interview

153 7 0
                                    

'Wie is dit meisje?' Die vraag ik had er zo op gehoopt dat die vraag niet kwam. Maar nee hoor juist die vraag kwam. Ik zuchte eingenlijk wel benieuwd naar wat ze gingen zeggen. Louis zei als eerste wat 'ze is een goeie vriendin van ons'. 'Maar wat deden jullie dan met haar in het ziekenhuis?' 'Ze had haar teen gebroken' zei Liam als of het de normaalste zaak van de wereld is dat iemand der teen breekt. Ik liet een kleine zucht horen toen de presentator eidenlijk aangaf dat dit het was. Hoorde ik net de deur dat zouden wel eens pap en mam kunnen zijn. 'We zijn thuis' riepen ze. 'Oke wij zijn in de woonkamer.' riep mijn broer terug. Toen ze de woonkamer binnen kwamen keken ze alle twee naar mijn voet die op tafel lag. 'Wat heb jij gedaan?' vroeg mijn moeder. 'Ik heb mijn voet gestoten eigenlijk mijn teen en toen zijn we naar het ziekenhuis geweest en hebben we foto's late maken. En daar uit bleek dat het gebroken was.' gaf is als antwoord terug. 'En nu?' vroeg mij vader. 'Waarschijnlijk drie weken gips en dan mag het er af maar mam wil je alsjeblieft even naar de voetbalevereniging bellen om te zeggen dat ik niet kan komen kijken bij die les doordat mijn voet in het gips zit.' vroeg ik aan mijn  moeder. '' Ja tuurlijk' zei mijn moeder. Terwijl ze naar de keuken liep om vast te beginnen met het eten. Ik keek even op twitter omdat ik me verveelde mijn broer wastoch op zijn mobiel bezig. Ik maakte een foto van mijn gips en plaatste die op twitter met de teks mijn stoere gips. en verzende de tweet. Ik keek nog even veder op twitter. Todat mijn moeder riep dat we gingen eten.

Na het eten proberden ik naar boven te komen wat niet mee viel met een voet in het gips. Ik ging maat zittend wat ik vroeger altijd als klein kind deed. Toen ik na een kwatier eindelijk op mijn kamer kwam. Ging ik achter de piano.

______________________________________

sorry vor het kleine hoofdstukje ik zal proberen zo snel mogenlijk weer te schrijven.

lees ook mijn andere boek haat, vriendschap en verliefdheid.

groetjes sandra

Mijn verhuizing naar Londen. (one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu