Şunu söylemeliyim ki bu öyle ciddi bir hikaye değil. Bella da Lord da acayip derecede değiştirilebilir. Eğlencesine okuyun işte. Önceki bölümde Tom hali demiştim ama Voldemort halinde karar kıldım eheh.
Benim Bellam farklı hem ksdnsxscnsc.
"NE? SANA BELLA MI DEDİ?!?"
"Bağırmasana Cissy. Kulaklarım kanadı. Evet. Bana resmen öyle dedi. Aklımda dolaştı bunu biliyorum. Ve bana 'belki de yakın olmak istiyorumdur.' dedi."
"Bella sanırım evleniyorsun."
"Ne saçmalıyorsun Dromeda? Ben ona aşık falan değilim. O da değil. Sadece o anda canı öyle söylemek istedi. Uzatmaya gerek yok."
Bellatrix'e cevap vermek için ağzını açan Andromeda'nın söyleyecekleri kapının çalmasıyla yarım kaldı. Evcinleri hastaydı ve bu yüzden kapıyı kendileri açmalıydılar. Bellatrix, bu odadan çıkma bahanesiyle kapıyı açmaya giderken Narcissa ve Andromeda aynı anda seslendi.
"Belki Lord seni görmeye gelmiştir Bellaa."
Bellatrix odaya bir lanet fırlatıp kapıyı açmak için sakince merdivenlerden indi.
"Kim gelmiş canım?"
"Kapıyı açmadım anne. Açmak üzereyim. Ama erkenden öğrenmek istiyorsan kapının ardındakinden ses vermesini isteyebilirim. Bence yine o Lestrangelerin gereksiz oğlu geldi. Eğer oysa lanetleyeceğim!"
Ardından sinirle açtığı kapıyla yerinde çakılı kaldı. Gelen soluk tenli adamın gözleri üstündeki unicorn desenli pijamada şaşkınlık ve eğlenen bir biçimde dolandı. Bellatrix aklına gelen tek şeyi yaparak onu selamladı. Ardından Lordun içeriye girebilmesi için kenara çekildi. Lord içeriye girdi. Black ailesi gördükleri kişiyle şok olsalar da Lordu selamladılar.
"Hoş geldiniz efendim. Bir sorun yoktur umarım Lordum."
"Hayır. Bir sorun yok. Beni akşam yemeği için Bella davet etti. Ben de en sadık müritimin bu davetini geri çevirmedim."
Bellatrix anın getirdiği şokla hızla kafasını kaldırıp Lorda baktı. Hâlen kapıyı tuttuğunu fark etmemişti. Lordu evine davet falan etmemişti. Ya da etmiş miydi? Etmediyse Lord neden gelmişti? Bugün Lord kafasında o kadar soru işareti oluşturmuştu ki bunlar Bellatrix'in delirmesine neden oluyordu.
"Bella neden bana salonu göstermek yerine hâlen kapıda bekliyorsun? Her misafirini bu şekilde karşıladığını bilmiyordum."
"Özür dilerim efendim. Bellatrix hadi Lorda salona kadar eşlik et. Tekrar özür dilerim efendim. Sizin davetine icabet edeceğinizi beklemiyordu anladığım kadarıyla."
Druella'nın yaptıy bu özür konuşmasının ardından Lord kafasını hafifçe aşağı yukarı sallamakla yetindi. Bellatrix gözlerini Lorddan ayırmadan kapıyı itekledi. Ardından eliyle yan taraftaki koridoru işaret etti.
"Bu taraftan Lordum."
Lord, koridorda ilerlemeye başladığında Bellatrix de onu takip etti. Başı önüne eğikti. Aklında ise binlerce soru bulunuyordu. Koridorun sonunda tahta oymalı bir kapı göründü. Bellatrix kapıyı açtığında geniş ve asilce dizayn edilmiş salon karşıladı onları. Lord içeriye girip deri koltuklardan birine oturdu. Bay ve Bayan Black de gelmişti. Lord onlara oturmaları için koltukları gösterdiğinde Bellatrix hariç hepsi oturdu. Bellatrix nazikçe izin isteyip odadan çıktı. Arkasından bakan Lordu o fark etmese de Druella fark etmişti. O an saf kan damat hayalinin suya düştüğüyle ilgili bir his doğdu içine. Üstelik o Karanlık Lorddu. Yanılıyor olmayı diledi.
Bellatrix, Andromeda'nın odasında bir aşağı bir yukarı gidiyordu.
"Yani onu buraya sen çağırmadın? Öyleyse niye öyle dedi?"
"Nerden bileyim Dromeda? Kafam çok karıştı. En iyisi bunu sonra düşünmek. Unutmayın o çok iyi bir zihinefendir. "
'''''''''''
Akşam yemeğinde kimse konuşmuyordu. Lord masanın baş köşesinde oturuyor masanın öbür ucunda da Cygnus Black bulunuyordu. Onun sağ yanında oturan Druella yan yana oturan üç kızına arada kaçamak bakışlar atsa da en çok Lordun yanında oturan Bellatrix'e bakıyordu. Lord sanki bilerek onu yanına oturtmuş gibiydi. Lord gibi birinin ailesine katılması onlar için büyük onur olacaksa da Druella bu işe akıl erdiremiyordu bir türlü. Oluruna bırakmaya karar verdi.
Bellatrix ise sessizce yemeğini yiyiyor bir yandan da göz ucuyla Lordu süzüyordu. Lord son birkaç gündür kendisine oldukça garip davranıyordu. Bunu fark etmek hiç de zor değildi.
Akşam yemeği bittiğinde herkes salonda oturuyordu. Kapı çaldığında Black kız kardeşleri sessiz bir paslaşma gerçekleştirdi. Kapıyı açma sırası Andromeda'daydı. Asil tavırlarla yerinden kalktı. Kapıya yöneldi. Karşısında gördüğü kişiler her zamanki gibi Bellatrix'in hoşuna gitmeyecekti.
Lestrange ailesi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love of Darkness//Bellamort
FanficLord Voldemort'un Bellatrix Black'e olan garip hissleri...