10.Bölüm ❤🌟

273 18 16
                                    

Karacadan

sabah uyanır uyanmaz saate baktım saat 09:00 du. kalkıp banyoya girdim duş alıp çıktım kulkan yatağında yoktu. acaba nereye gitmişti diğer komidine baktığımda bi not vardı.

Not: acil bi işim çıktı kahvaltıyı hazırlamıştım yersin

Bu neydi şimdi nereye gitmişti acaba sabah sabah telefonumu aldım ve kulkanı aradım ama açmadı bende kahvaltı sofrasına oturdum. kahvaltımı yapmaya başladım o arada telefonum çaldı bilinmeyen bi numara arıyodu

Karaca: alo kimsiniz.

Bilinmeyen: aloo benim güzel gelinim nasılsın iyisindir inşallah şimdi senin bu kocan bi halt yedi onu bi süreliğine aldım senden haberin olsun

Karaca: aloo senin Allah belanı versin kulkan nerde aloo

telefonu kapatmıştı. Allah kahretsin ya şimdi napıcaktım nasıl bulucaktım kulkanı aklıma dedemi aramak geldi onlar bi şekilde bulurlardı kulkanı dedemi aradım

Dedem: aloo

Karaca: aloo dede... dede kulkanı cengiz almış napıcağımı bilemedim seni aramak istedim. nolur yardım edin.

Dedem: kızım tamam bi dur bi sakinleş tane tane anlat herşeyi.

Karaca: dede sabah kalktığımda kulkan yoktu yanımda işim var gelicem yazmış kağıda ben önce umursamadım gelir dedim sonra bilinmeyen bi nunaradan cengiz aradı işte senin kocan bi halt yedi bi süreliğine senden aldım falan diyip kapattı telefonu napıcağımı bilmiyorum.

Dedem: tamam kızım ben galledicem şimdi mahalleden çocukları gönderip seni aldırıcam tamam mı

Karaca: yok dede ben kendim gelirim arabam var zaten

Dedem: tamam kızım oeki ama dikkatli ol

Karaca: tamam dede merak etme

Dedim telefonu kapatıp hazırlandım aşağıya inip arabama bindim. tam çalıştırıcağım sırada arka koltuktan bi adam çıktı korkmuştum tam silahımı alıcaktım ki o silahını kafama tuttu.

Adam: hiç zahmet etme yengecim bizimle geliyosun cengiz beyin talimatı var.

Karaca: hayır senin hiçbiryere gelmiyorum.

Adam: o zaman kulkan erdenetin yerini öğrenemezsiniz

Karaca: tamam... peki sizinle gelicem

Dedim arabadan inip onların arabasına bindim tek değildi yanında iki kişi daha vardı.
öndeki arabayı çalıştırdı. bi süre sonra araba durdu bi depoya gelmiştik. beni arabadan indirip kolumdan tutup depoya doğru sürüklemeye başladılar. içeri girdiğimizde kulkanın elleri arkadan sandalye ye bağlıydı. ağzı yüzü kan içindeydi. bi baba öz oğluna bunu nasıl yapardı aklım almıyodu.

Cengiz: oo kimleri görüyorum hoşgeldin gelin hanım.

Karaca: ne istiyosun kulkanı bırak beni al

Cengiz: öyle kolay değil ikinizde cezanızı çekiceksiniz.

kapıdan arık girdi

Arık: baba böyle anlaşmamıştık ama karaca benim di.

Cengiz: tabi al buyur

Diyip pis pis sırıttı. kulkan başını bile kaldıramıyodu benimse göz yaşlarım akmaya başlamıştı. arık bana doğru geldi bana sarıldı boynumu koklamasına izin verdim çünkü belindeki silahı bana sarılmadan önce görmüştüm onu almam lazımdı. ki almıştım. geri itip silahı ona doğrulttum.

Karaca: bana bi daha sakın yaklaşma

Dinlememişti üzerime doğru sırıtarak geliyodu. bende karnına sıktım. kıvranarak yere yığıldı.

Cengiz adamlarına kafasıyla işaret yapıp beni tutmalarını söylemişti. ancak ben adamlarına da sıkıyodum hepsi bittiğinde cengiz tek kaldı tam kaçıyodu ki onu da kolundan yaraladım sonra arkasından tutup başka bi sandalyeye iple bağladım. daha sonra Kulkanı çözüp kolunu omuzuna atıp arabalardan birine bindirdim şansıma anahtarı üstündeydi hemen bizim hastaneye sürdüm giderken dedemi aradım ve hastaneye gelmelerini söyledim. hastaneye geldiğimde dedem ve amcamlar kapıdaydı hemen sedye getirdiler ve Kulkanı alıp içeri götürdüler bende ağlayarak babama sarıldım.

Selim: kızım iyimisin bişeyin yok dimi

Karaca: iyim baba iyim ama ya ona işey olursa

Selim: merak etme kızım iyi olucak gel eve geçelim biraz dinlen he

Karaca: hayır baba hayır ben onun yanında kalmak istiyorum nolur

Selim: peki kızım peki.

İçeri geçerken dedemlere cengizin bulunduğu yeri söyledim.

kulkanı ameliyata almışlardı vurulmuştu. ameliyat hanenin önünde bekliyodum. 2 saat sonra doktor ameliyat haneden çıktı.

Karaca: durumu nedir doktor bey

Doktor: zorlu bi ameliyat oldu ama hastamız çok dirençli çıktı şuan iyi merak etmeyin birazdan odaya alırız.

Karaca: peki ne zaman görebilirim

Doktor: odaya aldıktan sonra 5 dakka görebilirsin hastamızın dinlenmesi için tekrar geçmiş olsun.

doktor gittikten sonra kulkanı odaya aldılar bende 5 dakikalığına yanına girdim. alnından öptüm ve elini tutup yanına oturdum.

Karaca: sana bişey olucak diye o kadar korkuyodum ki benim sana daha vericeğim güzel haberim var nolur çabuk uyan benim sana ihtiyacım var.

Hemşire: karaca hanım hastamızın dinlenmesi lazım süreniz doldu daha sonra yine görüceksiniz.

Karaca: tamam

tam çıkıcaktım ki kulkan elimi sıktı arkamı döndüğümde gözlerini yavaş yavaş açıyodu.

Karaca: kulkan

Gözlerini sildim

Kulkan: ka... karaca

Karaca: burdayım

Kulkan: no... noldu ba... bana

Karaca: sen dinlen şimdi ben sana sonra herşeyi anlatıcam tamam mı şimdi çıkmam lazım.

Kulkan: ka...karaca gi...gitme

Karaca: kulkan ben burdayım şu camın arkasından seni izliycem tamam mı dinlen sen

Dedim o da tebessüm etti. bende tebessüm edip çıktım hemşirede son kontrolleri yapıp odadan çıktı. gene uyuyodu

Saat epey geç olmuştu babam yanıma geldi.

Selim: kızım hadi gel artık eve gidelim

Karaca: istemiyorum baba ben burda kalıcam şey baba kulkanın bulunduğu odaya bi yatak istiyorum olur mu

Selim: olur kızım da napıcaksın yatağı

Karaca: baba ben bu gecenin kulkanla aynı odada uyumak istiyorum.

Selim: tamam kızım nasıl istersen ben şimdi söylerim getirirler yatağı

Dedi ve gitti yarım saat sonra odaya getirdiler yatağı babamda yanlarındaydı getirenlerin.

Selim: kızım sen bugün çok yoruldun harap ettin kendini hadi geç sende yat ben doktorla konuştum sorun olmıycağını söyledi.

Saat 20:00 ( sekiz) olmuştu. saatin nasıl geçtiğini anlamamıştım. bende içeri geçip yatağa uzandım kulkanı izleyerek uykuya daldım.

Arkadaşlar bu bölüm pek içime sinmedi ama attım. peki karacanın güzel haberi ne olabilir sizce? 😊
keyifli okumalar... 😊❤❤

Düşman Aşk { TAMAMLANDI } Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin