2.Bölüm ❤🌟

448 21 13
                                    

kulkanın Anlatımıyla
Sabah gözümü açar açmaz yanımdaki kadını görmemle şaşırdım. başımda çok ağrıyodu. telefona baktığımda saat tam 07:00 dı. sonra aklıma dün gece geldi. Arkadaşlarla eğlenmek için bara gitmiştik. bu kadın da dün akşamkilerden olmalıydı.
yataktan kalktım banyoya girdim. biraz duş alıp çıktım belime havluyu sarıp giysi dolabının önüne geçtim üstümü giyindim. üstüme siyah kazak altına da siyah pantolon giydim.

Kulkanın kombini

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kulkanın kombini

Aynanın karşısına geçtim gerçekten oldukça şık olmuştum.
Kızlar kesin hasta olur bana.
(kulkanımız biraz çapkın😂😉)
sonra odada ki kadına tekrar baktım hala uyuyodu. aslında bu işime gelirdi genelde birlikte olduğum kadınlarla pek yüz göz olmazdım. komidinin üstüne para koyup sahile indim. sahil kenarına indim bu saatlerde sahil sessiz ve huzurlu olurdu bende hep sahile iner bi banka oturup çay içerdim. Birden telefonumun çalmasıyla kendime geldim arayan annemdi.

Annem: alo oğlum nasılsın napıyosun.

Kulkan: iyim anne sahildeyim çay içiyorum. hayırdır noldu sesin telaşlı geliyo.

Annem: oğlum çağatay dün geceden beridir ortada yok. telefonları kapalı. ulaşamıyoruz.

Kulkan: napim anne biyere gitmiştir gelir o adamlara sorun biliyolardır.

Annem: sorduk oğlum onlarda bilmiyolar. en son dün ofisindeyken bi telefon gelmiş apar topar gitmiş adamları istememiş yanında.

Kulkan: ee napmamı istiyosun anne bulsun babamın adamları işte ne diye para ödüyo babam onlara.

Annem: oğlum baban özellikle bu işi arıkla senin yapmanı istiyo ogeday dün yurt dışına çıktı işi varmış arık da senin gelmeni bekliyo hadi annem sende gel buraya baban seni de burda görmezse delirir zaten şuan çok sinirli.

Kulkan: off anne tmm yarım saate orda olurum.

Aslında çağatay ve arıktan nefret ediyorum hiç anlaşamam onlarla çağatayın nereye kaybolduğu umrumda değil inşallah öldürmüşlerdir.

Sonra arabayı alıp yalıya doğru sürmeye başladım. yalıya geldiğimde babamın adamları kapıdaydı onlara selam verip içeri geçtim. annem olga ve arık babamın kapısının önünde bekliyordu. olga ağlıyodu arıkta çok sinirliydi.

Annem: heh oğlum çok şükür geldin. babanda arık ve senle konuşmak için seni bekliyordu.

Anneme tamam diyip arıkla beraber babamın odasına girdik babam gerçekten çok sinirliydi.

Babam: hele şükür teşrif ettiniz kulkan bey.

babamın bu laflarına çok sinir oluyodum. ama o an umursamadım.

Kulkan: evet baba seni dinliyoruz ne yapmamızı istiyosun.

Babam: çağatayın nereye gittiğini öğrendim. koçova mahallesinin sahibi idris koçovalının oğlu yamaç koçovalıyla buluşmaya gitmiş. şimdi işimiz yamaç koçovalıyı yakalayıp çağatayın yerini öğrenmek.

Tam o sırada içeri babamın adamlarından olan cenk girdi. babama dönüp.

Cenk: efendim kusura bakmayın böldüm ama bu videoyu izlemeniz lazım.

Diyip leptobuna flaşbelleği taktı. videoda adını yeni öğrendiğim
Yamaç koçovalı vardı.
Bi ormanlık alandaydı ve yanında çağatayın cesedi vardı.

ve şöyle diyodu: merhaba cengiz amcacım bu size son uyarımdır mahallemizden uzak durun yoksa sıra diğer oğlun arıkta hadi bana eyvallah. he bu arada paraların bende.

Babama döndüğümde sinirden deliye dönmüştü ama en ufak bi üzgünlük yoktu. Babam zaten hiçbir zaman oğullarına değer vermez varsa yoksa parası.

Arık: Allah kahretsin !!! kahretsin sana dedim bırak şu kıytırık mahalleyle uğraşmayı bırak ama dinlemedin bak adamlar çağataya kıydılar. kimin yüzünden senin yüzünden baba hepsi senin suçun!!!

Arık sinirlenmişti hemen odadan çıktı. babama döndüğümde yine aynı yüz ifadesiyle duruyodu. sonra bana dönüp

Babam: arık şuan bu işle uğraşmaz. o yüzden bütün herşeyi biz yapıcaz adamlara söyle arabaları hazırlasınlar şu mahalleye bi gidelim.

İşte böyle şeyleri severdim. bu iş tam bana göreydi.Babama dönüp

Kulkan: tamam baba.

diyip odadan çıktım. işte şimdi başlıyoruz...

Arkadaşlar bu bölüm biraz uzun oldu. nasıl olduğu hakkında yorum yaparmısınız hikaye güzel ilerliyomu sizce? acaba bu işin sonu nolucak? bizim ikili ne zaman tanışıcak? okuyalım görelim keyifli okumalar canlarım. 😊❤🌸

Düşman Aşk { TAMAMLANDI } Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin