Win, bilgisayar masasının başına oturmuş saniyeler içerisinde başlayacak olan yayını bekliyordu. Midesinde heyecan duygusu yükselmeye başlarken kalbi de normalden biraz daha hızlı atmaya başladı. Söz konusu camboy'u düşünmek olduğunda bile fazlasıyla gerginleşiyordu. Öyle ki canlı yayın yapan maskeli bir adamın win için ne kadar etkili olabileceğini düşünmek delilikti. Fakat bakir ve ateşli çocuklar onun en büyük zayıflığıydı.
Parmakları, www.bananaboat.net yazmak için sırasıyla klavye tuşlarında gezindi. Muhtemelen tarayıcısında twitter dışında en çok ziyaret ettiği web site buydu. Bir süredir Banana Boat camboylarını izliyordu. Birçoğu gayet iyiydi, ancak ömür boyu win'e zarar verecek camboylar da vardı. Örneğin bir keresinde yanlışlıkla hiç istemediği bir canlı yayına girip bananalarını boşa harcamıştı. Bu anıyı hafızasından silmek istiyordu.
Bj sun ise farklıydı. Win, banana boatda sıradan bir izleyici olarak geçirdiği 9 ay boyunca onun kadar bağımlılık yapan bir camboyla karşılaşmamıştı. Canlı yayınları biraz garip ve amatörceydi ama winin dakikalar içinde boşalmasını sağlamıştı. O günden itibaren Bj sun'ı izlemekten geri kalmadı. Hatta kullanıcı adını bile değiştirip, babybunny'den bunnysun yapmıştı çünkü Bj Sun'ın canlı yayınlarından tamamen etkilenmişti.
Win, oturduğu yerde ayaklarını hevesle yere vurarak Bj Sun'ın ekranda belirmesini bekledi. Sabırsız bir şekilde, bir kaç dakika sonra yaşayacağı anları düşünürken beklediği bildirim sonunda gelmişti.
BJ SUN CANLI YAYINDA!!
Kalbi ağzında, hemen bildirime tıkladı. Win'in, canlı yayına girmesi sonsuza kadar sürecekmiş gibi durduğundan bilgisayarını yumruklamak istesede sonunda yayına girmeyi başarmıştı.
"Hey, millet. Bj Sun burada."
Camboy'un dudaklarında bir gülümseme belirdi.
"Bugünün konusu tamamen kirli konuşmalardan ibaret."
Bj sun kirli konuşmalar dediğinde win'in solgun yanakları pembenin hafif bir tonuna dönüştü. Win, kesinlikle buna hazır değildi.
"Görüyorum ki şu anda 1.800 izleyicimiz var."
user cutiepatootie12: "Ne zaman başlayacak?"
"2000 olduğunda başlayacağım."
TWINKYWINKY ADLI KULLANICIDAN 50 BANANA !
Bj sun, kıkırdadı.
"50 banana için teşekkürler, TwinkyWinky. Kullanıcı adın komikmiş."
Win ise sadece ekrana bakıyor ve yorumları okuyordu ancak şimdiden sıcaklamış ve rahatsız olmuştu.
Winin aklına çok geçmeden satın aldığı bananalar geldi. Şimdi kendini gösterme vaktiydi! Yaklaşık olarak 430 baht(102tl civarı) değerinde 200 banana satın almıştı. Aldığı bananalar diğerlerine göre hiçbir şeydi. Çünkü bazı izleyiciler 1000 baht'a kadar çıkabiliyordu ama o yinede Bj Sun'a banana vermeye çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[✔] bj sun, brightwin
Fanfiction-bj sun olarak bilinen bright, ülkenin en iyi camboylarından biridir. Bu arada brightla aynı üniversitede olan bakir win, kendini bj sun'ın en sadık izleyicisi olarak görür. Peki bir gün bj sunla maskesiz karşılaşırsa ne olur? (texting-düzyazı) 💌...