2. Návrat do civilizace

30 4 0
                                    

Po asi čtyřech až pěti hodinách chůze pustou krajinou bez života došel na kraj nějakého menšího města, vypadalo to že tam lidé jsou, ale nebylo jich tam moc. U cesty ležela převrácená, rezavá a zablácená cedule. Morgan ji z vrchu očistil, ale název nešel přečíst. Cedule byla velmi stará a zkorodovaná, snad všude písmo opadalo. Po velké válce, se podnebí téměř na celé zemi změnilo na tropické a velmi vlhké.
Morgan nerad vzpomínal na období války, jelikož mu ve válce již v šestnácti letech zemřela rodina. Pět let žil ve skupině s pár posledními lidmi, které potkal. Ti včera též zemřeli a Morgan je opět sám. Přistihl se, že už poměrně dlouho stojí a přemýšlí. Rozešel se zase dál a vstoupil hlouběji do města. Ve městě bylo ticho a jen na bývalém náměstí bylo pár lidí. Někteří z nich tu prodávali součástky do aut, motorek, tanků nebo zbraní. Zbytek lidí tu pouze projíždělo nebo procházelo, občas se tu zastavily něco vyměnili a zase šli dál.
Zastavil se u stánku, kde stál poměrně vysoký, starý pán, který měl zšedlé, dlouhé vlasy a plnovous svázaný gumičkou. Prodával nějaké náboje, provázky, pár nožů a nějaké staré pistole.


Morgan věděl, že by se mu zbraň hodila, ale zároveň tušil, že nebude mít za co by ji vyměnil.

Všiml si, že tam prodával revolver, který vlastnil jeho otec, když byl ještě na živu. O zbraň přišel když ho okradli při útěku z jeho města. Byla to doba kdy všichni rabovali co se dalo a kradli vše co by se jim mohlo hodit.
Morgan se rozhodl, že pistoli musí získat, pokaždé když ji viděl, připomněla mu rodinu. Zeptal se co musí udělat, aby zbraň získal. Řekl také, že nemá téměř nic na výměnu.
Starý muž na něj hodil podezíravý pohled a řekl, že by tu jedna věc byla, ale pochybuje že by to zrovna kluk, který vypadá na maximálně 25 let zvládl. Zavedl ho k poměrně velké dodávce za stánkem. Když ji otevřel a morgan nakoukl dovnitř zjistil, že to tam má pěkně zařízené a dalo by se tam dočasně i žít.
Když se rozhlížel všiml si motokrosové motorky, předělané na motorku do extrémních podmínek. Měla na kolech řetězy, vyztuženou kostru, kožené sedadlo a brašnu na pistoli pod sedadlem.
  Muž mu sdělil že se s ní něco stalo a potřeboval by ji opravit. Morgan věděl že je to šance jak získat pistoli, ale zajímalo ho k čemu to potřebuje. Zeptal se muže na co potřebuje motokrosovou motorku do extrémních podmínek když má takovouto dodávku.
Muž mu jízlivě odpověděl, že mu do toho nic není. Po chvíli co na sebe bezeslov koukali, se ho muž zeptal, zda to udělá, nebo ne.

Cesta bez konceKde žijí příběhy. Začni objevovat