part 13

285 30 16
                                    

פרק 13 התחלנו!!!!!!!

נקודת מבט לואי:

הרגשתי את הצד של המיטה שלי שוקעת ,הסתובבתי אחורה וראיתי את התאומות קופצות לי על המיטה... "עופו לי מהחדרררררר" צעקתי עליהן, " לואי קום אמא אמרה שאתה צריך לקחץ אותנו לבית ספררר" -"טוב בסדר אני קם רק תצאו מפה ותתנו לי להתארגן "

אחרי אתמול בבית ספר קיבלתי השעיה לשבוע בגלל שצעקתי על המנהל (שמקרה גם אבא שלי אז אני בטח גם אחטוף בבית) אז במשך כל השבוע הזה יש לי חופש ואני צריך לקחת את התאומות לגן זה עומד להיוץ שבוע סיוט .....

קמתי מהמיטה והלכתי לכיוון של המקלחת ,שיט! זה נעול ,דפקתי על הדלת "יש פה מישהווו!!" לוטי צעקה, אויי זה עומד לקחת שעותתת , " לוטיייי תזדרזי , יש לי פיפיי" " בסדר 10 דקות ואני יוצאת "

הלכתי לחדר של התאומות ,"יאללה תתחילו להתארגן שלא נאחר !!" -" טוב לואי" הן אמרו וקמו מהמיטה שלהן .

הלכתי אל השירותים " לוטיייי!!" צעקתי עלייה יאללה שתצא כמה שנים " אני יוצאתתת" היא אמרה ופתחה את הדלת.
"תודה לאל " אמרתי ונכנסתי פנימה,

אחרי שסיימתי בשירותים הלכתי אל החדר של התאומות עזרתי להן לסיים להתארגן , עכשיו נשאר החלק הכי קשה .... השיער!

התחלתי בלהבריש להן את השיער ואז לקחתי גומיה וניסיתי לאסוף להן זה לא כל כך צלח לי , אז נכנסתי אל יוטיוב וחיפשתי סרטון על איך לעשות קוקו ,ניסיתי שוב ושוב ושוב עד שבסוף הגעתי לתוצאה , לא מושלמת אבל תוצאה מכובדת .


אחר כך ירדנו למטה נתתי להן לאכול קרונפלקס עם חלב , שהן סיימו יצאנו מהבית אל כיוון הבית ספר שלהן.

שהגענו אל הבית ספר הכנסתי אותן פנימה וישר ברחתי כדי שהן לא יתחילו לבכות או משהו ממש אין לי כוח בשביל זה על הבוקר ,

חזרתי הבייתה וישבתי על הספה פתחתי את הטלוויזיה בשביל לראות מה יש , היה הקרדישיאנס, יופי !

התוכנית נגמרה אז הלכתי להכין לי לאכול , לקחתי 2 ביצים מהמקרר, מחבת מהארון ,ומרית מהמגירה , והכנתי חביתה חתכתי סלט ואכלתי.

שסיימתי ידעתי שיש לי שיעורים מהבית ספר שנתנו לי בתור עונש אבל לא ממש אכפת לי מזה.

אז עליתי קצת אל החדר שלי לנוח(ה.כ למה כפרה מה עשית היום שאתה צריך לנוח) אחרי שעה בערך הסתכלי בשעון וראיתי שכבר 2 וחצי , מה שאומר שצריך להוציא את הבנות ....

נעלתי נעליים ויצאתי אל הבית ספר היסודי , היסודי היה ממש כמה דקות הליכה מהתיכון .

הגעתי אל היסודי וחיפשתי את הבנות , הבית ספר הזה ענקיי אני בחיים לא אמצא אותן ,חשבתי...

אבל אחרי בערך 10 דקות של חיפושים מצאתי אותן בכיתה בקומה השלישית.
יצאתי איתן אל כיוון הבית שלנו , בדרך חזרה הבייתה זיהיתי מישהו ממרחק של מטר בערך היה לו שיער מתולתל, ולא הבנתי מאיפה הוא מוכר לי, ואז נפל לי האסימון זה הארי !

אני לא יודע מה קורה לי אבל כשאני רואה אותו... משהו מוזר קורה לי בגוף .. מצד אחד בא לי פשוט לתפוס אותו ולהרציץ לו מצד שני בא לי פשוט לחבק אותו חזק. משהו בטוח לא בסדר איתי...

"לואי!" פיבי צעקה אליי יצאתי מהבהיה שהייתה בה והמשכתי ללכת ...

שהגענו הבייתה עשיתי עם הבנות שיעורים, ואז קמתי להכין אוכל בתקווה שאני לא אשרוף את המטבח .

לקחתי אץ הטלפון שלי ורשמתי בגוגל "איך מכינים פסטה ? "
היה שם מלא מתכונים אבל רובם אמרו את אותו הדבר ( ה.כ יא גאון זה פסטה מה חשבת?!)

לקחתי את הסיר ושמתי בו מים, שמתי אותו על הגז ואחרי שהמים רתחו שברתי את הפסטה לשתיים ושמתי בפנים .

חיכיתי 10 דקות וסיננתי את המים ואז הכנתי את הרוטב .
אחרי שסיימתי להכין את הרוטב ערבבתי בינהם וטעמתי ... היה לזה דווקא טעם סבבה חוץ מזה שהיה חסר מלח .

ישבנו לאכול , ואז שמעתי את הטלפון שלי מצלצל , קמתי אליו וראיתי שזה ליאם מתקשר .

ליאם הוא החבר הכי טוב שלי , הוא לא לומד איתי בתיכון, הוא היה איתי ביסודי ואז עבר לגור עם המשפחה שלו בצרפת , אבל אנחנו עדיין מדברים.

ליאם: " היייייי אחי מה קורה?!?!?!??!"
אני ממש מתגעגע אליו
לואי: "ליאםםםםםם"
ליאם: "לואיייייייייי"
לואי: " ליאםםםםםםם"
לואי: "טוב אני לא מתכוון להמשיך במשחק הדפוק הזה " רשמתי לו ליאם: "חחחח" הוא הגיב
ליאם"אז איך אתה ?" הוא שאל
לואי: " מושהה"
ליאם: " מה עשית הפעם טומו?"
לואי: " אולי הלכתי מכות עם ילד בגלל שהשפריץ עליי מים "
ליאם: " אויי טומו לא דיברנו על זה כבר?"
לואי: " יש לי אבא ממש חמור למה הוא משהה אותי על משהו כזה טיפשי"
ליאם: " זה אחת הסיבות שעברתי" הוא כתב
רציתי לצאץ עליו אבל אז הוא הוסיף
" סתםםםם חחחחח "
ליאם: " טוב טומו אני חייב לצאת אני אדבר איתךךךך"
לואי: " ביי פיינו"

חזרתי לאכול ואז אמא הגיעה .
היה עבר רגיל לחלוטין , לא משהו מיוחד.
אחר כך עליתי למיטה והלכתי לישון.


---------------------------------------------

זה היה פרק 13 , אני ממש מצטערת שלא עולה הרבה פרקים יש לי מלא עומס עכשיו ...
אני אשמח אם תפיצו את הסיפור הזה בשביל שיקבל יותר פרסום וממש תודה על כל ההצבעות והצפיותתת
LOVE H.S ❤❤

My sister's boyfriend Where stories live. Discover now