15.Bölüm ❤ Aşerme kısa bölüm✨

159 14 9
                                    

Karaca yatakta gözlerini açıp doğruldu yanına baktığında kulkan uyuyodu hava daha aydınlanmamıştı. telefondan saate baktı saat 03:00 dü. bu saatte uyanma nedeniyse aşeriyo olmasıydı şuan acayip bi şekilde erik canı çekiyodu ama kulkanı uyanıp uyanmama konusunda kararsızdı. ama en ne olursa olsun diyip uyandırmaya başladı.

"Kulkan"

Kulkan:

"kulkann"

Kulkan bi anda yerinde suçlamasıyla karaca da korkmuştu.

Kulkan: he noluyo bebek mi geliyo olmaz daha erken

Karaca kocasının bu haline gülmeden edemedi. hemen kocasının yüzünü avuçları içine aldı. onu sakinleştirmeye başladı.

"hayır bebeğim sakin ol daha erken bebeğimizin gelmesine ben senden bişey istiycektim o yüzden uyandırdım"

Kulkan: haa bende korktum ya aklım çıktı. ne istiyceksin gülüm söyle

"ee....şey ben şey istiycektim...şey"

Kulkan: ne istiycektin bebeğim söyle

"ya kulkan benim canım aşırı erik çekti gidip alırmısın"

Kulkan: bebeğim şaka yapıyosun dimi bu saatte eriği nerden bulucam ben sana

"iyi ben erik yemiyim bebeğimizin bi yerinde leke oluşsun bunu mu istiyosun"

Kulkan: tamam peki ben şimdi gidip erik bulmaya çalışıcam sende kendine dikkat et tamam mı hatun

Karaca sevinçle kulkanın boynuna sarıldı.

"teşekkür ederim seni çok seviyorum"

Kulkan karacayı geri çekip dudağına öpücük kondurdu.

Kulkan: niye teşekkür ediyosun karaca tabi ki gidip alıcam siz benim hayatımdaki en değerlilerimsiniz ben bu saate söylediğin için şaşırdım biraz o yüzden öyle tepki gösterdim

Karaca tebessüm etti. Kulkan da tebessüm edip hazırlanmaya başladı. 
kulkan çıktığında karaca da mutfağa indi. karnı da acıkmıştı dolaptan yemekleri çıkarım ocağa koyup ısıttı. daha sonra bi tabak çıkarıp yemekleri tabağa koydu. ve masaya oturup yemeğe başladı. o arada kapının çalma sesini duydu. kapıyı açtığında kulkanı karşısında görmesi ile şoka uğradı daha yeni gitmişti oysaki. hemen içeri girdi kulkan karaca da kapıyı kapattı. kulkanın elindeki erik poşetini aldı.

"kulkan sen daha yeni gittin ne ara geldin"

Kulkan: ee aşkım ben gitmedim ki kapıda ki adamlara söyledim onlarda gidip aldılar arabayla

Karaca kulkana yaklaşıp dudağına uzunca bi öpücük bıraktı.

"biliyomusun o kadar şanslıyım ki senin gibi bi eşe sahip olduğum için çok teşekkür ederim seni çoook seviyorum"

Kulkan da karısını kendine çekip sarıldı saçlarına öpücük kondurdu.

Kulkan: bende o kadar şanslıyım ki senin gibi bi karım olduğu için bende seni çok seviyorum ben yukarı çıkıp üstümü değişip gelirim yanına hadi beni bekleme ye erikleri

karaca kocasına tebessüm edip ayrıldı erikleri tabağa koyup yıkamıştı. ve yemeğe başlamıştı kulkan üzerini değişmek için yukarı çıkmıştı. Karaca eriklerin yarısını yemişti nerdeyse kulkan uzun süre gelmeyince merak edip yukarı çıktı. odaya girdiğinde kulkanı yatakta uyumuş halde buldu. tebessüm etti çok tatlı uyuyodu kulkan saçı başı dağılmıştı ve onu daha tatlı yapıyodu. yatağın diğer köşesine geçip oturdu kulkanın saçlarıyla oynayıp yanağını öptü. hemen oda yatağa uzanıp kocasının sevimli yüzünü seyretmeye başladı. bi süre sonra oda uykuya daldı.

Arkadaşlar bu sefer bu şekilde tatlı ve kısa bölüm yazmak istedim umarım beğenirsiniz arada böyle kısa bölümler atmamı istermisiniz...❤✨

Düşman Aşk { TAMAMLANDI } Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin