7.Bölüm ❤🌟

429 23 29
                                    

Karacanın Anlatımıyla

Gözlerimi araladığımda sabah olmuştu. komidinin üstündeki telefonu mu elime aldım ve saate baktım saat 09:00 du. telefonu yerine koyup yataktan kalktım. kafamı tekrar yatağa çevirdiğimde Kulkanı görmemle şok olmuştum benimle mi uyumuştu gerçekten abisinin katilinin yeğeniyle mi uyumuştu.
kendime gelip banyoya girdim kısa bi duş alıp çıktım. yatağa baktığımda kulkan hala uyuyodu. onu nasıl uyandırcaktım şimdi off ya neden ben neden. derken kapı çaldı. kimo diyip kapıya gittim.

Süreyya hanım: benim kızım.

Süreyya hanım olduğunu anlayınca rahatladım. gidip kapıyı açtım.

Karaca: buyrun süreyya hanım. bişey mi oldu.

Süreyya hanım: yok kızım bişey olmadı ben sizi kahvaltıya çağırıcaktım. herkes aşağıda bi siz yoksunuz ondan. hadi hazırlanıp gelin.

Karaca: tamam süreyya hanım geliriz.

Süreyya hanım: ha bu arada hanım yerine anne desen daha makbule geçer kızım.

Karaca: peki anne.

Dedim o gidince kapıyı kapattım. şimdi napıcaktım kulkanı bi şekilde uyandırmam lazımdı. yanına gittim uyandırmaya başladım.

Karaca: kulkan kulkan hadi uyansana ya.

Naptıysam uyandıramadım son çare aklıma abimi uyandırma şekli geldi aklıma abimde uyanmadı mı yüzüne su döküyodum. komidinin üstündeki suyu alıp kafasından aşağıya boşaltım.

Kulkan: hıh noluyo ya.

Komik gelmişti gülmeye başladım.

Kulkan: bi de gülüyosun bi insan böyle uyandırılır mı dondum ya.

Karaca: napim uyandıramadım bi türlü seni başka çarem kalmadı.

Kulkan: öpmeyi deneseydin belki uyanırdın su dökmek ne ya bi daha yapma çok pis ödetirim.

Karaca: öpmek mi bi git ya ruh hastası seni öpeceğime gider asvaltı öperim daha iyi. ayrıca hiç bişey yapamassın.

Dememle beni yatağa yatırması bir oldu. şok olmuş bi şekilde yüzüne bakıyodum onun gözleri ise dudaklarımdaydı. kalbim bi anda çarpmaya başladı. kendime gelmem lazımdı.

Kulkan: zorlama beni istersen yoksa olacaklardan sorumlu değilim.

Bende onu üstümden itip

Karaca: bi git be manyak ruh hastası seni.

Diyip üstümü değişmek için kutudan kıyafet alıp banyoya girdim. üstüme mor tişörtümü altıma da açık kot pantolon giydim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Düşman Aşk { TAMAMLANDI } Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin