*3tí osoba*
Quirk info:
Neito Monoma! Quirk: copy
Umí kopírovat schopnost jeho protivníka. Musí jí nejdříve znát, může jí používat až 5 minut v kuse. Nemůže jich používat víc najednou.
Byl naštvaný. Vůdce protějšího týmu mu to nehodlal ulehčovat. ,,víš proč se béčko neumístilo líp, Bakugo?" Ptal se pohledem.
,,Protože jste lůzři?!"
,,Ne... protože jsme pozorovali vaše schopnosti. Teď znám tvé exploze, jeho tvrdutí, pásku tamtoho a nebo její kyselinu." Potupně ukazoval ukazovákem na každého člena týmu.
,,Kirishimo..." jeho kamarád se ohlédl ,,změna plánu, první rozdrtíme tyhle bastardy!" Tým se jako jeden muž až na to že tam byla jedna žena vydal po protějším týmu. Kroužili okolo sebe. Monoma se vysmíval. Jeho tým kroužil okolo druhého jako by tančili.
Todorokiho a Midoriyův tým byli příliš blízko sebe. Už jim zbývala jen polovina času, tedy 7 minut, a Todoroki začal pracovat. ,,Momo, izolače elektriky. Iido, nastartuj, Kaminar-"
,,Jojo, vím co dělat!"
Momo vytvořila izolanty elektriky a členové týmu se s nimy obvázali. Byli tak chránění. Iida běžel a kličkoval mezi ostatními týmy. Kaminari zatnul svaly a začal se pokrývat elektřinou. Všechny okolní týmy se zastavily a byli zhypnotizovaní. Po pár vteřinách probrali ale nemohli se hnout. Jejich nohy přimrzly. Todoroki je zmrazil, a díky dostatečné rychlosti i zároveň ukradl pásky ostatních týmů. Ovázal si je okolo krku. Okolo jeho týmu a Midoriyova sestavil ledovou stěnu. Už byli jenom jejich dvou týmy v ledovém vězení.
,,Bez boje to nepůjde Midoriyo." Pronesl Tokoyami. Jeho temný stín hlídal všechny slepé body. Vůdce přikývl. ,,temný stíne!" Ten chtěl ze strany nabourat do druhého týmu ale plát odrážející světlo mu zabránil. Stáhnul se zpět. ,,Midoriyo... pokud mají jako štít světlo, jsme v háji. Temný stín funguje že čím větší tma, tím je silnější. Za denního světla je taky ovladatelný ale z poloviny tak silný."
Quirk info:
Fumikage Tokoyami! quirk: temný sín (dark shadow)
vysvětleno bylo výše, není potřeba co dodat. Jenom to, že ho umí nechat zmizet a objevit kdy chce.
ČTEŠ
BNHA ale y/n je hlavní postava 2: festival
FanfictionJE TO PSANÉ TAK, ABY TO POCHOPILI TI CO BNHA NAVIDĚLI, TOHLE JE DRUHÁ SÉRIE TAKŽE TI CO BNHA NEVIDĚLI BY SE NECHYTILI. BUDE LEPŠÍ KDYŽ PRVNÍ PŘEČTETE 1 SÉRII, NENUTÍM VÁS. Po napadení padouchy je třída 1A velice populární. Nebude to ale nevýhoda ve...