אנשים זה הפרק הראשון שלי אז תהיו נחמדים וזהו פשוט תהנו
נקןדת מבט הארי:
אני לא מאמין שהיום זה היום האחרון שלי בבית ספר... כבר עבר חודש מאז שאמא שלי אמרה לי ולגמה שאנחנו עוברים דירה ,אבל אז פשוט חשבתי שהיא צוחקת עליי, מסתבר שלא ,והיא הייתה לגמרי רצינית.
והנה היום הגיע היום האחרון... צריך להיפרד מכולם ואני שונא פרידות, במיוחד אם זה מהחברים הכי טובים שלי ....
היום לימודים נגמר ,אחרי שנפרדתי מכולם וגם גמה בכתה (יותר נכון צרחה )עם חברות שלה....כבר הגעתי הבייתה ,ומצאתי את עצמי בין מלא ארגזים של הדברים שלי של גמה ושל אמא .זהו מחר זה קורה עוברים דירה .
אני ממש מקווה שאני אמצא חברים חדשים בבית ספר החדש .
עליתי למיטה והרגשתי את העייפות של השבוע האחרון גוברת עליי יותר מידי ,אז החלטתי להרפות וללכת לישון ,למרות שיש לי עוד מלא דברים לארוז ,אני אארוז את זה על הבוקר מקווה שאמא שלי לא תכננה לצאת מוקדם...ופשוט נרדמתי..קמתי בבוקר לרעש של ההובלות, לא הרעש הכי כיפי בעולם... קמתי מהמיטה החלטתי ללכת להתקלח , צחצחתי שיניים ,שטפתי את הפנים ואז גמה באה להיכנס לי לשירותים :"גמה!! " צעקתי עלייה, "אופס,אני רק צריכה את המברשת שלי"
"חכי עד שאני אסיים" צעקתי עלייה "נו הארי זה בדיוק שנייה " "גמה עוד כמה דקות אני יוצא חכי" "איף איזה אח קרציה" שמעתי אותה מתרחקת וממלמלת "שמעתי את זה "צעקתי לה,
עוד בוקר נורמטיבי בבית משפחת סטיילס..אחרי שסיימתי במקלחת יצאתי (כמובן שאמרתי לגמה שסיימתי כי אם לא היא הייתה מכה אותי למוות )ונכנסתי לחדר לאסוף את מה שלא הספקתי אתמול , כמה בגדים מחשב, נעליים וכו... לבשתי חולצה טי שירט לבנה ומכנס טרנינג אפור ,ירדתי למטה בשביל לאכול ארוחת בוקר ואז גמה צעקה "הארי תחליף מכנס אין סיכוי שאני מסתובבת לידך ככה ברחוב" גלגלתי את עייני "את מוזמנת לא להסתובב איתי אם יש לך בעיה עם מה שאני לובש גברת סטיילס" החזרתי לה "וחוץ מזה תאמיני לי אף אחד לא יסתכל עלייך" צעקתי מהמטבח "אנחנו עוד נראה סטיילס אנחנו עוד נראה"היא החזירה...
המובילים לקחו את כל הדברים שלנו ,למרות שאנחנו לא הרבה אנשים היה לנו מלא דברים(יותר נכון לאמא וגמה לי היה בקושי 4 ארגזים).
ועלינו לאוטו , אמא וגמה ישבו מקדימה ואני מאחורה שומע מוזיקה גם ככה מה שהן מדברות עליו לא מעניין אותי...--------------------------------------------
טוב אז זה היה הפרק הראשוןן תכתבו לי מה אתן אומרות
מקווה שנהנתןןןן
אל תשכחו להצביע ולהגיב
LOVE H.S❤❤
YOU ARE READING
My sister's boyfriend
Hayran Kurgu*גמור* הארי וגמה (הארי בן 17 וגמה בת 18 )אחים שהוריהם התגרשו עכשיו עברו עם אמא שלהם אן ,לבריטניה. ושם הם מגיעים לבית ספר חדש. מה יקרה שגמה תפגוש חבר חדש ושהארי יגלה על זה? הכל פה יאללה בואו נתחיל... הספר מכיל : *boy×boy * daddy הקריאה על אחריותכם...