İlk olarak bir şey söylemek istiyorum. Bugün kapalılar için de tavsiye vermem istendi. Bende nasıl tavsiyeler verebilirim diye düşünürken bir sayfada bir yazı gördüm ve o yazıya kesinlikle katıldığımı belirterekten burada da paylaşmak istiyorum.
"Başörtülü bir kız bisiklete binebilir, piyano çalabilir, takım tutabilir, maç da izleyebilir, futbol da konusabilir. felsefe yapabilir, uçurtma uçurabilir, fotoğraf da çekebilir. Metal seven bi insan satanist olmak zorunda değildir, engelli bir insan büyük bir şirket sahibi veya bakan olabilir, kızlarda çiçekler böcekler yerine arabaları sevebilir atlarla veya silahlarla oynayabilir, erkekler illa futbol manyağı olmak takım tutmak zorunda değildir, down sendromlu insanlar veya otizmliler onları kabul ettiğiniz takdirde toplumda çok güzel yerler edinebilir. küçük çocuklar veya gençlerin tümü cahil bilgisiz tecrübesiz duyguları konusunda hakimiyetsiz değildir. Kendilerine fırsat verildiği takdirde herkes herşeyi yapabilecekken bencilliğiniz ve kibriniz onlara engel oluyor. Farkında değilsiniz."
Az önce okuduğunuz yazının her cümlesi benim anlatmak istediğim şeyleri içeriyordu. Bunu bu yazı dikkatimi çekip okuduğumda anladım. Ve bende paylaşmak istedim. Umarım aranızda kapalılar hakkında önyargısı olanlar varsa buna son verir. Ben kapalı değilim ama olanlar var ve benim gibi kapalı olmayanlar da var. Kapalılar hakkında ön yargıya sahip olanlar da var olmayanlar da. Sadece sizden istediğim kapalı olsun ya da olmasın bence ilk önce herkes ön yargısından kurtulmaya çalışsın. Bu da benden size bir tavsiyedir.
Asıl tavsiyeye gelecek olursak. Bugün kü tavsiye kapalılar hakkında okul tavsiyesi.
-Okul formanıza uygun bir başörtü ya da şal takarsanız bence gayet hoş olur. Bence okul formasının üstüne cırtlak renklerde başörtü ya da şal takmamanız daha hoş görünür. Çünkü sonuçta okul orası. Ben sırf başörtü içinde değil okulda cırtlak renk giyilmesini sevmeyen biriyim ve tabiki bu benim fikrim yine de siz bilirsiniz.
-Mutlaka bone takın. Bone takmadan başörtüsü takmayın.
-Son olarak okula uygun bir şekilde gelmeye çalışın. Bizim okuldaki kapalıları düşünerekten söyleyeyim dedim.
-Ve son olarak yukarda her ne kadar söylesemde ön yargısından kurtulamayan arkadaşlar olup laf söyleyen ve sizi yadırgayan olursa kesinlikle kafanıza takmayın. Sizi öyle sevecek bir çok insan vardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tavsiye Defteri
No FicciónErkekler ve kızların, daha iyi bir iletişim dili oluşturmak ve daha iyi anlaşılmak için yaptığı, sıcak, samimi ve bazı sorunların da yer alacağı işlevsel tavsiyelerin bulunduğu bir "Tavsiye Defteri." Wattpad de yayınlanan "Tavsiye Defteri" adındaki...