Na remek megint egy új suli. Új élet, új emberek. Már megszoktam végülis, a szüleim munkája miatt sokat kell költöznünk.
Mikor beléptem az iskola ajtaján egy nagyon szép folyosó fogadott tele diákokkal. Rengetegszer volt már ilyen hogy új közösségbe kellett kerüljek szóval nem volt újdonság de mindig is kicsit, feszülten hatott rám. Megkerestem az osztálytermet ahol az órám lesz. Megálltam az ajtó előtt és vettem egy nagy lélegzetet, majd beviharoztam és leültem egy üres helyre. Az osztály nyüzsgött észre sem vették hogy egy idegen érkezett a termükbe. Őszintén meglepett de örültem neki, mert az kellemetlenebb ha az összes tekintet csak úgy rám szegeződik.
Miközben a telefonomat nyomkodtam egy csaj nagy lendülettel leült mellém és széles mosollyal nézett rám majd nyújtotta a kezét hogy bemutatkozzon.
-Sziaaa! Te vagy az új lány ugye? Katie vagyok.-mondta kedvesen és lelkesen.
-Omm szia, igen Valentina vagyok.- nyújtottam a kezemet felé ijedten.
-Nagyon örülök. Itt maradhatok melletted?- tette fel a kérdést kedvesen. Nagyon szimpatikus volt nekem, kedves és mosolygós lánynak tűnt. Eddig egész jónak néz ki a suli.
Egyszer csak belépett az ajtón a tanár és minden diák csendben maradt.
Egy igazán kedvesnek tűnő középkorú férfi volt. És amúgy nem nézett ki rosszul.
- Szép Jóreggelt. Vegyetek elő egy kis lapot és diktálom a röpdolgozat kérdéseit. Valentina ugye?
Elején kedvesnek tűnt aztán miután mondta a dogát már kevésbé.
-Igen.-szóltam vissza szerényen .
-Azért légyszi te is ird meg lássuk mit tudsz történelemből.-mondta kedvesen.
Hát marhára kösz baszki.
-Uh..gondolom nem tett jó benyomást, de amúgy eskü jófej és mindenki szeret törire járni csak néha irat ilyen random röpiket.-Suttogta Katie mellettem miközben irta az első kérdést.
Óra végén mindenki kiment mikor meghallották a csengőt. Hevesen tettem bele a tolltartómat a táskámba mikor a tanár úr szólt.
-Valentina kérem maradjon egy kicsit.
-Rendben.-mondtam ijedten majd az asztalához léptem.
-Tudja, hogy ez a dolgozat nem lett a legfényesebb ugye? Nem fogom osztályozni hiszen csak kiváncsi voltam a teljesítményére. Lazán veszem az órákat viszont az elvárásaim magasak, azokat kérem maximálisan teljesíteni és jóban leszünk aranyom. Ma felhívom a szüleit és egyeztetek velük egy időpontot mikor közösen leülünk és átbeszéljük az elvárásokat. Most mehet szünetre. További szép napot!-mondta komolyan de közben kedvesen.
-Viszlát!- mondtam majd kiviharoztam a teremből.
Remek, így kezdeni hát nem hiszem el?!
Egész nap egy kicsit dühöngtem ezen. Majd ebédkor már elszállt kicsit a haragom az ebédlőben tálcával a kezemben a fejemet kapkodtam üres helyet keresve.
Majd megláttam a távolban ahogy Katie magasra emelt karjaival hevesen integet és hívogat. Megörültem legalább nem kell egyedül egyek.
Mikor oda értem egy baráti társaság fogadott, mindenki szeme rám szegeződött és automatikusan arrébb csúsztak a padon így középen szorítottak nekem egy kis helyet.
-Sziasztok!-mondtam kissé szégyenlősen.
Mindenki vidámnak tűnt és érdeklődőnek. A szemem sarkából számolva 2 fiú és 3 lány ült a padokon illetve az asztalon úgy tűnt hogy van egy pár köztük hiszen édesen átkarolta a mellettem ülő lányt a fiú és egymásra mosolyogtak.
-Szia.-köszönt mindenki.
-Srácok ő Valentina. Engem már ismersz, ő itt David, Ellie, Annie és Josh.- mutogatott a többiekre és közben bemutatta őket .
-Honnan költöztetek ide Valentina?- kérdezte a mellettem ülő lány akit Annienak hívnak.
-Frankfortból.
-Ó az asszem szép.-mondta nevetve David. Majd a többiek is nevetni kezdtek.
Evés közben nagyon jól elcsevegtünk, mindenki nagyon kedves volt és kellemes kis társaság.
Nagy beszélgetések és nevetések közepette egy bőrdzsekis barna hajú fiú lépett oda hozzánk.
- Cső skacok.- pacsizott le a fiukkal, majd felém fordult.
-Marcus vagyok. És téged hogy hívnak cicus?- nyújtotta a kezét hogy bemutatkozzon, kacér mosollyal nézett rám a gesztenye barna szemeivel.
-Neked csak Valentina.- nyújtottam a kezem és kedves gúnyos mosollyal vissza mosolyogtam rá.
Elképesztő laza stílusa van Marcusnak és kibaszottul jól néz ki, bár ezt a cicus becézgetést nem tudtam hova tenni eléggé meglepett de tetszett.
Nevettek a többiek a válaszomon Marcus is meglepetten nevetett és lehuppant az asztal szélére.
-Ellie! Milyen csinos vagy ma.- mondta megint csak kacér mosollyal az arcán. Majd Ellie meglökte a vállát és bájosan nevetett. Látszott h ez nem egyszeri alkalom volt, gondolom ilyen a stílusa, egyébként aranyos. De kicsit belegondolva ilyen szívtipró típus. Ő is becsatlakozott a beszélgetésbe és nevetgélésbe. Egyszer csak egy unszimpatikus csaj lépett az asztalunkhoz és semmi köszönés nélkül leült Marcus mellé félre tolva a többieket hogy helye legyen.
-Szia baby.- mondta erotikusan Marcusnak majd elkezdtek nyálasan és undorítóan csókolózni.
A többiek rá sem hederítettek csak Katie nézett rám majd megforgatta a szemeit.
Az ebéd végéig ott lógott velünk ez a számomra idegen csaj. A nagy és szórakoztató baráti társaságból kettő lett, Marcus meg a csaja és én meg a többiek.
YOU ARE READING
Mégis mi történik...
ActionAz emberek mindig is változtak, változnak és változni fognak...sosem ismerhetsz valakit eléggé.. "Vagy a mindene szeretnék lenni, vagy senkije." •csúnyabeszéd, 18+ jelenetek, megdöbbentő és ijesztő részek•