𝗘𝗽𝗶𝘀𝗼𝗱𝗲 11

447 39 21
                                    


Felix

"Seni seviyorum."

•••••••••••••••••••

Dün olanlardan sonra yine yüzümde aptal bir sırıtış oluşmuştu tabi ki. Bu aralar gerçekten çok fazla sırıtıyordum bu yüzden kesin çabuk buruşacağım ama pek de umurumda değildi sonuçta mutluydum önemli olan da buydu zaten değil mi?

Yatağımdan doğrulmuş ve hızlıca esneyip başımın üstündeki takvimdeki günü -yani bu gün- de çarpılamıştım ayrıca bu gün kırmızı daireler içerisin de alınmıştı. Size hiç bahsetmemiştim ama bu gün yaptığım bir konservatuar  seçmeleri sonucu gelecekti ve bu benim buradan kurtulma şansımdı. 

Hızla yataktan kalkıp üstüme bir hırka geçirdim ve postamızın yanına gittim terliklerimle birlikte. Elimi hızla postanın içine attım ve gelen postalara baktım tabi ki en sondaki posta benim için olandı okuldan gelen posta. Postayı açarken kendimi içeri atmış ve sabahın esintili havasından kurtulmak için kapıyı kapamıştım tabi o sırada postayı açmış ve içindeki yazanları okumaya başlamıştım da. 

Eh tabii... kendimi de alı koyamamıştım bağırmaktan.

NASIL KABUL EDİLDİM AMA!! Bu harika bir şeydi buradan sonunda kurtulabilirdim. Hızla üstümü değiştirmiş ve bir şeyler yemeden de kaykayımı alıp okulun yolunu tutmuştum. Okula geldiğimde içeride de kaykayımı kullanmaya devam etmiş ve birilerine çarpmadan ilerlemeye çalışmıştım. Tabi ben başka bir yere bakarken bir anda önümde ki Hyunjin'i görememiş ve panik yaparak üstüne doğru düşmüştüm.

"Hey, hey iyi misin?"

"Tahmin et bakalım kim XXX Gösteri Sanatlarında denemeye kim gidiyor! Ben tabi ki!"

Kaykayımı yerden almış ve birlikte koridorda yürümeye başlamıştık o da artık her zaman kolunu dinlendirdiği omzuma kolunu atmış ve beni büyük bir ilgi ile dinlemeye başlamıştı. Bende konuşmaya devam ediyordum.

"500 adaydan 20 kişi hariç herkes elenmiş yani ilk 20'deyim bu yüzden arayıp deneme tarihini belirleyeceklermiş. O kadar yakın ki... hissedebiliyorum-"

 "Felix... Felix nefes al biraz."

Bunu deyip gülmüş ve beni kutlamak için sarılmıştı beni kutlarcasına tabi ki.

"Bu harika... gerçekten harika- Hey sana figür öğretmemi ister misin?"

Bu dediği ilk önce çok göz alıcı bir teklifti tabi ki sonuçta o gerçekten iyi bir dansçıydı ve ondan bir kaç şey öğrenmek hoş olabilirdi gerçekten. 

"Bu hoşuma gidebilir."

"Demek hoşuna gidebilir ha?"

Ona cevap vereceğim sıra zil çalmıştı bende oradan biraz kaçmış ve ona minik bir el sallayıp dersime girmiştim. Bütün gün okulun bitmesini beklemiştim sonuçta Chae Ri hala evde yoktu kızlarla birlikte ve bu demektir ki birlikte olabilirdik....ben...o...sadece ikimiz... AMANIN 2. KEZ TEK KALACAKTIK İNANAMIYORUM! Kalbim bunu daha fazla kaldıramazdı.

Okul çıkışında Hyunjin ile benim kaldığım eve gelmiştik ve sonra da çok büyük bir şey unuttuğumu fark etmiştim.

"Tanrım....ben hala temizlik işini bitirmedim ki... galiba daha sonra yapsak daha iyi olacak.",

"Elbette onun işlerini yaparken de kendi işimizi yapabiliriz değil mi?"

Dediği şeyi anlamamış ve ona bakmaya başlamıştım o da gülümseyip beni içeri sürüklemişti. Ben süpürge yaparken o da etraftaki çöpleri temizliyordu. Sıkıldığım ve onunla doğru düzgün zaman geçiremediğim için biraz mutsuz bir şekilde iç çekmiştim. Bana bakmış ve elimdeki süpürgeyi almıştı bende onu izliyordum bir iki side step attıktan sonra süpürgeyi diğer eline almış ve etrafında dönerek biraz ritmik bir şekilde süpürmeye başlamıştı bu da hoşuma gittiği için bende ona gülmüş ve ayak uydurmaya çalışmıştım. birlikte hem etrafı temizliyor hem de dans ediyorduk. 

Cinderella | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin