FelixBenden gerçekten hoşlanmış olabilir mi? Umarım hoşlanmıştır.
Hyunjin
Sabah okula döner dönmez Minho hyung ile kafeteryada dün ki çocuk hakkında konuşuyorduk. Beni yalnız bırakıp gitmişti... bu hikaye bana bir yerden tanıdık geliyordu aslında...
Minho hyung kolunu omzuma atmış bana planını anlatırken bende o giderken ki arkasından düşürdüğü şarkı oynatıcısındaki şarkılara bakıyordum. Bunlar gerçekten güzel şarkılardı, adeta bir tanrı çalma listesiydi. Minho hyung beni kafeteryadan çıkarmış öğretmenlere doğru götürüyordu.
Son cümlesini duymuştum:
"Bak dostum bunu başarırsan prenslerin prensi olursun, bırak öğretmen ile ben konuşayım."
Kafamı kaldırmış ona cevap vereceğim sırada karşımdaki hafif tombul kaşları çatık kadın bize seslenmişti.
"Siz ikiniz neden derste değilsiniz?"
"Sizden bir iyilik isteyeceğim Bayan Lee... dün gece ki baloda birisini bulmam lazım-"
"-ve bulamazsan öleceksin öyle mi?"
Biraz durup düşünmüştüm. Ölebilir miydim? Ölebilirdim ondan çok etkilenmiştim, onunla dans ederken ilk kez dans ettiğimde ki gibi heyecanlanmış ve mutlu olmuştum. Bu yüzden net bir şekilde cevap verdim:
"Ölebilirim."
Bana bir süre bakmış, çatık kaşlarını düzeltip gülümsemiş ve başıyla hafifçe mikrofonun olduğu yeri göstermişti.
Felix
Jisung ile birlikte zil çaldığında herkesin yaptığı gibi dersimize gitmiştik. Ders... fizikti şimdiden moralin bozulmuş ve Jisung ile genelde oturduğumuz sıralara oturmuştuk. Bazıları defter karalıyor, bazıları konuşuyor ve bazıları da uyuyordu. Öğretmenin girmesi ile herkes susmuş, uyuyanlar doğrulmuştu ama anons sesi ile herkes tahtanın üstündeki minik hoparlör kutusuna bakmıştı.
"Merhaba nasılsınız?! Mikrofon şu an Lee Know'un elinde hahaha!"
Onun gülmesi ile herkes gülmüştü.
"Dinleyin bir çocuk varmış balo da Hwang Hyunjin'i bırak- tamam tamam bu kadar yeterli mikrofonu bana ver."
Hyunjin ona kızmış ve bir kaç garip sesten sonra sadece onun sesi duyulmaya başlamıştı. Çok güzeldi değil mi?
"Her neyse umm... dün gece birisiyle dans ettim ve şarkı oynatıcısını düşürdü. İade etmek istiyorum ama kim bilmiyorum... ve bu önemli çünkü dün gece hayatımın en iyi gecelerinden biriydi."
Ben paniklemiştim. Napmam lazımdı? Karşısına çıkıp 'Aradığın kişi benim.' mi demem gerekiyordu?
"Tamam işte çözüm. Eğer dün gece dans ettiğim kişi sen isen bana çalma listendeki en çok dinlediğin ilk 4 şarkının ismini söyle. Teşekkür ederim gizemli kişi... bekleyeceğim."
Jisung ile birbirimize bakmıştık fizik hocamız Bay Shu da Hyunjin'in dediği son sözleri taklit etmişti. Ben napacağımı bilmiyorum ona söyleyemezdim... o gece bende çok etkilenmiştim ondan küçüklüğümde beslediğim duyguları beslemiştim yeniden heyacanlanmış, korkmuştum aynı zamanda. Başımı döndürmüştü belki düşmeseydim o gece daha mutlu olabilirdim.
Hyunjin
Minho hyung bunun çok kolay olacağını söylemişti, oysaki kolaylık kelimesinin yanından bile geçmemişti oysaki. Sırada çok fazla kişi vardı bunun olacağını tahmin etmiştim ama gerçekten sinirlerim bozulmaya başlamıştı. Hiç kimsenin söylediği şarkılar çalma listesindeki şarkıların yanından geçemiyordu, ayrıca bütün umutlarım da yavaştan yıkılmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cinderella | Hyunlix
RomanceDolabımdan aldığım kitaplarla geriye doğru bir adım attığım sırada birine çarpmış ve kitaplarımı düşürmüştüm.... Kafamı kaldırıp baktığımda karşımda uzun saçlarıyla Hwang Hyunjin duruyordu. Ona baktıkça bakası geliyordu insanın. Hemen eğilip bana ya...