Siren Nedir?

429 39 23
                                    



Merhabaa yeni bir kurguyla karşınızdayım. Bu kurguda mitolojik karakterlere ve olaylara da yer vereceğim için öncelikle sirenler hakkında minik bir bilgi vermek istedim.

Lütfen okumadan geçmeyin

Öncelikle bu ficin Skylla karakterini ve Jongin'in ailesiyle olan ilişkisini Ben Kirke kitabından esinlendiğimi belirtmek isterim ancak sadece bu kısmı esinlendim kurgu tamamen bana aittir.

Sirenler aslında tanıtımda yazıldığının aksine Poseidon'un değil Achelous'un çocuklarıdır ancak ben biraz değişiklik yapmak isteyerek Poseidon yaptım maruz görünüz hehe

Sirenler denizlerde yaşayan ve vücutlarının yarısı insan biçiminde yarısı da balık biçiminde olan varlıklardır. Bilinen deniz kızlarının aksine insanların bakmasını zorlaştıracak kadar büyüleyici bir güzelliğe ve şarkı söylerken insanları tamamen kendilerine bağlayan muhteşem bir sese sahip olan sirenler, uzun ömürlü, ancak kesinlikle ölümsüz varlıklar değillerdir.

Sirenler, beslenmek için insanları parçalamaya başladığında, bir pirana balığının dişlerini anımsatan keskin dişleri ortaya çıkar, gözleri siyah aklarla kaplanır ve gözlerinin etrafından başlayarak tüm yüzlerine yayılan mor damarlar yüzünden tüm büyüleyici güzelliklerini kaybederek adeta bir canavara dönüşürler.

Doğaları gereği sürü halinde yaşamaya ve avlanmaya mecburlardır.

Dişi sirenler, erkek sirenlerin aksine iki kuyruğa sahiptirler. Kuyrukları arasında üreme organları bulunur, bu sayede çiftleşme ve üreme ihtiyaçlarını giderebilirler.

Dişi sirenler, yer altında hükümdarlığı devralmış ve erkek sirenleri sadece hizmet ve üreme için kullanmaya başlamışlardır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dişi sirenler, yer altında hükümdarlığı devralmış ve erkek sirenleri sadece hizmet ve üreme için kullanmaya başlamışlardır. Dişi ve erkek sirenler arasında fazla bir ayrım yoktur.

Eveeet hepsi bu kadar... bilgilerin bazıları kesin değil çünkü kurgu için kendi yorumumu da katmalıydım ancak bu bilgileri okuyup başlarsanız kurguyu anlamanız daha kolay olur.

Diğer bölümlerde görüşmek üzeree 💜💙💚💛🧡❤️

SIREN || DoKaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin