נקודת מבט הארי:
קמתי בבקר לעוד יום רגיל , אבל אז נזכרתי שהיום יום שישי ... שיט היום המסיבה , וואו ממש לא בא לי ללכת ובטח נייל יכריח אותי ללכת איתו , טוב נו נראה כבר אולי נייל ישכח....
קמתי והלכתי אל השירותים צחצחתי שיניים עם המברשת הירוקה שלי ושטפתי פנים, ירדתי למטה וראיתי את גמה אוכלת .
" בוקר טוב " אמרתי לה " בוקר טוב" היא החזירה עם פה מלא ", " גמה קודם תבלעי אחר כך תדברי איתי זה דוחה" אחרי שהיא סיימה את מה שהיה לה בפה היא אמרה" טוב... טוב.."
באתי לעלות למעלה לשמוע קצת שירים ,אבל אז שמעתי" תגיד הארי מצאת חברים כבר?" לא ידעתי מה לענות לה, מצד אחד יש את נייל מצד שני אני לא באמת יודע אם הוא חבר שלי " אמ.....יכול להיות " אמרתי בבילבול .
"מה זאת אומרת?" היא שאלה התקדמתי אליה ואמרתי לה " יש איזה תלמיד אחד שהוא היה ממש חמוד אליי מהשבוע שהגענו," " ו..... מה אתה מסתיר ממני?" היא שאלה, לא ידעתי מה להגיד " טוב אז יכול להיות שיש מסיבה היום בערב וסוג של אמרתי לאותו ילד , דרך אגב קוראים לו נייל , שאני לא בא" אפשר להגיד שלזה לא ציפיתי...
"מההה ?? חי בסרט יש לך שעה וחצי פנויים אחר כך אני באה לעזור לך להתארגן " ידעתי שאני לא צריך לספר לה" אמ... גמה לא יודע, לא נראה לי שאני אלך אני לא מכיר שם אף אחד " " ולכן אתה עוד יותר צריך ללכת לך תעשה כיף תשכח קצת מהכל ואולי תכיר משהי או מישהו" היא אמרה לי וקרצה .
לפני שנה וחצי יצאתי מהארון בפני המשפחה שלי, הם קיבלו את זה דווקא סבבה אמא חיבקה אותי ואמרה לי שזה בסדר גמור ושאני יכול לאהוב את מי שאני רוצה וזה לא אומר עליי כלום, וגמה... סוג של הייתה בשוק אבל אחרי כמה שניות הייתה צרחה ממש גדולה בבית, והיא פשוט קפצה עליי ואמרה לי תמיד רציתי ידיד גיי ואני מיד תיקנתי אותה ואמרתי לה שאני בי אבל היא לא ממש יחסה לזה חשיבות....
עליתי למעלה וקיבלתי הודעה מנייל
"היום 6 אני אצלך תצא " " נייל אני לא יודע..." רשמתי לו , ובדיוק גמה נכנסה לי לחדר,איזה טיימינג יש לה , ישר הסתרתי את הטלפון שלי " עם מי אתה מדבר שם ילד מסתורי?" היא שאלה והתקרבה אל הטלפון שלי "אמ... ע-עם א-אף אחד " עניתי לה לא יודע למה הייתי לחוץ כל כך ,היא התחילה להתקרב אל הטלפון שלי ומייד אמרתי לה "טוב בסדר זה היה נייל" " בבקשה אל תגיד לי שאמרת לו שאתה לא בא היום , כי אז אתה יוצא שקרן" " אבל גמה אני באמת לא רוצה ללכת" " יש רצוי ויש מצוי הארי תתמודד" היא אמרה ויצאה מהחדר שלי ,אוף .
אחר בערך שעה היא נכנסה אליי לחדר ומשכה לי את השמיכה שלי " יאללה לקום יש לך מסיבה היום" היא צעקה " וואי גמה דיי זוזייי"צעקתי עלייה בחזרה.
אחרי שהיא לא נתנה לי לחזור לישון קמתי בלית ברירה והלכתי איתה אל כיוון המקלחת "כנס אל המקלחת אני לבינתיים בודקת מה מהבגדים שלך עדיין באופנה"- "הייי!!! הבגדים שלי בסדר גמור "צעקתי לה " הם גמורים, לא בסדר הארי אתה חייב בגדים חדשים" " מה שתגידי כל עוד אני אוהב אותם לא אכפת לי מה חושבים עליהם "
שצאתי מהמקלחת גמה כבר סידרה לי מכנס שלא אהבתי בכלל ,כאילו היא לקחה את הגינס הכי צמוד שיש לי בארון עם חולצה כחולה ונקודות לבנות ...
נכנסתי אל השירותים והתלבשי ברגע שיצאתי היא התקרבה אליי ופתחה לי את רוב בכפתורים בחולצה, אני הרגשתי ממש לא בנוח " גמה "! מה את חושבת שאת עושה?? אני לא יוצא ככה בחיים" " אוי תשתוק כבר, ככה יש לך סיכויים למצוא מישהו הלילה "
"גמה אני מזכיר לך שזה מסיבה של הבית ספר" " כן כן... אל תשכח שאני סיימתי תחרא הזה אני זוכרת מה זה " היא אמרה ואני גילגלתי עיניים ."ותאמין לי אני לא טועה" היא הוסיפה.. " ברור שאת לא טועה את בחורה "מלמלתי לעצמי מזל שהיא לא שמעה.
כבר חמש וחצי עוד חצי שעה נייל צריך לבוא אניי ממש לא רוצה ללכת , מה אם אותו תלמיד מהמשרד של המנהל יהיה שם , גם נייל אמר לי לא לדבר איתו אז הוא בטח מפחיד ,אני לא יודע למה הוא מסוגל או מה המעמד שלו ,ובוא נגיד ככה זה לא נראה שהוא מת עליי......
גמה שמה לב אל המבט שלי וקראה לי " הארי..." הרמתי את ראשי אלייה " מישהו מפריע לך ובגללו אתה לא רוצה ללכת?" איך היא יודעת את זה ?מה הייתי כל כך שקוף ? " אמ... לא גמה הכל בסדר " " אוקיי " היא אמרה מקווה שהיא האמינה לי.
אחרי חצי שעה שמעתי צפצוף מבחוץ באתי לקום וללכת ,אבל אז גמה באה אליי ,סידרה לי את השיער ופתחה עוד כפתור " גמה למה שאני לא אלך ערום וזהו?" צעקתי / אמרתי לה" לך כבר ההסעה שלך בחוץ" יצאתי אל נייל " וואוו איזה חתיך אני מתחיל לפקפק בעצמי " הוא אמר ואני הובכתי " תסתום " החזרתי לו ובאתי לסגור את חלק מהכפתורים ,"נא אה" נייל אמר, "זה לא קורה עכשיו ,אם תסגור אותם זה יראה מוזר ואתה תיראה כמו נזיר מתחסד
טוב אז אני אצתרך ללכת חצי ערום ושם נייל נסע למסיבה תאמת שאין לי אפילו מושג איפה זה
---------------------------------------------אני ממש מצטערת שלא עלה פרק בשבוע שעבר הייתי ממש לחוצה
תודה על הכל באמת זה לא מובן מאליו אני אשתדל לרשום פרקים בשבוע הזה גם
איך היה פסח?!?!?!?!
אל תשכחו להצביע ולהגיב :)
LOVE H.S ❤❤
YOU ARE READING
My sister's boyfriend
أدب الهواة*גמור* הארי וגמה (הארי בן 17 וגמה בת 18 )אחים שהוריהם התגרשו עכשיו עברו עם אמא שלהם אן ,לבריטניה. ושם הם מגיעים לבית ספר חדש. מה יקרה שגמה תפגוש חבר חדש ושהארי יגלה על זה? הכל פה יאללה בואו נתחיל... הספר מכיל : *boy×boy * daddy הקריאה על אחריותכם...