ڤۆت پێش خوێندنەوە 🥺👇🏻
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.᛫گەڕانەوە بۆ ڕابردوو᛫
لە ١٠ی مانگی ١٢ بوومینا و بیۆل لە کتێبخانەی قوتابخانە بوون و خەریکی قسەکردن بوون و سەیری یەکێکیان ئەکرد...
"بیۆل خۆشەویستەکەت زۆر قۆزە واااا سەیری قژی چۆن ئەبریسکێتەوە بەهۆی تیشکی خۆرەوە"
مینا بەنیوە قیژەوە وای گووت کاتێک هێشتا سەیری ئەو کوڕەی ئەکرد بیۆل قۆڵی گرت و بەبێزاری ڕایکێشایەوە تەنیشت خۆی"یااا چاوت لەسەر خۆشەویستەکەم لابەرە"
بیۆل بە غیرەکردنەوە گووتی وای کرد مینا پێبکەنێت.."ئااا کچێێ خۆم خۆشەویستم هەیە ئەوەی تۆم بۆچییە!!"
مینا قۆڵەکانی لەیەکتر ئاڵاند و بەبێزاری سەیری بیۆلی ئەکرد.."ئافەرم دەی ئێستا ئەڕۆمە لای خۆشەویستەکەم تۆش ڕێگەی نەدەی کەس بێت ئۆکەی"
مینا سەری لەقاند بەمانای باشە و بیۆلیش خۆی ڕێکخست و هەنگاوی نا بۆ لای خۆشەویستەکەی..."سیونگهوان"
بیۆل بەدەنگە هێواش و ناسکەکەی ناوی خۆشەویستەکەی هێنا ، ئەوەی تریش کتێبکەی دەستی داخست و بەزەردەخەنەوە سەیری بیۆلی کرد.."لەناکاو وون بوویت!"
سیونگهوان پرسیاری کرد و لە بیۆل نزیک بوویەوە ، بیۆل بیری کردەوە کە چۆن بەگەمژایەتی خۆی وون کرد و ڕایکرد تا بچێتە دەستشۆر و خۆی ڕێکخات.."ئاا ئەوە پێویستم بە ــــ"
وەستا کاتێ سەیرکردنەکانی سیونگهوانی بینی و لێی نزیک بوویەوە ، لەنێوان خۆی و ڕەفەی کتێبەکان بەندی کرد لەگەڵ زەردەخەنە لەسەر لێوی"ئێ لەکوێ بوویت؟"
سیونگهوان بە زەردەخەنەوە هێشتا سەیری ئەکرد لەکاتێک ئەوەی تر خەریک بوو لەنێو قۆڵەکانی بتوێتەوە..
"(٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠)"
وەڵامی نەدایەوە و ئەوەی تریش تۆزێک خۆی نزم کردەوە بۆلای بیۆل و دەستی لەپشتی سەری دانا..
چاوەکانی داخست و یەکەم ماچی لەبیۆل دزی ، بیۆل دەستی کرد بە سەما و قیژە لەناوەوە ، دڵی شێتانە لێی ئەدا و ڕوخساری سوور هەڵگەڕا..
ئەویش وەڵامی ماچەکەی دایەوە و چاوەکانی داخست بۆ بیۆل ساتێکی مێژووی بوو چونکە یەکەم ماچی بوودوورکەوتەوە تا هەناسەیان ڕێکبخەنەوە ، سیونگهوان زەردەخەنەی کرد و قژی بیۆلی ڕێکخست .
"تۆم زۆر خۆشەوێ بیۆلمم"
بەبێ ئاگاداری خۆی زەردەخەنە کەوتە سەر لێوی کاتێک گوێبیستی ئەوە بوو"منیش هونی"
سیونگهوان زەردەخەنەکەی گەورەتر بوو کاتێک گوێبیستی ئەو نازناوە نوێیە بوو
YOU ARE READING
𝐇𝐨𝐩𝐞 | ᴘ.ᴊᴍ ☑️
Random📝 | کاتێک ئایدۆڵێک ئەیەوێ کۆتایی بەژیانی خۆی بهێنێت کچێکی 'نابینا' ئەناسێ کە چۆن بەهیواوە لە ژیان ئەڕوانێت... چیڕۆکی کچێکی نابینا و کوڕێکی ئایدۆڵ چی بەسەردێت؟ ▪️Category [Romance, Sad, Friendly] ▪ Write By@lilianHwang ▪ Start [20-4-2021] ▪️ End [6...