ڤۆت پێش خوێندنەوە 🥺👇🏻
.
.
.
.
.
.
.
.᛫Pov's Byeol᛫
شتەکان هەمووی بەسەریەکەوە ڕوویاندا وە ئێستا خەریکە لەنێو بیرکردنەوەکانم ئەخنکێم ، ئەو گووتی منی خۆشەوێ!! ئەو منی بەلاوە گرینگە!؟
ئایە گەر منی خۆشبوێ واتە منی بەلاوە گرینگە!؟ بۆچی هەست بەو هەستە ناکەم کە بۆ سیونگهوان هەمبوو لە ئامادەیی! ئایە ئەوەی ئامادەیی تەنیا کات بەفیڕۆدان بوو ئەوە کاتی گەنجی بوو..
یان من جیمینم خۆشناوێ؟ بەڵام هەمیشە دڵم خێرا لێدەدات لەنزیکی! ئایە ئەوە شتێکی ئاساییە؟؟نەمتوانی زیاتر نقوومی بیرکردنەوەکانم ببمەوە کاتێک هەستم بەدەست کرد لەسەر شانم وە زۆر باش ئەو دەستە ئەناسمەوە..
"زۆر بیرمەکەوە"
مینا وای گووت و دانیشت لام ، هەستم بەدەستە گەرمەکەی کرد لەسەر دەستە ساردەکەم ،بەدڵنیاییەوە هەموو شتێکم بۆ مینا باسکردوە لەوەی کە چی ڕوویداوە لەگەڵ پاڕک جیمین..! سەرەتا جێگای باوەڕکردن نەبوو بەڵام لەکۆتاییدا باوەڕم پێی هێنا..."مینا~~شی گەر تۆ من بوویتایە چیت ئەکرد؟!"
پێویستە ڕاوبۆچوونی ئەویش وەربگرم سەبارەت بەوە ،ناتوانم بڕیاری هەڵە بدەم نامەوێ بڕیارێک بدەم کە لەداهاتوودا لێی پەشیمان ببمەوە.."نازانم ، ئــم گەر ئەوم خۆشبوێ ئەوا وازی لێناهێنم وە بەدڵنیایەوە هەموو شتێک باش ئەبێ دوای ئاشکرا کردنی پەیوەندییەکەتان ، فانەکان ئەوەندەش خراپ نین"
مینا پێکەنینێکی بچووکی کرد هەناسەیەکم هەڵکێشا.."چیڕۆکی ئەو ئایدۆڵانەت نەبیستووە کە ژوان ئەبەستن فانەکانیان ڕقی لەبەرامبەر هەڵدەگرن داوای ڕۆشتنی لێ ئەکەن لە گروپەکەی ، من نامەوێ ئەو بەهۆی منەوە تووشی کێشە بێت نامەوێ ژیانی هونەری تێکچێت کە چەندین ساڵە هەوڵی بۆ دەدات!!"
دەنگم نزم بوویەوە لەکۆتاییدا ئەوە ئەستەمە بەڕاستی ئەستەمە ، خوایە یارمەتیم بدە چی بکەم؟!"بیۆل پرسیاری شتێک ئەکەم هەربەڕاستی هەستت چۆنە لەبەردەم جیمین؟!"
پرسیارەکەی سڕی کردم ، هەرگیز خۆم بۆ پرسیارێکی ئاوا ئامادە نەکردبوو وە تەنانەت نازانم هەستەکانم چۆنە بۆ ئەو! من سەرلێشێواوم کەسێکم کە ناتوانم هەستەکانم لێک بدەمەوە..᛫ End Pov's Byeol ᛫
.
.
.
.
.
.
...لەبەردەم کوڕەکان دانیشتبوو وە کامێراکەی لەدەست بوو جوڵەکانی ڕیکۆرد ئەکرد و سەیری ڕاهێنانەکانی ئەوانی ئەکرد ، هەستێکی لەدڵی هەبوو کە وای لێکردبوو بەدرێژایی ڕۆژەکە زەردەخەنە بکات ئەوەش پێی ئەڵێن 'دڵخۆشی'
ئەو ئێستا دڵخۆشە بەبوونی براکانی لەتەنیشتی وە هاندانەکانی فانەکانی بۆ زوو گەڕانەوە و باشتربوونی...
YOU ARE READING
𝐇𝐨𝐩𝐞 | ᴘ.ᴊᴍ ☑️
Random📝 | کاتێک ئایدۆڵێک ئەیەوێ کۆتایی بەژیانی خۆی بهێنێت کچێکی 'نابینا' ئەناسێ کە چۆن بەهیواوە لە ژیان ئەڕوانێت... چیڕۆکی کچێکی نابینا و کوڕێکی ئایدۆڵ چی بەسەردێت؟ ▪️Category [Romance, Sad, Friendly] ▪ Write By@lilianHwang ▪ Start [20-4-2021] ▪️ End [6...