Morgan se vrátil na náměstí, když už byla téměř tma. Starý muž už spal v dodávce.Lehl si na kraj náměstí, do stinného místa v podchodu. Ustlal si na zemi a zkusil usnout. Kručelo mu v břiše. Vytáhl z batohu pytlík neuvařené, suché rýže. Otevřel ho a polovinu pytlíku snědl. Zabalil zbytek rýže, vrátil ho do batohu a usnul.
Noci byli stejně teplé jako dny, díky tomu se Morganovi spalo jak nejlépe mohlo v rámci okolností. Bylo přibližně sedm až osm ráno, slunce už svítilo a Morgan se probudil. Otevřel batoh, vytáhl čutoru zakašlal a napil se. Poté se zvedl, vzal si věci a šel k dodávce.
Muž byl již vzhůru, seděl u stánku a snídal. Morgan k němu přišel a oznámil, že má vše na opravu té motorky. Muž ho pustil do dodávky a on začal rozdělávat motor. Po pár minutách práce měl hotovo. Byla to jen výměna svíčky, nic těžkého, ale musím to nějak prodloužit, aby mi ten revolver dal. Morgan byl v dodávce pár hodin a občas tam udělal nějaký hluk, aby to vypadalo že stále něco dělá. Pak zavolal muže aby si motorku zkusil.
Ten si nastartoval motorku, vyzkoušel, poté přišel k Morganovi a předal mu pistoli, nakonec poděkoval, pak ještě dodal, že se jmenuje Jonathan. Stiskl mu ruku a řekl, že je Morgan. Vyměnil si ještě zavírací nožík za nějaké náboje a rozloučil se.
Šel si vlastní cestou z města po silnici. Začalo se stmívat, proto se rozhodl, že se utáboří na kraji u cesty a přespí tu do rána, než půjde dál.
Něco ho probudilo, bylo to hlasité. Morgan si protřel oči, zamrkal, byla ještě noc, když se otočil a podíval se na silnici v dálce viděl dvě světla která se k němu blížila.Bylo to auto. Projelo kolem něj a ani nezpomalilo nejspíš si ho lidé v něm ani nevšimli.
Morgan znovu usnul, probudil se, když se rozednívalo. V dálce na obloze byli ještě červánky a byl cítit čerstvý vzduch.
Morgan vstal napil se a šel dál po silnici. Už začínal mít hlad a chtěl si po dlouhé době uvařit něco teplého. Na to ale potřeboval nějaké dřevo na oheň. To se v okolí zrovna moc nenacházelo, stále byl v pusté pouštní krajině, s vyschlou půdou bez rostlin a tu a tam zde byli nějaké ty skály a kopce.
Šel stále dál, den plynul a konečně došel k místu, kde bylo keřů bez listů a jehličí. Nasbíral nějaké suché chrastí a rozdělal oheň, vydělal z batohu čutoru vydělal ji z obalu a vzal si hliníkový hrneček co byl u ní. Nalil do něj trochu vody, ale už tak jí moc neměl. Nasypal do hrnečku jeden sáček s polévkou a uvařil si ji.
Když dojedl, sklidil všechny věci, uhasil oheň a šel zase dál.
Během pozdního odpoledne došel konečně do nějakého kempu.
Bylo tam asi kolem třiceti stanů a aut. Kemp stál u cesty, uprostřed kempu byla studna a pár lidí. Morgan se rozhodl, že se tam na pár dní utáboří a sežene si nějaké další jídlo.
ČTEŠ
Cesta bez konce
FantasyLidé zničili celý svět vlastními zbraněmi, moc lidí to nepřežilo a lidstvo se vrátilo několik desítek let zpět. Příběh je o Morganovi který tuto katastrofu přežil. První vydání: 21.3.2021 momentálně probíhá korekce a píše se další kapitola.