4. Fyzické schopnosti

33 3 0
                                    

Yautja je vysoce odolný vůči fyzickému poškození, je schopen se zotavit z několika střelných ran s minimální nebo dokonce žádnou lékařskou péčí a přežít dávky záření, které by byly pro člověka smrtelné. Jsou také vysoce odolní vůči většině bakterií a virů. Jsou neuvěřitelně silní, snadno překonají dospělého lidského muže v neozbrojeném boji a jsou schopni dát údery, kterým mohou rozbít pevný beton. Jsou schopni trhat lidskou hlavu a páteř z těla s malým úsilím, zatímco u některých větších jedinců bylo dokonce vidět, že lidské tělo roztrhají na polovinu pouze holýma rukama.

Tato síla se zjevně objevuje i na jejich spodní části těla, protože Predátoři umí vyskočit až na trojnásobek své vlastní výšky a jsou schopni spadnout až na desetinásobek své výšky a bezpečně přistát na nohou. Jsou to zkušení horolezci ale zdá se, že dávají přednost pohybu ve výškách mezi stromy nebo po střechách, obvykle skákají z jednoho vyhlídkového bodu na druhý. Ačkoli je schopen přežít expozici v antarktických teplotách po delší dobu, zdá se, že Predátoři preferují horké rovníkové klima.

Podle Isabelly Borgia má Yautja ve srovnání s lidmi „lepší genetický materiál", který by při správném použití mohl posílit lidstvo jako druh. Nicméně geny Yautja jsou evidentně dostatečně „silné", že když je člověk impregnován Xenomorph Chestburster, přijme výsledné stvoření od svého hostitele výraznější fyzikální vlastnosti, než by se jinak dalo očekávat - jako jsou dredy a čelisti - což vede k výrazné predalienské kastě .

Jejich krev má luminiscenční fosforově zelenou barvu a má schopnost částečně neutralizovat kyselost krve Xenomorph. Bylo také známo, že poskytuje lidem významné životodárné vlastnosti, které mohou prodloužit délku života člověka nad rámec toho, co by za normálních okolností bylo možné. Předpokládá se, že Yautja může být chladnokrevná, a proto je jejich dokumentovaná afinita k horkým a vlhkým podmínkám a tepelná síťovina zabudovaná do jejich obleků.

Vidění Predátorů funguje hlavně v infračervené části elektromagnetického spektra; mohou snadno detekovat tepelné rozdíly ve svém okolí, ale nejsou schopni snadno rozlišit mezi objekty stejné relativní teploty Helma neboli bio maska Predátora výrazně zvyšuje jeho schopnost vidět v různých spektrech, od nízkého infračerveného po vysoké ultrafialové, a také filtruje okolní teplo z oblasti, což jim umožňuje rozlišovat kořist s větší jasností a podrobností. I když jsou zdánlivě schopni dýchat zemskou atmosféru, je známo, že v případě ztráty své biologické přilby používají formu dýchacího přístroje. 

PredátořiKde žijí příběhy. Začni objevovat