היוש אנשושים .... אז בלי יותר מידי חפירות בואו נתחיללל
נקודת מבט הארי:
אז אחרי הרבה זמן ..יותר נכון מלא זמן שנסענו באוטו סוף סוף הגענו ,גמה ואמא דיברו כל הנסיעה על הקרדישיאנס וגרמו לי לכאב ראש נוראי אבל סוף סוף הסיוט הזה נגמר .
יצאתי מהאוטו והיה מולי בית גבוה, זה נראה שיש לו שתי קומות וחצר ענקית, התחלנו להוציא את הדברים מההובלות ולהיכנס לבית .אמא נכנסה ראשונה ג'ם אחריה ואני אחרון סוחב את המזוודות של שניהן... ככה זה שאתה הגבר היחידי בבית .
אמא וגמה לא הפסיקו להתרגש כמו ילדות קטנות .אחרי יום מתיש מאוד שכל היום סידרנו את כל הדברים בבית סוף סוף הייתי יכול לנוח ,אז עליתי לחדר שלי..
הפלוס היחידי פה זה שיש חדר אמבטיה בכל חדר וככה גמה ואני לא נריב כל בוקר. בבית יש בסך הכל חמישה חדרים מטבח וסלון אני אף פעם לא הבנתי למה שלוש אנשים צריכים חמישה חדרים אבל בסדר....נכנסתי למקלחת כשיצאתי לבשתי את הפיגמה האהובה עליי עם הדפסים של אבוקדו, ג'ם אף פעם לא אהבה את הפיגמה הזאת היא אמרה שאני נראה כמו ילדה קטנה אבל לי זה לא אכפת כי אני אוהב אותה.
ירדתי למטה בשביל לאכול ארוחת ערב, אמא הכינה פסטה עם שניצל הדבר היחידי שהיינו יכולים להכין בגלל שעוד לא קנינו הרבה דברים הבייתה .
אחרי שסיימנו לאכול ישבנו בסלון וראינו טלוויזיה ג'ם רצתה לראות friends ואני רציתי לראות הרץ במבוך רבנו מה נראה בסוף ראינו friends, אחרי שסיימנו גמה שמעה שיש מסיבה (אלוקים יודע איך היא משיגה את כל המידע הזה כל כך מהר)מחר זה היום הראשון שלי בבית ספר אני ממש חושש שאני לא אמצא חברים ....
קיבלתי הודעה בטלפון, הרמתי אותו וראיתי שזה הנרי.. (החבר הכי טוב שלי)
"היי" הוא שלח "מה קורה הגעתם כבר?"
אני ממש שמח שיש לי אותו לא יודע מה הייתי עושה בלעדיו
"כן" החזרתי לו "נוו איך בריטניה אחי??"
הוא נראה לי יותר מתלהב ממני..."אתה יודע שעוד לא יצאנו להסתובב כי רק היום הגענו נכון?"שלחתי לו.
"או כן שחכתי כל העניינים של הבית ובלה בלה בלה" ואז שמעתי את אמא שלי צועקת לי "לך לישון כבר 12"
"טוב "צעקתי לה ומיד אחרי שנייה שמעתי גם את גמה צועקת אני יוצאת .
"טוב הנרי אני אדבר איתך מחר אני עייף מת "
" לילה טוב "הוא רשם "ובהצלחה מחר "הוסיף " לילה טוב "רשמתי "ותודה".... וככה עבר לו היום הכי מעייף בחיים שלי
מעניין מה עם גמה...--------------------------------------------
אעאעא אז זה הפרק השני מהפרק הבא הכל מתחיל להיות יותר מעניין אווו יאללה תצביעו ותגיבו.מצטערת שהפרק יצא קצר זה חד פעמי
LOVE H.S❤❤
YOU ARE READING
My sister's boyfriend
Hayran Kurgu*גמור* הארי וגמה (הארי בן 17 וגמה בת 18 )אחים שהוריהם התגרשו עכשיו עברו עם אמא שלהם אן ,לבריטניה. ושם הם מגיעים לבית ספר חדש. מה יקרה שגמה תפגוש חבר חדש ושהארי יגלה על זה? הכל פה יאללה בואו נתחיל... הספר מכיל : *boy×boy * daddy הקריאה על אחריותכם...