Seoul Ortaokulu - 11 Yıl Önce
"Taehyung. Nabersin?" demişti Jeongguk karşısındaki sıraya ellerini sertçe koyarak. Önündeki test kitabından test çözen esmer çocuk bakışlarını bıkkınlıkla kaldırdı, "Yine ne istiyorsun?"
"Ne istediğimi biliyorsun."
"Git başımdan."
Umursamazca sekizinci sınıf matematik sorusunu çözmeye devam etti Taehyung. Jeongguk denilen sınıfındaki çocuk durmadan onun başına üşüşür, sevgili olmasını istediğini söylerdi. Taehyung erkeklerden hoşlanmadığını ona belirtse de, pes etmiyordu Jeongguk.
"Feriştahını sikerim senin."
Jeonggukun aniden söylediği küfür ile Taehyung adeta şok geçirmiş, "Yuh!" diye haykırmıştı, "Küfretmesene! Öğretmenler duyacak!"
Jeongguk ellerini sıradan çekti ve gidip Taehyung'un yanına oturdu. Sınıftaki diğer çocuklar uzun eşek oynuyor, bazıları mıntıkalar halinde toplanmış sohbet ediyor, bazıları ise yalnızca dövüşüyordu.
Jeongguk elini esmerin bacağına attı, sıranın altından belli belirsiz ovmaya başladı. "Taehyung. Lütfen beni sev."
Jeongguk'un bu yalvarışlarına bayılıyordu Taehyung. Gözlerini kaçırdı, yutkundu. Böyle anlar nadir olurdu esmere, utandığı anlar. "Seni sevmem. Ben kızları severim."
"Erkek niye olmuyor?"
"Ne bileyim ben."
"Peruk taksam?"
"Harbiden gerizekalısın Jeongguk."
Jeongguk'un dokunuşları esmerin bacağından göğsüne kadar kaydı, Jeongguk ona dokunmaya bayılırdı, bedenine bayılırdı, dudaklarına bayılırdı.
Taehyung ansızın kontrolsüzce Jeongguk'un elini tuttu ve ayağa kalkıp peşinden sürüklemeye başladı. "Nereye?" diye sordu Jeongguk mutluluktan uçarken.
"Tuvalete."
"Neden?"
"Öpüşürüz."
"Oha! Okuldayız ama!"
Taehyung tuvaletin kapısını açtığı gibi içeri Jeongguk'u atmış, peşinden girerek kapıyı arkalarından kilitlemişti. "Ne güzel işte. Gizli yapmak daha eğlenceli."
Jeongguk'un heyecandan eli ayağına dolaşmışken Taehyung Jeongguk'un ellerini sarmaladı parmakları arasına. Burunları neredeyse birbirine değerken bir süre bakıştılar öyle, ikisi de fena utanıyordu. Öyle ki, kızarmışlardı.
"Hani kızları severdin?"
"Sussana."
Jeongguk alayla kıkırdadı. Taehyung ona sinirlendi, bu nedenle kendi boylarındaki çocuğun dudağına bastırdı kendi dudağını. Sorun şu ki, ikisi de ne yapacaklarını bilmiyorlardı.
Taehyung on saniye kadar dudaklarını bastırdı, ikisinin de gözleri açık birbirlerine hayretle bakıyorlar, milim kıpırdamıyorlardı.
"Ne yapıyoruz biz Taehyung?"
"Öpüşüyoruz."
"Bu iş böyle olmaz." dedi Jeongguk ve babasından gördüğü kadarıyla Taehyung'un beline ellerini sardı, esmer ise kollarını Jeongguk'un omzuna koydu. "Annemle babam dilli falan yapıyorlar. Put gibi durmayalım öyle."
"Tamam." dedi Taehyung ve hemen ağzını açtı, dilini çıkarıp Jeongguk'un dudaklarına sürmeye başladı. Jeongguk esmerin dilini öperken dudaklarını araladı ve esmerin alt dudağını emmeye başladı. "Hey!" dedi ansızın Jeongguk. "Gözümüzü kapatmalıyız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
war of hormone ✓
Fanfichormonların savaşında büyük bir penisin varsa 31-0 öndesindir texting, düzyazı hate love