היי חזרתייי
נקודת מבט כללית :
אחרי שלואי נישק את הארי הארי עדיין היה בהלם למשך היום שאחרי , כי בכל זאת זה היה הילד שהרביץ לו מאז שהוא שם את רגלו בבית ספר .
לואי לאומת זאת היה חייב לדבר עם הארי על הנשיקה עד שהוא סוף סוף הצליח לכשות משהו עם הרגשות שלו הוא לא יכול לתת לזה להישכח כלא היה .
לואי החליט שאחרי הלימודים הוא ילך לבית של הארי וגמה בהתחלה הוא ידבר עם הארי ואחר כך הוא ילך לסדר את העניינים עם גמה כי הוא מרגיש רע שהוא יוצא איתה , בכנות הוא לא יודע אם הוא עדיין אוהב אותה בתור חברה שלו .
בתור בן אדם גמה היא אחלה של בן אדם היא חברותית ממש וחמודה אבל אם לואי יוצא מהארון בתור גיי זה לא יוכל להימשך ככה יותר .
יום הלימודים רק התחיל לואי היה לחוץ כל היום למקרה שהוא יראה את הארי למרות שהיום לא היה להם איפה להיפגש .
לואי נכנס לשיעור הראשון שלו שהארי גם נכנס לשיעור שלא , זה שיעורים שונים .
לואי לא באמת למד הוא רק חיכה שהזמן עבור כדי שהוא יוכל ללכת הבייתה ולהתארגן להארי וגמה . הוא היה מאוד לחוץ .
ברגע שהשיעור נגמר הארי יצא מהכיתה שלו והלך ללוקרים הוא די שמח שעכשיו הוא לא צריך לפחד ללכת ללוקרים בגלל שלואי כבר לא מרביץ לו אבל איך שהוא חשב על זה הוא נזכר באתמול ,
למה שהוא יעשה את זה ? למה דווקא הארי? לואי גיי?
הארי לא יכל להפסיק לחשוב על זה וגם מה הוא יעשה עכשיו עם גמה ?הוא החליט שהוא משחרר מזה ולא נותן לזה להפריע לו בהמשך היום .
הוא נכנס לעוד שעתיים אנגלית ,ולואי נכנס לעוד שעתיים היסטוריה .
אפשר להגיד שבשביל לואי זה היה סיוט מורה בן מאתיים שלא יודע ללמד , זה בהחלט היה סיוט .
סוף סוף נגמר יום הילמודים לואי ישר קם והלך לבית שלו אך הוא לא ידע שהוא לא יוכל פשוט להתארגן ולצאת כמו שהוא רצה , כי אמא שלו תצטרך אותו .הוא שלח לגמה הודעה :" היי , חשבתי לקפוץ היום ,את בבית?"
אחרי כמה דקות גמה החזירה תשובה :" היי בטח שאני בבית , אני מחכה לך ;)"
היא רשמה לואי החזיר אוקיי והתחיל במטלות של הבית , הוא סידר את המטבח והסלון ,אחרי שהוא סיים הוא התארגן ממש מהר ויצא מהבית שלו .לביינתים הארי כבר הגיע לביתו גמה בדיוק הייתה בשירותים אז הוא ניצל את ההזדמנות שהייתו לו ונכנס לחדר של גמה פתח את הארון שלה ולקח שמלה אחת מתחרה וישר רץ לחדר שלו הוא ממש אהב את הבגדים האלה רז הוא תמיד היה לוקח לגמה ומחזיר בלי שהיא תראה .
הוא ישר רץ לחדר שלו ונכנס למקלחת שלו , ברגע שהוא יצא הוא לבשאת השמלה של גמה הוא ממש אוהב את איך שהשמלה הזאת נראת עליו .
לואי הגיע לבית של הארי וגמה הוא עלה לחדר של הארי פתח את הדלת ו...
" הארי " הוא אמר הארי מייד נבהל צעק " לאא" ונכנס לחדר המקלחת שלו ונעל אחריו אך זה לא הספיק לואי עדיין ראה וזה היה הדבר הכי יפה וקסום שהוא ראה אי פעם .
הארי בשמלה שחורה מיני עם תחרה מעל , הוא היה נראה פשוט מושלם .
הארי רצה שהוא רק ילך לו מהחדר .אך לואי לא היה מוכן ," לואי לך מפה אני לא רוצה לראות אותך "
" הארי אני לא הולך מפה עד שתצא אני רוצה לדבר " לואי התעקש " לואי לךך" " לא "בלית ברירה הארי אמר " טוב אז לפחות תביא לי בגדים מהארון שלי " לואי הלך ופתח את הארון של הארי והביא לו חולצה שחורה ומכנס רגיל למרות שהוא היה מעדיף שיצא ככה , אך הארי לא הרגיש בנוח .
הארי יצא מהשירותים אחרי שהוא החליף בגדים , " אז לגבי אתמול " לואי התחיל " אני באמת מרגיש אלייך משהו ובגלל שלא ידעתי מה זה התנהגתי ככה אני ממש מצטער אני לא הבנתי מה קורה איתי " לואי סיים ואז הייתה שתיקה מביכה בחדר .
ואז לואי הרגיש את שפתיו של הארי על שפתיו אפשר להגיד שהוא היה בהלם, אבל הוא זרם איתו ונישק אותו .
שהם התנתקו מהנשיקה הארי חייך את החיוך שלו עם הגומות שלו והשיער השוקולד המהממם שלו ולואי נישק אותו נשיקה קטנה .
גורם לו להסמיק ."דרך אגב הארי הבגד נראה עליך מהמם " לואי היה חייב להודות , " תודה אבל זה לא כאילו אני אי פעם הולך ללבוש את זה " הוא אמר בפרצוף עצוב " למה? " לואי שאל מקווה לא לשמוע את מה שהוא חושב עליו " כי זה לא .. " הארי אמר וסתם " הארי אין דבר כזה בגדים של בנים או בנות זה בגד זה לכל מי שקונה אותו "
הארי גיחך והסמיק " מחר אני אקח אותך לקניון ונקנה מה שאתה אוהב ,אוקיי.?" הארי הנהן .
אחרי עוד כמה דקות שהן ישבו ודיברו לואי נזכר שהוא צריך לדבר עם גמה , הוא הלך לחדר של גמה ואמר לה את האמת הוא אמר לה שזה לא היא זה הוא והוא ברמת אוהב אותה אבל הוא גילה דברים על עצמו .
הוא לא סיפר לה על הארי עדיין זה עוד יגיע אבל לא מלואי מהארי מתי שהוא יהיה מוכן ,למרות שהוא לא יודע מה הם כרגע.
וככה היום שלהם נגמר , הארי היה מאושר בחדרו ,כך גם לואי ,גמה הייתה קצת מצוברחת אך זה עבר לה מהר כי היא לא כל כך הכירה את לואי טוב אל היא עדיין רצתה לדעת מה יקרה איתו בעתיד
---------------------------------------------
וואוו סוף סוף קרה משהו מענייןןןטוב זה היה הפרק מקווה שנהנתןןן אני אוהבת אתכן
תצביעו ותגיבוו
השאלה היומית :
איך אתן חושבות שאני נראת ?
YOU ARE READING
My sister's boyfriend
Fanfiction*גמור* הארי וגמה (הארי בן 17 וגמה בת 18 )אחים שהוריהם התגרשו עכשיו עברו עם אמא שלהם אן ,לבריטניה. ושם הם מגיעים לבית ספר חדש. מה יקרה שגמה תפגוש חבר חדש ושהארי יגלה על זה? הכל פה יאללה בואו נתחיל... הספר מכיל : *boy×boy * daddy הקריאה על אחריותכם...