6.Bölüm 🌟❤

439 22 23
                                    

Kulkanın Anlatımıyla

Dün karacayı istemiştik bugünde nikahımız kıyılıcaktı. nikah tarihini babam önceden adamlarından birine aldırmış. aslında bu kadar hızlı olmasını beklemiyodum. Gene kabul etmemiştim ama babam beni dinlemedi. banada kabul etmek düştü.

Odamda oturuyodum kahvaltıya da inmemiştim. kapı çaldı

Kulkan: girr

Süreyya: oğlum müsaitmisin.

Kulkan: müsaitim anne geç buyur.

Süreyya: oğlum ben seninle karaca ile ilgili konuşacaktım.

Kulkan: tabi anne de ne konuşucaksın ki karacayla ilgili.

Süreyya: oğlum biliyorum sen bu evliliği istemiyosun çağatay yüzünden yapıyosun ama karaca bence tam sana göre bi kız bak biliyorum...

Kulkan: anne sen ne saçmalıyosun ben onunla sadece kağıt üzerinde evli olucam o benim gerçek karım olmıycak bunu bilin seni babam mı gönderdi eğer öyleyse bunu ona söyle o kız benim gerçek karım olmıycak asla!!

Süreyya: oğlum bi sakin ol baban göndermedi beni haberi bile yok ben kendim geldim sana fikrimi söylemek için. oğlum bak bu zamana kadar hep babanızın dediğini yaptınız ogedayda sende ama ben artık oğullarımın evlenip mutlu olmasını istiyorum karaca iyi bi kız tamam onu sevmiyosun ama alışırsın onu seversin belki.

Kulkan: anne bu dediklerinin hiç biri olmıycak bunu bil.

Dedim ve odadan çıktım. Arabama binip her zaman gittiğim sahile gittim beni bi tek bu sahil rahatlatıyodu.
Sonra annemin dedikleri aklıma geldi. acaba doğru mu söylüyodu karaca bana göremiydi gerçekten off anne ya oğlunun zaten kafası karışık sen şimdi iyice karıştırdın. ben bunları düşünürken yanıma bi amca oturdu ve şöyle dedi.

Amca: oğlum hayırdır aşık gibisin iç çekmelerin falan.

Kulkan: öyle bişey amcada kafam çok karışık ya napıcağımı bilmiyorum aşıkmıyım değilmiyim emin değilim.

Amca: oğlum bu karışıklıktan kurtulmak istermisin.

Kulkan: tabi isterim hemde çok ama nasıl olcak o iş.

Amca: şimdi sen gözlerini kapat ve o kızı gözünün önüne getir yanında yaşadığın hissleri bana anlat bende yardımcı oluyım.

Kulkan: amca bunun işe yarıyıcana emin misin.

Amca: tabi oğlum sen dediğimi yap bakim.

Bende amcanın dediğini yaptım gözlerimi kapattım ve karacayı gözümün önüne getirdim. onunla yaşadıklarımı hatırladım ve amaçsızca gülümsedim.

Amca: bak seni bu denli güzel güldüren bi kadın var demek ki sonucu öğrenmek istermisin.

Kulkan: tabi.

Amca: oğlum bi de tabi diyosun sen kendinde bulabilirsin cevabı sen aşık olmuşsun.

Kulkan: amca sen eminmisin.

Amca: tabi oğlum. sana şunu da söyliyim eğer duygular karşılıksız olsaydı sen bu denli gülemezdin.

Kulkan: amca çok saol çok teşekkür ederim beni büyük bi dertten kurtardın. ne dilersen söyle yaparım.

Amca: yok oğlum canının sağlığı. ama tek bişey isterim.

Kulkan: söyle amca emret.

Düşman Aşk { TAMAMLANDI } Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin