Alexander szemszög
Szomorú ,egyedül van és ami a leginkább ilyesztő veszélyben volt pont az a személy akiért az életemet adnám az én kis Lénácskám .. nem tudok gondolkodni ,nem tudom szavakba önteni azt amit iránta érzek .. és most amikor már úton vagyok a kedvesemért, őritő rettegés vesz engem körül, folyamatosan ott van a fejemben a "mi lesz ha ".
Ha történik vele valami azt nem bocsátom meg magamnak..
Lófaszt!
Már ezt sem tudom megbocsátani magamnak, figyelmetlen voltam és egyenesen az ellenség karjába dobtam, nem ezt terveztem én ... nagyon nem ezt.
Ahány üzlettársam volt a feleségeik előbb vagy utóbb vagy eltüntek vagy meghaltak kevés a kivétel .. szerelem ?
Ezekben a házaságokban sosem volt, de annál inkább verések és megcsalások.. maffia feleségnek lenni nem leány álom .
Szüleim szerencsések voltak szerették egymást .. én is az leszek , az akartam lenni ...
Rá jöttem hogy bármennyire fáj és bármennyire szeretem .. nem tehetem ezt vele .
Nem ezt érdemli ... nem engem. Sosem fogok tudni szeretni más nőt, de nem tarthatom magam mellet akarata ellenére .
Ezt elbasztam... nagyon elbasztam , de mégis mit tehettem volna ?
Angyalt találtam a pokolban .. és próbáltam minden erőmböl védeni de végül én mocskoltam be ..
Jelenleg a legfontosabb biztonságba helyezni őt...Jack és Mihail már nagy eséllyel ki végezték azokat a patkányokat.. ez nem volt egy nagy probléma csak én voltam a hülye..
Miután Léna megnyugszik szabad utat adok neki..
szeretném hogy egy boldog, lelkileg egészséges nő legyen ... meg adok neki mindent a jó életért .. sosem fogják bántani .
Végre megteheti azt amit oly régen akart... szabad lehet..
szabad lehetsz .....
-Alex !!!- angyalom... karjaimba futott és szorosan ölelt éreztem ahogy remeg a teste... sírt. - Alex...
-Sss ! Angyalom itt vagyok , senki sem fog bántani, érted ? Itt vagyok ...- a hátát simogattam fel le ..nem siettem hagytam hogy ki adja magából ,hogy sírjon.. hogy tomboljon.
- Itt hagytál ! Miért tetted?! Mi jogon hagytál egyedül mindent elvettél és még ezt is ?! Utállak ! Utállak ! - ordítozott... sírt , mellkasom ütötte -Miért engedtél el ? Miért hagytál egyedül? Miért nem szeretsz ?? - Minden szava egy egy sebet ejtett a szívemen..Megfogtam a kezét és egy székre ültettem , letérgyeltem elé és két kezemben fogtam az arcát először csak hogy megvizsgáljam jól van e , majd később hogy a szemembe tudjon nézni.
-Szeretlek Léna.. mindig is szerettelek, tettem egy buta döntést ... vannak rossz emberek nagyon rossz emberek, rosszabbak mint én .
És ezek az emberek .. ártani akartak nekem legjobban úgy tudnak ártani nekem ha bántanak téged ,mivel tudják te vagy az én gyenge pontom , azt hittem itt majd biztonságban leszel addig amíg meg nem oldok mindent.. Az életemre esküszöm hogy ez volt az utolsó hogy valaki így mert bánni veled..
- Nem vagy rossz ember.. - suttogta Léna, tudtam hogy most vissza nyeli a sírást..
- Picim.. én egy nagyon rossz ember vagyok és ezen nem tudok sajnos már változtatni életeket tettem tönkre és vettem el habár közel sem vagyok isten , te jó ember vagy .. nem szeretnélek tovább manipulálni, fenyegetni , kényszeríteni hogy velem légy .. vissza szeretném adni a szárnyait az én angyalomnak.. hogy újra repülhesen hogy boldog és szabad legyen..
-Te most... elengedsz ?- szegénykém nem értette a helyzetet hisz sosem még célzást sem tettem a szabadságát illetően .
-Igen.. nem kényszerítelek tovább.. - vártam és hogy őszinte legyek reménykedtem hogy mond majd valamit.. akármit .
De csak nézet és meg sem szólalt , értettem a célzást.
Lassan fel áltam , és mielőtt el mentem volna adtam egy útolsó csókot a fejére , testi fájdalommal járt akár csak el hajolni tőle ..
De tudtam hogy bármit megtennék érte , még ha ettől bele is halok .
Az ajtóból még utoljára rá néztem .Léna szemszög
Nem tudom fel fogni mi történt becsapva érzem magam és butának , Alex.. rengetek rossz dolgot tett de akár milyen nehéz is lenne be vallanom én szeretem, örületesen szerelmes vagyok Alexander Orlovba és tegyen bármit , mondjon bármit én akkor is szeretni fogom .
Szomorú vagyok miatta és ideges de ez nem változtat azon a tényen hogy én visszafordíthatatlanul szeretem őt. Szabadságot adott ... és jelen pillanat minden épp észel gondolkodó nő azt ordítaná menj ! Hagyd ott ! Majd túl lépsz ... Igen, épp eszü voltam szerettem volna haza térni , szabadságot, korlátok nélküli életet . Nem tartottam sosem normálisnak azokat a nőket akik ilyen férfiakkal élnek , és most én is ezek a nők közé fogok állni mert képes vagyok Alexel maradni eltekintve majdnem mindentől .
Szerelem nincs áldozatok nékül .Meghallom a motor hangját.. le fagytam. Alex most el megy és én nem érkezek megálitani őt.. őrült ember módjára futottam a kijárat felé , láttam Alex távolodó alakját de nem adtam fel..
futottam és futottam teljes erőből mikor már meg akartam állni hátra nézet .Szemtől szembe áltunk egymásal és egyikünk sem tudott egy árva szót sem kinyögni.
Nem kelletek szavak a szeme .. a tekintete elmondot mindent... azt a kétségbe esést. nem figyeltem rá meg fogtam a tarkoját és magamhoz húztam, először kezdeményeztem csókot.. szenvedélyesen csókoltam majd mikor szét váltunk..
-Veled szeretnék maradni .. kérlek ne engedj el -suttogtam
-Soha többet anygyalom.. soha többet.
....-Kérsz hozzá egy kis krumplit..?
-igen kérlek ... - már este van , miután haza értünk meleg vacsora várt ránk, ketten vagyunk a házban , Alex épp sült krumplit tesz a tanyéromba .. amióta megérkeztünk egy lépést is fél úgy tenni hogy ne fogjon engem mint ha másodperceken múllana és darabokra esem . - Űhm ez isteni .. Magyarországon nincs ilyen finom krumpli -nevetgéltem. Igazából igaz is volt lehet a krumpli ugyan az , de a készítése... Alex csak mosolyogva ingatta a fejét
- Hihetetlen hogy itt vagy velem
- Te küldtél el .
-Igen , de csak hogy megvédjelek , nem akarom hogy valaha ezt még egyszer át keljen élnünk
- Nincs ideális kapcsolat de én szeretlek Alex.. és itt maradok veled- szavaimra úgy reagált hogy megcsókolta a kézfejem.. nem , ez nem egyszerű csók volt éreztem a nyelvét a kezemen...
- Te megnyaltál ! - nevettem vádaskodóan hogy őszinte legyek le sokkolt.
-Csak megkóstoltalak.. de ennyiből nagyon nehéz ítélkedni, több kell !- elkezdte apróbb csókokal borítani a karom majd a válamra kaptam puszit .. éreztem a leheletét túlságosan is közel volt hozzám
- Kié vagy Léna ..?
-A tiéd . - éreztem ahogy bele csókol a nyakamban majd hirtelen már nem csak a nyelvét hanem a fogát is éreztem .. el kezdte szívni a nyakam , harapni , egy idő után már bele markoltam Alex pólojába.
- Mostmár tényleg az enyém .- megjelőlt már most .. igen lehet ez nem feltétlenül helyes de tudtam hogy mit vállalok ezzel milyen szintű birtoklást és be vallom titokban élvezem ezt .. és ezt a csodálatos vacsorát már csak egy csodálatos csokal lehet zárni amivel Alex ajándékozot
-Szeretlek angyalom...
.....Meztelen... És én is meztelenül vagyok egy falatnyi csipke sem takarja a testem le hajtom fejem zavaromban, mikor újra rá nézek ő már a víz hőmérsékletét álitotta
-Hölgyeké az elsöbség - köszönetet adok istenek hogy a habok el takarnak sosem voltam meztelen Alex előtt.. valahogy nem került rá sor .. persze volt mikor véletlenül rá nyitottam amikor pisilt de nem láttam semmit mivel azonnal be csuktam a szemem .
Igen , be vallom nagyon is nagy kísértés volt hogy oda nézek a barátom testére a felső testén legeltettem a szemem s habár le akartam nézni , nem mertem .Éreztem hogy Alex be szál mögém majd a hátam a hasának döntöttem , istenem nagyon furcsa érzés ...
-Ha szeretnéd ki megyek , nem kell sietni.
-Köszönöm hogy mindig vigyázol rám de én szeretném, ez csak egy fürdés, kicsit szokatlan de élvezem hogy veled lehetek ..
-Szeretlek- mostanában úgy érzem sokszor fogjuk mondani ezt a szót a másiknak ,Pihentető volt ez a fürdés.. néhány helyen izgató ,
jól elbeszéltük az időt, nevetgéltünk, viccelődtünk a víz már idő közben ki hűlt,
Alex a törölközöt csavarta a testemre..Alexander szemszög
Nehéz volt nem nézni őt , ahogy a törölközővel érintettem a testét éreztem a telt kebbleit mégis mélyen a szemébe néztem csak , végre hosszú idő után boldognak és ki pihentnek láttam tudtam hogy most kell fel hoznom csak azt nem tudtam pozitív hír ként fog e tekinteni rá.
-Drágám.. szeretnélek be mutatni a szüleimnek
- A.. szüleidnek?Írói utószó: kedveskéim, végre új rész .
És érdeklődnék is hisz hamarosan nyár , mik a terveitek programjaitok ? Szívesen olvasnám őket !!❤És ami nem kevésbé fontos mi a véleményetek az új fejezetröl .. valjuk be eléggé bonyorult egy páros ez.
Jól döntött Léna hogy a szerelmet választotta ?
Na és Alexander aki végül nem taszította el ?
Tényleg ennyi lett volna a Louisos történet?
Nektek mik a sejtéseitek?
ESTÁS LEYENDO
A maffia választottja / Befejezve
RomanceEgy átlagos nő , és egy kegyetlen férfi története.. Vajon a gonosz is tud szeretni? Vagy lehet nem is oly gonosz?.. Léna teljesen átlagos életet él, De még ő sem számított rá hogy egy egyszerű kirándulás megváltozataja az életét. -Elegem van! El...