Felszólitás !

1.4K 33 4
                                    

( az olvasók bántása miatt létre jött poszt )

Sziasztok ! Nem nagyon írtam még fejezeten kivűl de úgy érzem ezt most mégis meg kell tennem . Az utóbbi időben észleltem hogy minél nagyobb a könyvem nézetsége annál több a negatív kommentelő.  Tisztázuk, én mindig elfogadtam ha valaki kritikát ír,  kritika nélkül lehetetlen fejlődni.  Viszont a wattpad az egy olyan platform ahol az emberek viszonylag műveltek kellenének hogy legyenek , megtartva mindenkivel az alap tiszteletet . Ha kritikát ír valaki a könyvemhez felszólítóm hogy az kritka legyen ne pedig ocsmárolás. Ez a poszt nem jött volna létre ha egy bizonyos illető nem sértette és ocsmárolta volna komment szekcikóban a könyv olvasóit, és ez nem csak rám hanem a wattpad más könyveire is vonatkozik mert legyen egy könyv bármennyire rossz vagy jó,  jóga van létezni ha van rá kereslet. És bármennyire tart valaki pocséknak egy könyvet nem jogosítja fel arra hogy el hívja mindenek az olvasóit. Biztos vagyok benne hogy az illető ezt most olvassa , többet nem akarom meglátni hogy valaki az olvasóimat hordja el, ha valakinek problémája van avagy kiszeretné fejezni nem tetszését nyugodtan megteheti.  Viszont kulturált építő kritika formában ellenkező esetben a hozzászólás törölve lesz . Számomra abszurd az hogy embereket ocsmároljanak azért mert el olvasták a könyvemet .
Köszönöm a figyelmeteket

Ui: természetesen továbbra is várom az épitő kritikát viszont káromkodás és ocsmáráson kivűl . hamarosan új fejezet ❤️

A maffia választottja / BefejezveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora