~2~

39 1 0
                                    

Az ebédnek vége. Mindenki elviharzott az utso órájára. Szerencsére Katievel ugyan ott lesz óránk.
-Ki volt az a csaj aki csatlakozott hozzánk, fura volt hogy le sem szart minket?- kérdeztem miközben a terem felé sétáltunk.
-Ahh ne is kérdezd Noranak hívják, annyit kell róla tudni hogy egy nagy picsa. Igazából már lassan másfél éve hogy Marcussal együtt vannak, de ilyen se veled se nélküled kapcsolatot képzelj el. Botrányos a csaj nem is értem Marcust hogy birja elviselni. Az a lényeg hogy mi utáljuk őt és szerintem ő sincs másként ezzel.- Mondta hadarva.
- Hát azt láttam m, hogy nem kedvel annyira titeket m, de azért másfél év elég jó mert őszintén mondom nem néztem volna ki Marcusból, kicsit ilyen szívtipró típusnak gondoltam azt hittem valami jelenlegi hódítása a csaj.
-Jah Marcus amúgy jófej és tökre laza majd ha jobban megismered imádni fogod. Csak ilyen a stílusa.-Mondta Katie és beléptünk a terembe majd leültünk egymás mellé a második padsorba.
-Egyébként a többiek szimpatikusak voltak?-kérdezte érdeklődően.
-Igen nagyon kedvesek voltak és jofejek.-mondtam lelkesen és reménykedtem hogy máskor is lóghatok velük.
Az órán azon gondolkodtam hogy Marcus hogy szerethet egy ilyen Norat, olyan taszító stílusa van. Nem tudtam másra gondolni csak arra a csókra amit látszólag Marcus nagyon élvezett és arra hogy amint megérkezett Nora egyből megszűnt neki mindenki és csak ők voltak ketten. Aztán csak arra tudtam gondolni mikor kacér mosollyal nézett rám aztán beletúrt a barna jól fésült hajába. Nem kellene ilyenre gondoljak sőt egyáltalán rá sem kéne gondoljak de valahogyan mégis csak ő járt a fejemben. Már csak a csengőre lettem figyelmes és arra hogy a csengő után hangos zaj keletkezett az osztályban mindenki beszélgetni kezdett.
-Mit csinálsz délután?-kérdezte Katie miközben a szekrényhez sétáltunk.
-Hát elsőnek haza megyek aztán még nincs ötletem.-mondtam és kicsit el szomorodtam mikor vissza hallottam magamtól mennyire unalmas lesz a napom hátralévő része.
Mikor Katie megszólalt volna David és Marcus nevetve léptek hozzánk majd azonnal utánnuk Ellie is csatlakozott.
-Na hogy tetszett az első nap?-kérdezte David felém fordulva. Közben aranyos mosoly ült meg az arcán göndör szőke haja a szemébe lógott így csak az egyiket láttam rendesen.
-Kellemes volt csak reggel nem kellett volna az a röpdolgozat.-mondtam kissé zavarba ejtetten.
Még kicsit elcsevegtünk mikor csörgött a telefonom és anya hívott.
-Haló szia!-szóltam bele a telefonba.
-Szia! Ma korábban megyek a reptérre de még van idő hogy elugorjak érted és az öcsédért a suliba.
-oké akkor a bejáratnál.-mondtam és közben a szemem sarkából láttam hogy Marcus rám szegezte tekintetét ettől teljesen zavarba jöttem, remélem nem látta de izzadt a tenyerem így majdnem elejtettem a telefont.
-Na puszi édes!-mondta anya és letette a telefont.
Vissza mentem a társaságba és elbúcsúztam tőlük.
A bejáratnál pár percig várakoztam közben a telómat nyomkodtam és vissza igazoltam instán az engedély kéréseket majd megakadt a szemem Marcus profilján ahogy ott ált az engedélykérésekben.
-Cső.- kiabálta az öcsém miközben felém sétált.
-Cső.- sóhajtottam és mikor felnéztem rá nagy vigyor volt a száján és büszkén szedte a lábait.
-Na mi van ennyire rosszul sült el az első napod?- kérdeztem viccesen miközben a zsebembe csúsztattam a telefonomat.
-Fhuu vannak olyan jó csajok.-mondta lelkesen.
-Látom más nem is nagyon számít nálad.-néztem rá gúnyosan majd ő is gúnyos tekintettel nézett rám.
Megállt elöttünk egy fehér bmw és lehúzta az ablakot. Anya ült benne egy napszemüveg volt rajta majd mikor lehúzta az ablakot feltette a feje tetejére a napszemcsit . Becsaptam magam elölre, öcsém meg hátul talált magának helyet.
-Na hogy sikerült az első nap?- kérdezte lelkesen.
-Nagyon jó volt. Jah jut eszembe hívni fog a töri tanár hogy időpontot egyeztessen.-mondtam és közben unott hangnemre váltottam.
Hazafele lelkesen meséltünk felváltva az élményeinkről.
Mikor a kapunkhoz értünk anya megvárta amíg kiszállunk a kocsiból és bemegyünk a házba majd elindult.
Belépve az új házunkba szokatlan volt mindenhol szinte dobozok voltak tele a cuccainkal amikre még nem volt idő kipakolni hiszen még csak tegnap érkeztünk és szerintem még egy darabig nem is lesznek kipakolva mivel anyujéknak kevés idejük van a munka mellett apa folyamatosan utazgat, anya legtöbbet az irodában van de hónaponta egyszer neki is el kell repülnie. Ilyenkor mindig titokban házi bulit rendezett a bátyám mikor még velünk lakott.
Olyan szépen beszűrődött a konyhába a fény hogy oda húztam egy széket és a kis tükrömet letettem majd elkezdtem a sminkemet lemosni közben meg a mai napon agyaltam.
-Hé bányarém! Apa hívott hogy holnap tud csak haza jönni. Ezért egész este együtt leszünk. Én csak nagyon későn érkezem mert randim lesz.-tört be a konyhába a csendet megzavarva az öcsém.
-Randid?!-ragadtam meg a lényeget. Hiszen annyira nem volt szokatlan hogy apa nem jön haza időben.
-Igen szóval elhúztam csá!-köszönt el és gyors kilépett a helységből mielőtt kérdezősködni tudtam volna.
Az este nagyon unalmasan telt sorit néztem telóztam és lecót irtam.
A telefon csörgésre lettem figyelmes. Meglepődtem
mikor megláttam hogy Katie hív. Már éjfél volt.
-Sziaaa remélem nem zavarok.-szólt bele azonnal Katie.
-Szia! Nem zavarsz. Miért hívtál?-kérdeztem és közben kényelembe helyeztem magam a kanapén.
-Senki nem ér rá szóval neked fogom elpletykálni. fhú teee olyan pletykám van.-mondta izgatottan.
-Na kíváncsi vagyok.
-Vágod van a Nora és kitett egy fehérneműs tökre erotikus képet magáról az instájára. Nézd meg!!!
-Várj de nem követem a csajt.
-Nem privát a fiokja.
-jaa akkor nézem pillanat.-mondtam majd a facetimebol kilépve a Nora instáját kerestem.

-mondtam majd a facetimebol kilépve a Nora instáját kerestem

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.


Ezek a képek tárulkoztak elém

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Ezek a képek tárulkoztak elém. Kissé meglepődtem hiszen barátja van.
-Láttad?
-igen láttam.
-Na és képzeld el hogy Marcus mikor meglátta tök ideges lett és mondta miket irt neki Nora. Hogy száljon le róla és azt tesz ki amit akar meg hogy lehet a Marcus ilyen irigy . Meg ilyenekt mondogatott és most jelenleg ott vannak hogy szakitottak vagy mi.-mesélte Katie.
Kicsit sok volt egyszerre az információ. Tehát Nora csak úgy kitette a képet és nem is kérdezte meg Marcust.
-Neked panaszkodta el Marcus?-kérdeztem hiszen kíváncsi voltam hogy mit csináltak Katie és Marcus.
-Igen velem beszélte meg mert pont spanyol házit irtunk közösen facetimeon.- mesélte Katie.
-de úgy is ki fognak békülni, mert mindig így van hogy kicsit is faszhiányos lesz Nora vissza sitja magát Marcushoz folyton ez megy.-mondta.
-Mi?- csúszott ki a számon.
- ne tudd meg hányszor szakítottak már csak nem bírnak egymás nélkül lenni baszki, de Marcus mégis csinálja ezt a játékot de nem értem miért. Azt mondta egyszer nekem hogy imádja döngetni de könyörgöm más lányokkal is lefeküdhet miért kell folyton újból egymásra találniuk.- kelt ki magából Katie. Én figyelmesen hallgattam és próbáltam kilogikázni a mondandóját.
Kb 2 órát beszélgettünk aztán elmentem zuhanyozni próbáltam aludni de nem bírtam ezért néztem egy kis pornót aztán végül csak elaludtam.

Mégis mi történik...Место, где живут истории. Откройте их для себя