נקודת מבט כללית :
הארי לא האמין למה שהוא ראה זה לא יכול להיות הוא חשב הוא בן אדם רע למה שגמה תצא עם בן אדם כזה רעהארי נזכר בכל הדברים שהוא עשה לו, אם זה היה מתי שהוא דחף אותו לוקר אם מתי שהוא הרביץ לו בגלל המים או שחברים שלו והוא הכו אותו והרגיש שהיא נכנס להתקף חרדה, הארי תפס את הרגליים שלו וברח לחדר .
אן לא הבינה מה קורה היא ישר הכניסה את לואי הבייתה וקיבלה או בברכה היא התנצלה בפניי לואי על ההתנהגות של הארי ועלתה אליו לחדר .
אן דפקה על הדלת של החדר "הארי תפתח לי את הדלת עכשיו" , היא ביקשה ממנו הארי לא פתח את הדלת ויותר מזה רק התחפר יותר בתוך עצמו בפינה של החדר שלו .
אחרי ניסיונות כושלים של אן להוציא את הארי מהחדר ולהתנצל היא התייאשה וירדה בחזרה למטה לראות את גמה ולואי מתנשקים , בשנייה שהם קלטו את אן הם התרחקו אחד מהשני, "הו אין לכם ממה להתבייש , בואו נשב לאכול "
הם התיישבו בשולחן ,לואי מול אן וליד גמה, המקום שליד אן היה של הארי אבל זה לא נראה שהוא מתכוון לרדת , אחרי שהם סיימו לאכול הם עברו לסלון ישבו על הספה " אני הולכת לשירותים " גמה אמרה וקמה מהספה .
אן כמו כל אמא נורמאלית ניצלה את היתרון שיש לה והלכה להביא את האלבום תמונות שלהם בתור ילדים , היא פתחה את האלבום ונתנה ללואי לראות , ביינתים גמה חזרה מהשירותים ,
" אמא את לא נתת ללואי את האלבום שלי נכון?" אן צחקקה וגמה נאנחה , בזמן שאן הראתה ללואי את התמונות הוא עשה פניי מתעניין אבל בתכלס הדבר היחידי שהוא לא יכל לפסיק לחשוב עליו זה על הפרצוף של הילד עם התלתלים שהוא קלט מי יוצא עם אחותו.
לואי הלך הבייתה , והמשיך לחשוב על מה שקרה היום אצל גמה , הוא לא האמין שזה היה הארי סטיילס , הוא עדיין לא יודע מה יש לו כל פעם שהוא רואה את הילד הזה ההרגשה הזאת שהייתה לו לא עוברת לו , כל פעם שהוא רואה את הארי יש לו את ההרגשה הזאת בגוף , הוא ממש רוצה להיפטר מזה אבל זה לא עובר לו ,
ככה הימים עברו בזמן שלואי היה הולך לגמה וכל פעם שהוא היה מגיע לשם הארי היה מסתגר בחדר שלו , לא מוכן לפגוש בפניו של לואי ,
עד שיום אחד לואי החליט שנמאס לו דיי הוא רוצה שיהיה לו יחסים טובים עם הארי ושהוא לא ישנא אותו , אז הוא הלך לבית שלו וכתב להארי מכתב :
"היי הארי , אני לא יודע אם אתה יודע איך קוראים לי אבל אני לואי , אני ממש מצטער שהתחלנו הרגל שמאל רוצה לצאת לגלידה ושנפתור את זה כמו בני אדם גדולים?
שלך לואי ×͜× "
והניח את זה ליד הדלת של החדר של הארי .הארי חזר מבילוי עם נייל כמובן שאחרי מה שקרה עם לואי הארי סיפר הכל לנייל נייל תמך בן תמיד ורצה ללכת להרביץ ללואי אבל הארי לא נתן לו .
הוא ראה את הפתק על הרצפה פתח אותו וקרא , שהוא סיים לקרוא הוא היה בטוח שהוא לא הולך איתו, ואז הוא שאל את נייל , נייל אמר לו שכדאי לו לנסות לשפר את היחסים שלו עם לואי כי אולי גמה ולואי יתחתנו ואז יהיה מצב לא נעים בינהם
להארי עבר צמרמורת רק מהרעיון להיות עם לואי באותו מקום שהוא אמר לנייל שהוא יראה מה הוא עושה עם זה וככה כמו שהיום נגמר הארי עלה למיטה עצם עיניים ונרדם.
---------------------------------------------
ואוו עוד פרקקק 2 ביוםםם תמשיכו להגיבבבב אני האמת מודה לכם על הכלללל ואוהבת כל אחד מכםםםם
LOVE H.S ❤❤
YOU ARE READING
My sister's boyfriend
Фанфик*גמור* הארי וגמה (הארי בן 17 וגמה בת 18 )אחים שהוריהם התגרשו עכשיו עברו עם אמא שלהם אן ,לבריטניה. ושם הם מגיעים לבית ספר חדש. מה יקרה שגמה תפגוש חבר חדש ושהארי יגלה על זה? הכל פה יאללה בואו נתחיל... הספר מכיל : *boy×boy * daddy הקריאה על אחריותכם...