Navzdory tomu, že jsou podstatně menší a slabší než oni, považují všichni moudří Yautja určité lidi za nebezpečné nepřátele. Lidé jsou méně známí svou silou a více svou vychytralostí, která dokáže srazit i toho nejdivočejšího lovce. Obvykle je ani fyzicky lidé nepřitahují, takže nahá lidská žena by ani nějak nezaujala mladého predátora. Ve skutečnosti je myšlenka dělat něco sexuálního s člověkem nechutná.
(Stal se ale případ, že žena jménem Muchiko, požádá predátora Shortyho, že si přeje, aby s ní splodil děti. Tuto reakci však lze připsat jejich vzájemné nenávisti..)
Muchiko
Chopper Predator byl fascinován lidmi, zejména jejich sebezničující povahou. To je však poněkud zvláštní, protože Yautja sam o sobě může být docela sebezničující, pokud jde o obnovení ztracené cti. Jeden klan Yautje shledal lidstvo dostatečně hodným, aby je spojil s jejich DNA. To je v rozporu s jiným zavedeným zákonem; například Hunter Borgia byl člověkem vyrobený hybrid Yautja-Human, který byl zabit Scarface.
Izolovaný klan pohlížel na lidi jako na podivnou směsici dobytka, učil je stavět pyramidy, ale také je obětoval, aby mohl začít jejich rituál dospívání. Necítili také vinu z toho, že by přes noc vyhladili celou civilizaci, pokud selžou v poražení Xenomorfů. O generace později se toho změnilo jen málo. Posádka, která se vydala na průzkum do Antarktidy, tam byla nalákána, aby byla hostiteli pro Xenomorfy, aby je mohli lovit. Scar se však později spojil a před smrtí označil znamením na tvář Lexa Woodse za Dospělého lovce.
ČTEŠ
Predátoři
Science Fiction(moje) Sbírka informací a jiných zajímavostí o těchto vesmírných lovcích a predátorech.