7. minulost

106 12 9
                                    

Všichni byli hrozně překvapení když uviděli náš tým. Nikdo nám nevěnoval takovou pozornost takže jsme měli možnost. Lidi se tam mezi sebou začali bavit, někteří plácali po zádech jiné, další zase trucovali, a jiní zmizeli. Teď byla něco jako přestávka. Mezi ty co zmizeli byl i Todoroki a Midoriya. Todoroki se choval taky zvláštně, předtím.

Hledala jsem je. Jsem vlastně jediná kdo ví o One for All, samozřejmě kromě All Mighta a nejspíš jiných pracovníků na UA. Nikdo z nich ale neměl ponětí že o tom vím. Asi po desíti minutách nahánění na stadionu jsem je našla. Málem jsem tam vtrhla jako jsem byla zvyklá, ale něco mě zarazilo. Schovala jsem se za roh a poslouchala je. Jedním okem jsem nenápadně koukala. Ve vzduchu panovalo takové zvláštní napětí. Měla jsem husinu. I Deku vypadal netrpělivě a ve stresu. Todoroki ovšechm byl klidný jako vždy. Nedal na sobě ani jedinou známku toho, že by se bál nebo něčeho takového. Nejspíš si Dekua zavolal, ale proč?

Dívali se na sebe. Mohla jsem vidět jak nervózně Deku uhnul pohledem. ,,Takže...Todoroki-kun, o čem jsi to chtěl mluvit?" Bylo slyšet jak se mu klepe hlas. V tu chvíli bych fakt nechtěla být na jeho místě.

,,Půjdu rovnou k věci. Přiměl jsi mě málem použít mou levou polovinu. Přinutil jsi mě málem porušit svou vlastní přísahu. Iida, Kaminari, ostatní v týmu a ani Uraraka to nepocítili, ale já mám pocit, vlastně z tebe to šlo cítit. Já... já mám pocit že... Nejsi náhodou All Mightův tajný syn?"

Wtf? A to ho napadlo jako jak. Nad tím ,,tajný syn" jsem se málem prozradila protože mi to přišlo vtipné. Stejně to ale nevěstí nic dobrého, že by přišel na tajemství One for All? Ne... on si myslí že je to jeho syn, on si nemyslí že Deku převzal jeho schopnost. Když jsem si to v hlavě urovnala, poslouchala jsem dál. Lmao cítím se jako néjaký špión.

,,Ne ne! T-tak to není!" Odpověděl mu Deku. Dost se zakoktal.

,,Mám pocit že mi to kecáš, nějaké spojení mezi váma je. Můj fotr je Endeavor, to asi víš. Na věčné časy ten druhý nejlepší superhrdina. Teď mám o důvod víc proč tě porazit." Odmlčel se. Vypadal, že se chystal říct něco co ho hodně dráždilo. ,,Moje matka... vždy říkala 'tvoje levá polovina je ošklivá' a 'čím dál tím víc v tobě vidím tvého otce' neměla ho ráda. Endeavora nemá ráda i ještě teď. Jednou mě potom polila vařící vodou." Opět bylo chvíli ticho. Zatajil se mi dech. O tomhle jsem nevěděla, proto má okolo jeho oka tu jizvu. Teďnjsem ho upřípmně litovala. To se snaží z Midoriy vypáčit skutečnost o tom že je jeho tajný syn, i když to není pravda? Zajímavý...

,,Naše rodina má hodně důvodů ho nenávidět. Jedním z nich je to, proč si vzal mojí matku. Jeho rodina měla peníze, a tím si získala rodinu mé matky. Vzali se a měli děti. Týral mě... Jsem jediný ze čtyř sourozenců co má obě schopnosti. Odnesl to i můj nejstarší bratr. Ten měl jeho schopnost. Oheň ale takový zvláštní... Teď se mu mstím tak, že jeho heň nepoužívám."

Tím prakticky skončil jejich rozhovor. Midoriya tam ještě chvíli stál. Potom jsem vyšla ven ale druhou stranou. Obešla jsem stadion a šla do lesíku za ním se psychicky i fyzicky připravit na další disciplínu.

All Might

Zahlédl jsem svého starého přítele. Došel jsem za ním ve svésilné formě. Byli jsme uvnitř budovy, stěny bílé, vzduch trochu štiplavý. Štiplavý nejspíš proto, protože už jsem ho našel.

,,Endeavore! Starý příteli" došel jsem ke schodům ze kterých Endeavor sestupoval. Velikostně byl jako já, ale neměl styl haha. Taky měl místo vousů oheň. Jeho quirk je takzvaný ,,hell flame,, Jako by se vůbec nezměnil. ,,Už to bude snad 10 let co jsme se naposled viděli. Tvůj syn Shoto má vynikající výsledky! Chtěl jsem se tě zeptat na jednu věc."

,,hm?" Otočil se. Byl jsem od něj jenom pár kroků. Ruki jsem mu položil na rameno.

,,Jak jsem řekl, má výborné výsledky! I když používá jenom jednu svou polovinu. Proto má otázka zní; jak správně vychovávat děti?" Myslel jsem na Midoriyu a na to jak se zlepšil. Musel jsem mu dopřát ještě lepší výcvik, i kdyby jen individuálně.

,,Co se zajímáš? Tobě bych měl radit. Tobě, hrdinovi číslo jedna, světové špičce?! Pche... zapamatuj si tohle... mám hrdinu který tě porazí. Stvořil jsem ho."

Y/n

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Y/n

Nejdříve jsem si zašla na oběd. Okolo stolu sedělo pár lidí. Uraraka tam byla, pak dále i Iida a Aoyama, několik dalších lidí. Uraraka už byla po jídle a její tác si odnesla. Byla tam natažená a stěžovala si jak je to všechno těžké a že už nemá sílu. Já zatím sbírala energii z jídla. Měla nsem ruce pod hlavou a měla zavřené oči. Ve sluchátkách jsem měla puštěnou mojí oblíbenou písničku. (Pozn. Autorky: Jaká je vaše oblíbená písnička? Chtěla bych si je pustit :p za mě asiiii Can you feel my heart od Bring me the Horizon)

Měla jsem břicho plné, a relaxovala jsem. Sero mě zase potěšil. ,,Hele, Y/n, vypadáš trochu vystresle. Stalo se něco?" Nemohla jsem mu říct o tom, co se děje s Midoriyou. O tom co se stalo Todorokimu. O One for All a jiných věcech. Zakroutila jsem hlavou na znamení že ne. Přikývnul.

Po jídle se všichni z ostatních týmů naschromáždili zase na place. Losovala se další, a poslední, soutěž. Napětí ve mě vzrústalo, a poslední soutěz co tam padla, mě dorazila úplně. Zápasy. 1v1. Jako v Minecraftu. To snad ne... Okolo soutěžících zašumnělo. To bude probíhat jako jak? Asi na život a na smrt asi ne heh.

Dál se mělo plánovat, a rozdělovat kdo proti komu bude. Něco mě ale překvapilo. Ojiro zvednul ruku.

,,Prosím, Midnight, já- já bych chtěl odstoupit." Další vlna zašumění v davu. Co? Proč? Další větu řekl mnohem hlasitěji. ,,NEHODLÁM, A NECHCI SE ÚČASTNIT TÉHLE SOUTĚŽE!"

BNHA ale y/n je hlavní postava 2: festivalKde žijí příběhy. Začni objevovat