13. Historie se Zemí

23 2 0
                                    

Yautja má dlouhou a spojenou historii s lidmi na Zemi, sahající až do starověku. Důkazy naznačují, že Yautja ovlivnila vývoj raných lidských civilizací, včetně starověkých Egypťanů, Khmerské říše, Aztéků a převážně neregistrované kultury obývající dnešní Bouvetøya v Antarktidě. Po svém příchodu do starověku byli Predátoři primitivními národy Země uctíváni jako bohové a oni zase učili tyto rané lidi, jak konstruovat pyramidy (vysvětluje, proč tolik starověkých civilizací sdílí zřetelně podobné kultury a architekturu). Tyto pyramidy a chrámy pak Yautja používala jako loviště, obvykle pro iniciační lovy zahrnující Xenomorphy, které by byly chovány pomocí obětovaných lidských hostitelů, které by poskytovaly civilizace.

Tyto rituály Lovy byly na Zemi prováděny každých 100 let. Očekávalo se, že se většina mladých Yautju vrátí s hlavou Xenomorfa zabitého v boji. Byliby mladí lovci v těchto zkouškách úspěšní, použili krev svých nepřátel k tomu, aby jim do bio-helmy a na čelo vrazili označení klanu nebo jiný symbol. Na druhou stranu, pokud by selhali a loviště bylo zaplaveno Xenomorphy, očekávalo se, že Yautja aktivuje své Self-Destruct Devices, čestně zemře a eliminuje všechny stopy Xenomorphova zamoření.

Ne všechny lovy na Zemi byly prováděny takovým způsobem. Yautja také navštívil naši planetu, aby lovil také lidi. Ve skutečnosti byl tento druh spojován se zničením starověkých Mayů ve Střední Americe. Yautja také lovili lidi během renesance v Severní Americe před kolonizací evropskými národy, v New Way City v roce 1930, na Iwodžimě během druhé světové války, v Kambodži během válka ve Vietnamu v Beiruit, v Guatemale koncem 80. let, v Los Angeles v polovině 90. let a Neonopolis v roce 2030 a mnoha dalších. Predátoři také cestovali na Zemi v roce 2004, aby vyčistili ohnisko Xenomorph v Gunnison v Coloradu, které bylo výsledkem neúspěšného lovu v Antarktidě na začátku roku.

V průběhu historie Predátoři také unesli mnoho lidí ze Země kvůli lovu na jedné z jejich planet, kterou ovládají v nedefinované oblasti vesmíru. Zdá se, že tento konkrétní způsob lovu kořisti využívají především Super Predátoři jako tréning a k výcviku. 

PredátořiKde žijí příběhy. Začni objevovat