Okul Tavsiyeleri ⇨

7.4K 196 46
                                    

#3

Okul çantasında bulunması gerekenler;

-Öncelikle ders kitaplarınız ve defterlerinizi düzenli bir şekilde mutlaka yanınızda bulunmalı.
-Olips ya da naneli şeker yanınızda bulundurabilirsiniz. Okulda yemek yedikten sonra rahatsız olursanız naneli şeker çiğnemeniz iyi olabilir.
-Telefonunuz acil durumlar için yanınızda bulunmalı.
-Yanınızda kulaklık bulundurabilirsiniz. Benim gibi müzik dinlemeden yapamıyorsanız ve okula gidiş ve dönüş saatlerinizde epey uzun sürüyorsa müzik dinlemek için kulaklık bulunması iyi olur.
-Yanınızda mutlaka okuma kitabı bulundurun. Boş derslerde okuyabilirsiniz. 
-Mutlaka ıslak ve kuru mendil bulundurun. 
-Renkli kalemler ve renkli fosforlu kalemler bulundurun. Derste önemli yerlerin altını çizerek sınavlara daha kolay çalışırsınız. 
-Yanınızda mutlaka parfüm bulundurun. Terlediğinizde kötü kokmak istemezsiniz. Ayrıca ağır kokulu parfümler kullanmayın. 
-Okul çantanızda küçük taraklı el aynalarından bulundurun.
-Yanınızda lips balmlardan da bulundurabilirsiniz. 
-Not defteri de yanınızda bulundurmanız iyi olabilir. 

Kalem kutunuzda olması gerekenler;

-En az iki tane uçlu kalem. Birine bir şey olursa bir tane mutlaka yedekte bulunmalı. 
-Mutlaka yanınızda uç getirmeyide unutmayın. Biterse sınıfta bulması genellikle zor olabiliyor. 
-Bir ya da iki pilot kalem bulundurabilirsiniz. Ve ya tükenmez kalem de olabilir. 
-Yanınızda mutlaka silgi olmalı. 
-Kalem kutunuzda renkli kalemler bulundurabilirsiniz. Derste not alırken başlıkları renkli kalemlerle yazmanız, sınavlara çalışırken okumanızda pek sıkıcı olmayabiliyor. 
-Yanınızda bir kalemtıraş ve bir tane kurşun kalemde bulundurabilirsiniz. 


*Benim aklıma gelenler bunlar. Eklemek isteyen varsa yoruma yazabilir.*

Tavsiye DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin