- Do mieszkańców Seulu! Uważajcie na siebie! Wyłączcie z planów wieczorne lub nocne spacery. Po naszym mieście grasują wampiry! Wczoraj o godzinie 23:23 została zabita kobieta - tak przynajmniej mówi sekcja zwłok - jednak jej ciało zostało znalezione około północy. Kobieta nie miała w sobie krwi, a na szyi znajdowały się dwie małe dziurki. Jedna z osób, która była w tym czasie w parku, w którym to się wydarzyło, zgodziła się porozmawiać z nami na temat tego dziwnego i paranormalnego zdarzenia. - rozbrzmiało w telewizji.
- Czy pan coś widział?
- Nie jestem pewien. Widziałem właśnie tą kobietę, oraz jakąś postać, która za nią podążała. Jednak nie zrobiłem sobie nic z tego - w końcu mogła to być jakaś para, która się pokłóciła, czy coś. Skręciłem w inną uliczkę, a kiedy wracałem, leżało tam jej ciało. Na szyi miała jedynie zaschniętą krew. To był przerażający widok. Sama skóra i kości. - powiedział jakiś chłopak z nagrania.
- A więc, od jutra zostanie wprowadzona godzina policyjna. Uważajcie na siebie.
I wiadomości zakończyły się krótką reklamą.
- Oj stara, aż mi ciężko w to uwierzyć. - powiedziała Yunhee.
- Weź nic nie mów. - Shira wzdrygnęła się na samą myśl o tym, że mogłoby się jej coś takiego przytrafić.
- Przerażające jest to, co się aktualnie dzieje. Pamiętasz, jak podobna akcja miała miejsce pół roku temu? Każdy to zignorował, myśląc, że to mit. Poza tym, ciekawe jak to będzie w szkole wyglądać.
- Tak, dokładnie pamiętam. W szkole pewnie nic się nie stanie, w końcu tam naraziliby się jeszcze bardziej.
- To mam dla nas wyzwanie. Chodźmy na spacer.
- Chyba cię coś! O dwudziestej drugiej? Po takich wiadomościach? Jak chcesz, to idź, proszę bardzo. Ale ja nie idę. Zostaję w bezpiecznym i ciepłym mieszkaniu.
- Jakby cię mieli zaatakować, zrobili by to tu i teraz.
- Ale po co się im wychylać?
- I tak nam się nic nie stanie.
- Dobra, chodźmy. Ale żebyś potem nie miała mnie na sumieniu.
Wyszły.
To są właśnie pomysły szesnastolatki, która mieszka z trzy lata starszą przyjaciółką.
Ubrane są w grube kurtki, Shira założyła gruby szalik, który szczelnie zawiązała na szyi.
- I po co ci ten szalik?
- Dla bezpieczeństwa.
Przyjaciółka Shiry wywróciła oczami. Ta natomiast niemal trzęsła się ze strachu, kiedy przekroczyły granicę, prowadzącą do parku. Zaczęła się rozglądać i gwałtownie reagowała na każdy szelest.
- Po co ja się zgadzałam...
Nagle coś mignęło im przed oczami. Po chwili usłyszały damski krzyk.
- Yunhee...- dziewczyny wymieniły między sobą spojrzenia. - Szybko, może jeszcze uratujemy tą kobietę!
Pobiegły w stronę, od której szedł krzyk. Zobaczyły tam mężczyznę, który pochylał się nad jakąś panią.
- Zostaw! - krzyknęła Shira i podbiegła do tych dwóch osób.
Szarpnęła mężczyzną tym samym odsuwając go od wystraszonej kobiety.
- Dzwoń po karetkę zanim straci przytomność. - powiedziała od razu i skierowała wzrok na mężczyznę.
Ujrzała błyszczące kły i krew, uciekającą mu przez kącik ust. Spojrzał w jej oczy. Wytrzeszczyła oczy i przełknęła głośno ślinę. Pogotowie podjechało, rzucając ostre światło. Wampir zniknął, zanim ktokolwiek jeszcze zdążył go zobaczyć.
Zajęły się pomocą tej pani.
- Dobrze, że zadzwoniłyście teraz. Wystarczyła minuta, aby było za późno.
Porozmawiali jeszcze chwilę, i karetka odjechała, mając włączony sygnał.
- W... widziałaś.... to...? - zapytała Shira, drżącym głosem.
- Szczerze, to widziałam tylko jak ten ktoś pochylał się nad tą kobietą. Nie widziałam nic więcej, w końcu zajęłam się tą panią.
- On miał kły.
- Co?
- Yunhee, to był... Jezu...
- Tylko spróbujcie. - usłyszały niski głos. - Jeśli powiecie to komukolwiek, zniszczę was. Możecie wtedy pisać testamenty.
- Słuchajcie go, on nie zna litości. - usłyszały inny głos.
Dziewczyny wymieniły się spojrzeniami i pokiwały przerażone głowami. Postacie odeszły, po chwili rozpływając się w powietrzu.
Po co ryzykować?
CZYTASZ
❝𝙄𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙢𝙤𝙤𝙣𝙡𝙞𝙜𝙝𝙩❞ 𝘴𝘰𝘯𝘨 𝘮𝘪𝘯𝘨𝘪
Fanfiction𝗪 𝘁𝗿𝗮𝗸𝗰𝗶𝗲 #♥︎//《¿¡》$ Gdzie w pewnym Koreańskim mieście dzieje się coś niezwykłego i przerażającego. vampire!au @juka123450 - ta osóbka stworzyła dla mnie tu najcudowniejsze edity 2021.04.09 #8 - songmingi 2021.04.21 #877 - wampiry 2021.05.09...