Alexander szemszög
- Nem érdekel hogy oldod meg , de nem fogok velük utazni ! Vagy szerez egy gépet vagy foglald le az egész osztályt! Már így is ellégé ideges vagyok , te vagy a jobb kezem az ilyet előre el kell intézned !- mondtam haragosan Jacknek.
- Sajnálom uram , senki se vette számitásba hogy ez előfordulhat , biztosítóm hogy minden tőlem telhetőt megteszek hogy kellemesen utazhason! - Válaszolta szemét a padlóra szegezve .
- Senki se vette számitásba?! Jack szerinted ki vagyok én? Mindig mindent számitásba kell vinni! Többször ne forduljon ilyen elő! Vagy búcsút vehetsz az álásodnak- vettem egy mély levegőt majd a még mindig szemét lesütve emberemet figyeltem - Rendben.. Mostmár távozhatsz Jack..-
Jelen pillanatban Magyarországon vagyok pontosabban Budapesten.
Egy kisebb összegű tárgyalásom volt úgymond. Átlag csak a fontosabb tárgyalásokon veszek részt, a többire a jobbkezem megy Jack. Ő képvisel olyankor . Hát de ez egy kivételes esett volt . Minél több helyre elkel hogy érjen a hatalmam így már itt is tudni fogják kié az utolsó szó az asztalnál .
Bizonyos okok miatt nem tudtam menni a gépemmel.. állítólag hibát találtak a rendszerben.
Még ezt sem tudták megoldani..
Így kénytelen voltam egy átlagos repülővel,
teli átlagos emberekkel utazni, egy teljesen nem átlagos én.
Hogy éljem ezt túl? Míg viccnek is rémes.....
....Míg Jack a jegyeket intézte én addig az autóból néztem a járókelőket,
a parkolóba meg láttam egy sárga szerintem iskola buszt, nem is tudtam hogy ilyen roncsokban még szokás utazni.. A mozgó romhalmazból egymás után szálingozot ki a sok diák egy ideig néztem a tömeget, Majd csoda folytán kiszúrtam ŐT..
Hosszú barna haja volt, gyönyörű arca
bomba alakja.. Na meg azok a telt kebblek, és a formás se..
Az álmodozásomból sajnos egy hang ébresztett fel.
-Uram, foglaltam helyeket és- félbeszakitottam.
-Látod azt a lányt?
-Igen !
- Intézd el nekem, hogy vele utazak. Csak vele...
Mikor meglátam azt hittem álmodok.. Külseje akár egy angyalé, abban a fehér ártatlan kisruhában. Szinte megbabonáz. Minél előbb megakartam rontani. A fejemben csak úgy zongtag a gondolatok ,Csak egy kis mocskos gondolat csücsült az agyamba.... Nagyon mocskos kis gondolat.
Nem kicsit tűnik ki a tömegből ! Arca sugárzik, látni rajta hogy boldog.
Nem láttam még nőt akinek ennyire illene egy mosoly..
Csodálatos nőszemély ! Szívesen elviném egy köre... Na jó, több köre! Minden porcikáját a magaménak akartam tudni, érdekelt rejlik e benne valami a szép arcocskán belül, Nem tudom pontosan miért de meg akartam ismerni ... És ez nagyon, nagyon furcsa , én nem akarom megismerni a nőket főleg azokat akikhez vonzódok minél kevesebbet tudok róluk annál jobb ,
Nos mitt mondhatnék?
Ő kereste magának a bajt!
..
Már várom a reakcióját mikor megtudja mellettem utazik...
Óooo kis csillag még nem tudod milyen terveim vannak veled ...
YOU ARE READING
A maffia választottja / Befejezve
RomanceEgy átlagos nő , és egy kegyetlen férfi története.. Vajon a gonosz is tud szeretni? Vagy lehet nem is oly gonosz?.. Léna teljesen átlagos életet él, De még ő sem számított rá hogy egy egyszerű kirándulás megváltozataja az életét. -Elegem van! El...