite boşlamaya gelmez"
Gözlerimi devirip dolabı açtım. Chedar peyniri ve hindi salamı çıkarıp tezgaha ilerledim.
"Sen iyice kilo aldın bi diyete başla esmanın kızını görmüyor musun zar gibi. Bişey değilde giydiklerin yakışmayacak üzerine"
Hı hı. Diye bi homurtu çıktı ağzımdan. Ekmeği kesip chedarla salamı yerleştirdim.
"Abim nerde?" Dedim tostu tost makinesine koyup yüzümü anneme çevirdim.
"Dışarı çıktı. Arkadaşlarıyla mı ne buluşacakmış o çif çiflu oyundaki"
"O başka anne o cs" dedim gülümseyerek.
"Aman ne biliyim ben. Saçma sapan işler" dedi gözlerini televizyona döndürerek.
"Bende çıkarım şimdi" dedim tostu çevirerek.
"Sen nereye?" Dedi kaşları çatılmış bi ifadeyle.
"Sudelere" dedim tostu tabağa koyarken.
"Evine mi?" Dedi aynı ifadeyle.
Başımı sallamakla yetindim.
"O niye bize gelmiyo? Koskoca ev, kimsede yok. Abisi falan vardır evde. Rahat edemezsiniz" dedi kahvesinden bi yudum aldıktan hemen sonra.
Ciddi misin der gibi yüzüne bakıyodum "off anne" dedim karşısına oturarak. "Odasında oluyoruz zaten. Ayrıca, arda abiden mi çekinecem" dedim tostumdan bi ısırık alarak.
"Hem sude yağızdan çekinmiyo?" Dedim ağzımı silerken.
"Abi de. Askerlik arkadaşın mı abin senin?" Dedi yüzüme bakarak.
"Askerlik arkadaşım değilde, kardeşim ya hani" dedim alaylı bi şekilde.
"O sudeyide hiç gözüm tutmuyo" dedi yüzünü buruşturup.
"O nedenmiş?" Dedim kaşlarımı çatarak.
"Ayten varya bizim. 1-2 hafta önce bi adamla sarılıp koklaşırken görmüş. Sarmaş dolaş. Adamda bundan 3 yaş büyük. Terbiyesizlik" dedi cık cık layarak.