3. Průzkum

27 3 0
                                    

Dříve před začátkem krátké ale intenzivní války Morgan opravoval s otcem auta, proto doufal že motorka nebude o moc jiná. Řekl že to udělá, jen potřebuje pár dní, aby zjistil co se s motorkou stalo a zda to zvládne opravit.
Bez pořádného nářadí, mu trvalo téměř půl dne, než zjistil co se s motorkou stalo. Zjistil že motorka měla poškozený porcelán na svíčce.
Morgan věděl že bude jednoduché to opravit, ale zároveň tušil že v dnešní době bude těžké svíčku sehnat, natož pak správných rozměrů a to už jen proto že většina aut je v dnešní době na naftu.
Sedl si vedle auta a přemýšlel, jak by mohl sehnat nepoškozenou svíčku. Po chvíli ho napadlo, že by se mohl podívat po městě, zda tu není nějaké staré opuštěné auto, ve kterém by byl motor.
Šel po cestě na druhou stranu od místa, kudy přišel. Město nebylo příliš velké, šel maximálně patnáct minut a došel na kraj města. Cesta vedla dále od města a také odbočovala doprava podél města. Morgan odbočil doprava a šel asi pět minut. Narazil na opuštěný, vyrabovaný obchod, u kterého bylo pár aut. Většina byla poškozena, nebo jim něco chybělo. Určitě ale najde aspoň jedno auto ve kterém bude nepoškozená svíčka.

Prohledal spoustu aut ale žádné nemělo svíčku. Konečně osobní auto na benzín!  
Přišel k černému autu, ale nedařilo se mu otevřít kapotu.
Byla někde zaseknutá a dost rezavá. Rozbil okénko a otevřel kapotu ze vnitř. Kapota se ale neotevřela, sundal si batoh položil ho na kapotu auta a otevřel. Chvíli se v něm prohrabával, po chvíli z batohu vytáhl nůž.

Zastrčil ho pod kapotu, chytil nůž oběma rukama za rukojeť a pořádně zatlačil. No tak otevři se! Kapota nakonec povolila a otevřela se. Morgan dostal z motoru svíčku a modlil se aby měla správné rozměry. Vypadá to dokonce že není ani poškozená.-Pomyslel si. Opatrně ho zabalil do trika a dal ho do batohu, který si položil vedle auta. Vrátil do něj i nůž a batoh zavřel, vzal si ho na záda a vyrazil zpět. Když došel na konec parkoviště, zaslechl výstřel. Lekl se a vystrašeně se rozhlížel, odkud výstřel přišel. Zahlédl pár lidí co utíkali směrem k němu, za nimi běžel jeden muž, který měl zbraň. Zastavil se a varovně vystřelil, oni však stále utíkali dál.

Pro Morgana by to nebyl problém, kdyby neběželi ze směru, kam potřeboval jít. Otočil se a rozběhl se k obchodu, který byl na druhé straně parkoviště. Dorazil k němu, ale dovnitř se nemohl dostat, byli tam automatické dveře, které nemohl otevřít, jelikož nešla elektřina. Rozbil by sklo ve dveřích, nechtěl na sebe ale upozorňovat.
Lidé se k němu pomalu blížily, Morgan začal obcházet obchod a všiml si že má rozbité okno. Opatrně vlezl do obchodu a schoval se mezi regály. Muž zastřelil jednoho z lidí co utíkali, byl to muž průměrně vysoký, bylo mu asi 35 let a měl hnědé krátké vlasy a vousy.
Morgan to sledoval škvírou mezi regály. Tohle není vůbec dobré. Ostatní se lekli, lehli si na zem a prosily může, aby je nezabíjel. Muž všechny tři zastřelil. Teprve v tu chvíli si Morgan uvědomil, jak to teď ve světě chodí a jak nebezpečné to tu teď je.
Muž si vzal nějaké věci a odešel. Morgan ještě chvíli pro jistotu seděl mezi regály, aby si ho nikdo nevšiml. Poté si stoupl a šel k mrtvolám. Neměli u sebe batohy jen pár věcí po kapsách, našel malý zavírací nožík. Vzal si ho, protože by ho později mohl za něco vyměnit.
Už se stmívalo a proto se vydal zpět na náměstí.

Cesta bez konceKde žijí příběhy. Začni objevovat