0.7 ✔

120 23 11
                                    

"Bugün durakta yanınızdaydım. Jiheon ve o çocuk çıkıyor mu?" Taeyoung biraz düşündü, 'o çocuk'un kim olduğunu. Aklına gelen kişiyle güldü, sakin sakin. "Seongmin mi? Hayır tabii ki."
Doyoung kaşlarını kaldırdı. "Düşündüğüne göre Jiheon'un bir sevgilisi var?"

Taeyoung bıkkınlıkla nefesini dışarı bıraktı. "Yok sevgilisi falan. Hatta tahminimce o da seni seviyor. Bence ona açılmalısın."
Doyoung gözlerini büyüttü. "Ciddi misin!" Heyecanla ayağa kalktı. "Kalk çabuk Jiheon'un evine gidiyoruz!"
Taeyoung yüzünü buruşturdu. "Aptal aptal konuşma, kız ailesiyle yaşıyor!"

Doyoung gülümseyerek omuz silkti. "İsterse babası gelsin dövsün, şu an çok heyecanlandım. Gel hadi gidelim!"
...

Taeyoung evin içinde boş boş takılırken diğer ikili konuşmak için birbirlerini bekliyorlardı. "Jiheon, seni seviyorum. Çok beklettim seni burada, özür dilerim."
Jiheon gözlerini kapatıp bir müddet sindirmeye çalıştı olayı. Doyoung cevabı beklemeye devam ederken eş zamanlı olarak Jiheon gözlerini açıp boynuna sarılmıştı Doyoung'un.

Jiheon, dolmaya başlayan gözleriyle etrafa bakındı bir müddet. Ardından bir ses duyuldu evin içinden. "Doyoung canını seviyorsan kaç. Babası geliyor!"
Doyoung koşarak kaçmaya başladığı anda arkasından Jiheon'da bağırdı. "Ailem tatilde evde kimse yok geri zekalı Taeyoung! Asıl sen kaç geri zekalı!"

***
Yeni kitap yarın gelecek~
Hepinize iyi günler, sizi çok seviyorum ❤

Platonic 💠 jiheon + doyoung ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin